داغ زاینده‌رود!

  4020516097 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

زاینده‌رود، بزرگ‌ترین و پرآب‌ترین رودخانه فلات مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس مرکزی به ویژه زردکوه در استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه گرفته و در دشت مرکزی ایران به سمت شرق پیش می‌رود تا در نهایت به تالاب گاوخونی می‌ریزد، اما سالهاست چشم این رود به جریان دائمی آب در دل خودش خشک شده است.

داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!داغ زاینده‌رود!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

حسام۳۱۷۹۱۵۴۱۰:۲۳:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۱۷
اون از دریاچه ارومیه اون از تالاب گاو خونی این هم از زاینده رود ...
ناشناس۳۱۷۹۲۴۲۱۱:۲۳:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۱۷
یک پیشنهاد بسیار سازنده به شهردار اصفهان با توجه به کمبود پارکینگ در سطح شهر اصفهان و بخصوص اطراف پارک ها قسمتی از بستر کف رودخانه را در عمق پایین بصورت سرتا سری پارکینگ نمایید هیچ آسیبی هم به محیط زیست نمی رسند و مشکلات شهری را حل میکند
ناشناس۳۱۷۹۱۵۶۱۰:۲۴:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۱۷
از دسته گلهاي جناب احمدي نژاد که در سفر به شهرکرد عنوان کردند : اين آب مال شماست .... پس از آن پمپ ها بود که رگ حياط زاينده رود را به کوه هاي استان چهارمحال برد و زاينده رود را خشکيده رود کرد .
ناشناس۳۱۷۹۶۰۵۱۵:۰۹:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۱۷
اون روزی که صنایع فولاد و کارخانجات پر مصرف را توی اصفهان احداث میکردن،باید به فکر حالا بودن،وگرنه تمام باغات بالادست اندازه نصف فضای سبز اصفهان اب مصرف نمیکنند
صمصام۳۱۷۹۱۶۳۱۰:۳۰:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۱۷
دلم برای جنگلهای مریوان اتش گرفت ! یادتون باشه !
علی۳۱۷۹۳۰۱۱۱:۵۲:۰۸ ۱۴۰۲/۵/۱۷
آخه کی به شما اجازه داده یک تمدن چند هزار ساله اطراف این رودخانه را نابود کنید؟
ناشناس۳۱۷۹۴۰۹۱۳:۰۴:۰۸ ۱۴۰۲/۵/۱۷
با توجه به خشکسالی های اخیر پیشنهاد میگردد که عرض زاینده رود را (بجز قسمتهایی که پل هست)کمتر نمایند و و تبدیل به پارک و فضای سبز برای استفاده شهروندان محترم اصفهانی گردد . امیدوارم که در سالهای پیش رو خشکسالی تبدیل به ترسال گردد و زاینده رود دوباره پرآب گردد.
ناشناس۳۱۷۹۴۵۰۱۳:۳۰:۵۱ ۱۴۰۲/۵/۱۷
شما خیلی بهتر است یک تصویر ماهواره ای به عنوان تصویر اول بالای تصاویر باشد که بشود کامل فهمید زاینده رود کجاست و یا تالاب گاوخونی کجاست. چون عادت به انتشار خبر کرده اید خوب دقت نمی کنید که ذهن اشخاصی که خبر را می بینند نیاز به راهنمایی کامل دارد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین