سید حسن نصرالله: اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم

  4020507023

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا با اشاره به هتاکی به قرآن کریم در دانمارک و سوئد، گفت: ما اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی کنیم.

سید حسن نصرالله: اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم

به گزارش مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز به مناسبت مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی (ع) سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنرانی گفت: در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم باید بگویم که تمام جهانیان باید این نکته را متوجه شوند که ما امتی هستیم که تجاوز و توهین به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم.

وی افزود: اصرار به هتک حرمت قرآن کریم طی روزهای گذشته در دانمارک، تجاوز به اسلام و توهین به ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان به شمار می‌رود.

نصرالله اظهار داشت: کشورهای اسلامی و وزرای خارجه آنها، باید تصمیماتی در حد و شأن توهین به قرآن کریم در سوئد و دانمارک اتخاذ کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: جوانان مسلمان باید به وظایف خود عمل کرده و عاملان هتک حرمت قرآن کریم را مجازات کنند. آن‌ها نباید منتظر باشند دیگران از دینشان دفاع کنند.

وی گفت: جهانیان شجاعت این جوانان را که آماده اند خود را برای دین و کتاب‌شان، فدا کنند، خواهند دید. در خصوص اقدامات صهیونیست‌های وحشی، در قبال مسجدالاقصی نیز باید بگویم که دشمن صهیونیستی، باید از سوی تمام مسلمانان، شاهد یک موضع گیری قدرتمند باشد.

نصرالله یادآور شد: منطقه ما قبل از نابودی و ریشه کن شدن این غده سرطانی آرام نخواهد گرفت. امروزه ملت فلسطین در مسیر مقاومت و مبارزه حرکت می‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ما از همین جا در ضاحیه جنوبی بیروت، حمایت تمام قد خود و نیروهای حزب الله و مقاومت را از ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

نصرالله خاطرنشان کرد: درباره ملت یمن نیز باید بگویم که مردم این کشور همچنان رنج کشیده و ایستادگی می‌کنند. این در حالیست که شاهد یک آتش بس غیر رسمی و ناکافی در یمن هستیم. مردم این کشور، یک رهبر شجاع دارند. توقف تجاوز و محاصره علیه یمن و بازگشت این کشور به زندگی طبیعی، حق ملت یمن است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته، مجدداً بخش لبنانی روستای الغجر را به اشغال خود درآورده و با وقاحت و گستاخی تمام، از اقدامات تحریک آمیز نیروهای مقاومت دَم می‌زند.

وی افزود: مقاومت در لبنان هرگز از مسئولیت خود در حمایت از کشور و اقدامات بازدارنده در برابر دشمن شانه خالی نخواهد کرد. مقاومت لبنان برای رویارویی با هرگونه حماقتی که از سوی اشغالگران صهیونیست سر زده شود، آماده است.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: این میدان نبرد برای دفاع از لبنان و ملت‌های ما در برابر محاصره و تحریم‌ها و غارت منابع است.

رهبر مقاومت لبنان اضافه کرد: زمانیکه دشمن، ما را در برابر ۲ گزینه جنگ و ذلت قرار می‌دهد ما بلند به جهانیان اعلام می‌کنیم: هیهات منا الذله. ما بار دیگر بر تعهد و عهدمان در خصوص باقی ماندن در مسیر امام حسین (ع) و اهداف ایشان و رویارویی با تمام طاغوتیان زمین، تاکید می‌کنیم.

سید حسن نصرالله در پایان عنوان کرد: در دفاع از قرآن کریم که امام حسین (ع) به خاطر آن به شهادت رسید، می‌گوئیم: لبیک یا قرآن، لبیک یا حسین، لبیک یا مهدی.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین