از کجا بلیط هواپیما بخریم؟

گزارش بازرگانی، 201241،   4020522026

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، بسیاری از ما برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی مجبور بودیم به صورت حضوری به آژانس‌های فروش بلیط مراجعه کنیم. در چنین شرایطی، علاوه بر تحمل معطلی‌های فراوان در داخل آژانس، زمان زیادی را هم بابت رفت‌وآمد و ماندن در ترافیک از دست می‌دادیم. اما امروزه، با وجود سایت‌ها و مجموعه‌هایی که به صورت آنلاین بلیط می‌فروشند، تنها با چند کلیک و در عرض کمتر از 5 دقیقه به‌راحتی می‌توانیم بلیط بخریم و برای سفر آماده شویم. کافی است عبارت «خرید بلیط هواپیما» را در گوگل جست‌وجو کنید تا تعداد بسیار زیادی سایت فروش بلیط برای شما نشان داده شود. احتمالا اولین سوالتان این است که معتبرترین و بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما کدام است؟ در این مطلب می‌خواهیم مرجع بسیار معتبری را برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فلای تودی، مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل

برای خرید بلیط هواپیما و تجربه یک سفر بی‌دغدغه و راحت، فلای تودی یکی از معتبرترین مراجع پیش روی شماست. در این سایت، شما می‌توانید از بیش از 900 ایرلاین بلیط هواپیما بخرید و با توجه به تنوع بالای پروازها، پیدا کردن بلیطی متناسب با نیازها و بودجه مورد نظر شما به‌سادگی امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، بلیط‌ها در این سایت با پایین‌ترین نرخ ممکن به مسافران عرضه می‌شوند. از این رو، تجربه یک سفر هوایی ارزان در تمامی فصول سال برای شما امکان‎پذیر است. در ادامه، با مزایا و نحوه خرید بلیط از سایت فلای تودی بیشتر آشنا شوید.

مزایای خرید بلیط هواپیما در سایت فلای تودی

دلایل زیادی وجود دارد که مجموعه فلای تودی به یکی از بهترین و معتبرترین مراجع برای خرید بلیط هواپیما تبدیل شده است. در ادامه، بعضی از مهمترین مزایای خرید از سایت فلای تودی ارائه شده است:

خرید بلیط هواپیما با کمترین نرخ

همان‌طور که پیش از این هم به آن اشاره شد، بلیط هواپیما در سایت فلای تودی با کمترین نرخ به فروش می‌رسد و در هر ماهی از سال که بخواهید به مقصدی داخلی یا خارجی سفر کنید، می‌توانید پرواز خود را با ارزانترین نرخ در سایت فلای تودی بخرید.

امکان خرید بلیط و رزرو هتل به صورت همزمان

در سایت فلای تودی این امکان برای شما وجود دارد که همزمان با خرید بلیط هواپیما، در مقصد مورد نظرتان هتل هم رزرو کنید. به‌علاوه، می‌توانید از خدمات دیگری مانند ویزا، ترانسفر فروگاهی، بیمه مسافرتی و.... را هم بهره‌مند شوید و سفر بی‌دغدغه و راحتی را برای خود رقم بزنید.

استرداد آنلاین بلیط

اگر بنا به هر دلیلی پس از خرید بلیط هواپیما تصمیم به کنسل‌کردن آن گرفتید، تنها با چند کلیک و در کسری از ثانیه می‌توانید روند استرداد بلیط را انجام دهید؛ کافی است به حساب کاربری خود در سایت فلای تودی مراجعه کرده و از آنجا مراحل مربوط به استرداد را پیگیری کنید. پس از کنسلی، مبلغ پرداخت‌شده با کسر جریمه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

اطلاع از تغییرات قیمتی بلیط هواپیما

اگر می‌خواهید از آخرین تغییرات نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید، کافی است پس از ورود به سایت و جست و جوی بلیط موردنظر خود گزینه اطلاع از آخرین تغییر قیمت را فعال کنید. به این ترتیب، هرگونه تغییری در قیمت پرواز موردنظر شما بلافاصله از طریق ایمیل و پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

استفاده از تقویم قیمتی

در زمان خرید بلیط هواپیما، ابزاری تحت عنوان تقویم قیمتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید قیمت بلیط‌های 3 روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظرتان را مشاهده و بررسی کنید. گاه با چند روز جابه‌جایی در تاریخ سفر، می‌توانید بلیط‌های ارزانتری پیدا کنید و از این طریق، تا حد زیادی هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید.

نحوه خرید بلیط هواپیما در سایت فلای تودی

خرید بلیط هواپیما در سایت فلای تودی تنها با چند کلیک و در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود. ابتدا باید به وبسایت www.flytoday.ir مراجعه کرده و در صفحه اصلی، پرواز داخلی یا خارجی را انتخاب کنید. در ادامه، مشخصات ضروری را در بخش‌‌های مربوطه (مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران) وارد کرده و روی گزینه جستجو پرواز کلیک کنید. در ادامه، فهرستی از تمامی پروازها در مسیر و تاریخ مورد نظر شما ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که قیمت پروازها از ارزانترین به گرانترین مرتب می‌شوند و اولین پرواز، ارزانترین بلیط برای مقصد مورد نظر شما است. در نوار ابزار سمت راست نیز می‌توانید پروازها را بر اساس گزینه‌های مورد نظر خود فیلتر کنید.

بعد از بررسی دقیق، روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید تا به ادامه مراحل هدایت شوید. در ادامه، باید مشخصات مسافران و خریدار را در فرم‌های مربوطه وارد کرده تا به صفحه تسویه حساب منتقل شوید. پس از پرداخت هزینه، بلیط انتخابی برای شما صادر شده و لینک آن از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌شود. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه بسیار لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  20. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین