هدیه اردوغان به بن سلمان و ولیعهد عربستان

  4020427060 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جریان سفر به عربستان، ۲ خودرو ملی «توگ» سفید رنگ را نیز به پادشاه و ولیعهد عربستان هدیه کرد.بن سلمان بعد از دیدار با اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را به خودروی توگ به محل اقامتش برد. در جریان سفر اردوغان به عربستان، ۹ تفاهمنامه همکاری بین دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و نظامی به امضا رسید. یکی از این توافقنامه ها، خرید پهپادهای بیرقدار از ترکیه است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۴۹۶۰۹۱۲:۳۳:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۲۷
متأسفانه هیاهوی زیاد ما ایرانیان و تبلیغات خارجی ها بر روی تکنولوژی هسته ای و موشکی مانع دیدن همسایگان ما شده است ، ترکیه هم پهپاد را توسعه داد و هم هواپیما سازی را و هم سیستم موشکی فضایی را و هم تجارت را. امروز دیدیم خودروسازی را بجایی رساند که جرات و جسارت هدیه دادن خودرو سفید ملی را به سعودی که قدرت خرید بهترینها را دارد داد چرا؟ سفید یعنی بیا همه دشمنی ها را کنار بگذاریم ( حتی هیاهوی ترک و عرب)، خودرو یعنی ما با شما شراکتا خودرو را در مسیر برانیم ما می سازیم و شما برانید، مهمتر، اگر شما تکنولوژی بخواهید ما هم هستیم و داریم
ناشناس۳۱۵۰۰۷۳۱۹:۲۴:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۲۷
تکنولوژی هایی که در حالت کلی ایران دارد یکی دو دهه از ترکیه جلوتر هست و شما نگاه به ماشین بیشتر می کنی که در ایران سیاسی هست در ضمن آن هم با بودن تحریم در حالی که این کشور تحریم نیست
ناشناس۳۱۴۹۶۲۰۱۲:۴۶:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۲۷
اردوغان و بن سلمان تونستن در عرض چند سال کشورشان را متحول و ثروتمند کنند
ناشناس۳۱۵۰۰۶۹۱۹:۱۷:۱۳ ۱۴۰۲/۴/۲۷
حالت خوبه عزیزم ‌؟
ناشناس۳۱۴۹۶۵۴۱۳:۰۹:۴۰ ۱۴۰۲/۴/۲۷
خودروی ملی خودمان بهتره!
ناشناس۳۱۴۹۸۱۱۱۴:۵۰:۰۴ ۱۴۰۲/۴/۲۷
در عرض سی سال ترکیه را به اینجا رسوندند ! حتی همین حالا هم که ارزش پولشون کم شده اینقدر توان دارند که بدون نفت و گاز حقوق کارگران و کارمندان را متناسب کنند .
ناشناس۳۱۴۹۸۴۸۱۵:۱۷:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۲۷
معمولا در هدیه چیزهای درونی می دهند این ماشین که قطعات اصلیش خارجی هست!
ناشناس۳۱۵۰۰۲۸۱۸:۲۸:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۲۷
هر چی هست کیفیت داره و به روزه. ما نمیتونیم خودمون بیل تولید کنیم و بگیم از تراکتوری که بقیه تولید میکنند بهتره چون قطعات اون وارداتیه ولی بیل را ما میسازیم. همین مونتاژ دانش روز دنیا را وارد ترکیه میکنه و با فروشش هزینه توسعه این دانش هم تامین میشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین