اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد

  4020525016 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.

اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد

به گزارش  مهر، سردار قاسم رضایی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی از نقش روحانیون و دیگر مسئولان در ایجاد امنیت مناسب و تعامل فراگیر با فراجا گفت: لباس مقدس پلیس و توفیق خدمت در این نیرو امانتی است که از شهدای گرانقدر به ما رسیده و ما همواره به پاس پوشیدن این لباس، شکرگزار درگاه پروردگار هستیم و همواره در دفاع از آرمان‌های اسلامی، راسخ‌تر از گذشته به پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه فراجا قاطع‌تر از گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در راه اهداف متعالی ایجاد امنیت کشور گام بر خواهد داشت، ادامه داد: در شرایط کنونی کشور ما بالنده و زنده‌تر از گذشته اهداف خود را دنبال خواهد کرد و هرگز به دشمنان این مرز و بوم و افراد فریب خورده، اجازه عبور از آرمان‌های جامعه اسلامی و جسارت به نظام مقدس اسلامی را نخواهیم داد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امنیت مشارکتی را از مؤثرترین راهبردهای فراجا در تأمین امنیت بر شمرد و اظهارکرد: امنیت مشارکتی و پیشگیری اجتماعی و اقناعی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین شیوه‌ها در ارتقا روزافزون احساس امنیت مردم است.

وی با تأکید بر توسعه برنامه‌های ایجابی و گفت‌وگو محور در ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: فراجا سازمانی اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هرگز اجازه هنجارشکنی به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهد داد.

اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد

سردار رضایی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: مبارزه قاطع با سرقت و نیز از بین بردن پدیده شوم موادمخدر از برنامه‌های راهبردی پلیس در ارتقای روزافزون امنیت اجتماعی شهروندان است که بر اساس رسیدگی به مطالبات مردمی با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی ویژه، در دستور کار فراجا قرار دارد، گرچه کاهش جرایم مختلف در جامعه نیازمند مشارکت همگانی و تعامل فراگیر و مثبت دیگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با پلیس است.

وی با بیان اینکه تعرض به مأمور، تعرض به قانون است، تصریح کرد: باید با هم افزایی و مسئول سازی و تبیین شرایط از ایجاد هر گونه ناآرامی که به امنیت اجتماعی خدشه وارد می‌کند، پیشگیری کنیم. دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند و دیگر تلاش‌هایشان را هم ناکام خواهیم گذاشت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه صدور احکام و قوانین باید بازدارنده و هزینه‌های جرم برای مجرمان نیز باید بالا باشد خاطرنشان کرد: استان مرکزی با دارا بودن مردمانی فهیم، ولایی و با فرهنگ بالا، یکی از استان‌های آرام و امن کشور بوده و از بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

سردار رضایی، هوشیاری، سرعت عمل بالا و اقدام به موقع را از شاخصه‌های مهم فراجا در مأموریت‌ها بر شمرد و گفت: بی‌تردید امنیت و پویایی جامعه اسلامی ما ثمره حضور با صلابت و پر اقتدار کارکنان پلیس است که امروز به عنوان یک سازمان مقتدر و با صلابت، مایه افتخار و مباهات امنیت کشور، تحت امر مدیری مدبر به عنوان ولی فقیه جامعه اسلامی و هوشیاری و همراهی مردم است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۸۹۸۶۰۱۰:۰۹:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۲۵
احسنت سردار
ناشناس۳۱۹۰۱۷۵۱۳:۳۵:۵۷ ۱۴۰۲/۵/۲۵
اقا مواظب فتنه گران در عرصه اقتصاد هم باشید به اسم دلارزدایی و مبارزه با گرانی که خود معلول سیاست های غلط است دارند به سرکوب قیمت می پردازند. بعضا کسانی دارند در اقتصاد دخالت می کنند که نه علم و نه تجربه ان را داشتند به داد مملکت برسید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. تنوری که هنوز سرد است...

  18. ایثارگران را بدنام نکنید !

  19. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  22. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  23. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  24. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

  25. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

آخرین عناوین