بهترین شهرک‌های ویلایی در نوشهر

گزارش بازرگانی، 193349،   4020428102 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دلیل خرید ویلا در شمال کشور برای افراد مختلف، متفاوت است. بسیاری به دنبال ویلایی می‌گردند که بتوانند آخر هفته‌ها و یا تعطیلات را در کنار خانواده سپری کنند و از طبیعت و آب‌وهوای خوش لذت ببرند. اما هدف خرید ویلا چه باشد، چیزی که مهم است، این است که به دنبال جایی باشید که ابتدا امنیت و بعد دسترسی به آن آسان و تمام امکانات زندگی را داشته باشد.

در میان شهرهای شمالی کشور، نوشهر یکی از بهترین شهرها برای خرید ویلا به‌شمار می‌آید. این شهر هم برای خرید ویلای شخصی و هم برای سرمایه‌گذاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و گزینه‌های متنوعی را در آن برای خرید ویلا می‌توان پیدا کرد. یکی از مناطق امن برای خرید ویلا در شهرهای شمالی خصوصا نوشهر، شهرک‌ها هستند که اتفاقا بازار خرید ویلای شهرکی در نوشهر بسیار داغ است. نوشهر شهرک‌های بسیاری برای خرید ویلا دارد، که در ادامه بهترین شهرک‌های نوشهر برای خرید ویلا را معرفی خواهیم کرد.

شهرک دریابیشه

شهرک دریابیشه یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان مازندران به‌شمار می‌آید که در مسیر رویان به نوشهر قرار دارد. مساحت این شهرک ۸۰ هکتار است و در این مساحت ۴۰۳ قطعه زمین وجود دارد که در سال ۱۳۵۱ ساخته شده‌اند. اما با شنیدن سال ساخت این شهرک، نباید به فکر خرابه‌ای از زمان قدیم بیفتید. این شهرک در طی سال‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است و در حال حاضر، ویلاهای این شهرک به شکلی مدرن و شیک درآمده‌اند و افراد بسیاری را جذب زیبایی و شیکی خود کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های این شهرک، ساحل اختصاصی‌ای است که دارد و در کنار آن، ساکنین این شهرک به ۱۲۰۰۰ هزار متر مشاعات دسترسی دارند. در این مشاعات امکانات متعددی تعبیه شده است و ساکنین می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. این امکانات عبارت‌اند از:

  • نوار ساحلی
  • زمین‌های ورزشی
  • جاده اختصاصی برای پیاده‌روی
  • رستوران و کافه

متراژ ویلاهای شهرک دریابیشه از ۴۸۰ متر شروع و به ۱۰۰۰ متر هم می‌رسند. یکی از نکات جالب در مورد ویلاهای شهرک دریابیشه این است که، ویلاها همه به صورت یک‌شکل نیستند و اگر به زندگی در این شهرک علاقه دارد می‌توانید تنوعی از بافت و سبک ساخت را در این شهرک پیدا کنید. از دیگر مزایای خرید ویلا در شهرک دریابیشه می‌توان به وجود نگهبانان دائمی در این شهرک اشاره کرد که چیزی در حدود ۳۰ نفر می‌باشند که امنیت شهرک را تضمین می‌کنند.

شهرک پامچالان

چلک از روستاهای ویلایی و توریستی نوشهر است که در کنار ساحل زیبای خزر و جنگل‌‌های بکر قرار گرفته است. این روستا به دلیل امنیت بالا مشهور است و البته به عنوان یکی از مناطق عالی نوشهر برای سرمایه‌گذاری روی ملک شناخته می‌شود.

شهرک پامچالان در روستای چلک قرار دارد و به عنوان یکی از زیباترین شهرک‌های نوشهر، هم نمایی از دریا دارد و هم چشم‌اندازی از جنگل دارد. این شهرک، ۸۲ قطعه زمین دارد که تنها در ۷۹ قطعه آن ویلا ساخته شده است و دیگر قطعات کاربری دیگری، مانند پارک، دارند.

از جمله ویژگی‌های این شهرک می‌توان به نگهبانی شبانه‌روزی، خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده‌ی زیبا و تمیز، پرداخت سالانه شارژ زمین و ویلا و همچنین فضای سبز برای بازی کودکان و پیاده‌روی اشاره کرد. علاوه بر این، باید به این نکته اشاره کرد که این شهرک یک تیم هیئت مدیره دارد که مسئولیت نظارت دائمی بر کل شهرک را بر عهده دارند و مراقب هستند که ساخت ویلا در این شهرک طبق قوانین، اصول ساخت‌وساز و استانداردها پیش برود.

شهرک فردوس

دیگر شهرکی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد، شهرک فردوس است که در مسیر رویان به نوشهر واقع شده است. مساحت این شهرک قدیمی و زیبا ۶۰ هکتار است که در این مساحت، ۳۲۰ واحد ساخته‌شده وجود دارد که هر کدام از آنها متراژی حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متر دارند.

این شهرک نیز در میان شهرک‌های ساحلی و جنگلی قرار دارد و ۱۵ هکتار از ۶۰ هکتارِ این شهرک، مختص ویلاهای ساحلی است. بنابراین، در این شهرک به هیچ عنوان دلتان دریا و ساحل دریای خزر نخواهید شد و در عین حال، می‌توانید از فضای آرام و زیبای جنگلی این شهرک نیز لذت ببرید.

ویلاهای شهرک فردوس را می‌توان در دسته ویلاهای لوکس نوشهر قرار داد و همین موضوع، میزان تقاضا برای خرید ویلا در این شهرک را افزایش داده است. در ساخت این ویلاها، تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است و ساکنین می‌توانند امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر و تمام امکانات جدید ساختمانی برای ویلاهای مدرن را داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های شهرک فردوس رویان می‌توان به وجود ۵۰ نگهبان دائم اشاره کرد، که امنیت ساکنین را تضمین می‌کنند و همچنین مراقب رفت‌وآمدهای درون شهرک هستند.

کلام آخر

یکی از بهترین شهرهای شمالی کشور برای خرید ویلا، نوشهر است. این شهر نیز مانند دیگر شهرهای مازندران، شهرک‌های متعددی دارد که بهترین آنها را در این مقاله معرفی کردیم. با توجه به نیاز، بودجه و عوامل مهم دیگر مانند امنیت، می‌توانید یکی از این شهرک‌ها را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۵۳۳۸۲۲۰:۱۱:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۲۹
لتینگان هم عالیه
محمودشریف۳۱۵۳۷۲۴۲۳:۴۷:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۲۹
قصدخرید ویلا شهرکی دارم بقیمت ۱۵۰۰ ایا امکان دارد
ناشناس۳۱۵۳۷۹۸۰۱:۰۷:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۳۰
متراج ویلا ها چند متریس وقیمت ویلا چقدر است
ناشناس۳۱۵۴۴۷۲۱۲:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۳۰
واقعا نوشهر یک شهر ایده ال برای زندگی وتفریع می باشد شهری بکر و زیبا بادسترسی از دو جاده ونزدیکی به تهران ومناطق دیدنی.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین