خرید انواع تیرآهن های مورد نیاز در ساختمان سازی با کیفیت و قیمت مناسب

گزارش بازرگانی، 186487،   4020405035

مقدمه

از قدیم تا به امروز انسان ها برای ساخت و ساز های مورد نیاز خود از مصالح مختلف استفاده می کنند. نوع و جنس این مصالح در طول زمان با تغییراتی رو به رو شد و امروزه می توان گفت مصالحی که در اختیار مهندسان قرار گرفته، مرغوب ترین نوع مصالح است. کارخانه ی سازنده، نوع مواد اولیه و ترکیباتی که برای ساخت انواع مصالح استفاده می شود در تعیین کیفیت آن ها تاثیر مستقیم ایجاد می کند. یکی از مصالح کاربردی در ساختمان سازی تیرآهن است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با خرید تیرآهن در اصفهان با کیفیت و قیمت مناسب خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

فهرست

تیرآهن و خصوصیت آن

تغییرات تیرآهن ها از گذشته تا به امروز

خرید تیرآهن با کیفیت و قیمت مناسب در اصفهان

خرید تیرآهن در اصفهان

تیرآهن و خصوصیت آن

تیرآهن یک نوع فولاد تقویتی است که برای ساخت سازه ‌های بتنی استفاده می ‌شود. این ماده ساختمانی شامل یک میلگرد با قطر مشخص است که به طور معمول در طول‌ های مختلف تولید می ‌شود. تیرآهن به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خود، برای ارائه قدرت و پایداری به سازه ‌های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات تیرآهن

تیرآهن دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مختلف است که آن را به یک ماده ساختمانی قدرتمند تبدیل می کند. خصوصیات تیرآهن عبارتند از:

  1. مقاومت در برابر خمش: تیرآهن به دلیل قابلیت خم شدن، برای ارائه قدرت و پایداری به سازه ‌های بتنی استفاده می ‌شود. تیرآهن دارای مقاومت بالا در برابر خمش است که باعث می ‌شود سازه ‌های بتنی با اطمینان بالا ساخته شوند و در برابر نیرو های جانبی از سازه محافظت کنند.

  2. استحکام در برابر کشش: تیرآهن دارای مقاومت بالا در برابر کشش است از این رو می توان از آن در قسمت هایی از سازه که احتمال کشش وجود دارد استفاده شود.

  3. مقاومت در برابر فشار: تیرآهن دارای مقاومت بالا در برابر فشار است در نتیجه در سازه های بلند و ساختمان سازی هایی که نیروی وارده به قسمت های مختلف زیاد است مورد استفاده قرار گیرد.

  4. مقاومت در برابر رطوبت و آب: تیرآهن دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب است. برای اینکه افزایش مقاومت در تیرآهن ها زیاد شود باید روی آن ها روکشی از گالوانیزه یا روی قرار گیرد.

  5. قابلیت انعطاف پذیری: تیرآهن دارای قابلیت انعطاف پذیری است که باعث می ‌شود آن را به راحتی به شکل ‌های مختلف خم کرد و در سازه‌ های بتنی استفاده کرد.

خرید تیرآهن

انواع تیرآهن ها

تیرآهن دارای انواع مختلفی است که برای کاربرد های مختلف در ساختمان سازی استفاده می ‌شود.

  1. تیرآهن آرماتور: تیرآهن آرماتور یا تیرآهن تسکینی، برای ارائه قدرت و پایداری به سازه‌ های بتنی استفاده می ‌شود. این نوع تیرآهن دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاصی است که آن را به یک ماده ساختمانی قدرتمند تبدیل می‌کند.

  2. تیرآهن پروفیل دار: تیرآهن پروفیل دار، برای ارائه قدرت و پایداری به سازه‌ های بتنی استفاده می ‌شود. این نوع تیرآهن دارای شکل‌ های مختلف است که برای کاربرد های مختلف در ساختمان سازی استفاده می‌شود.

  3. تیرآهن صنعتی: تیرآهن صنعتی، برای کاربرد های صنعتی مانند ساخت دستگاه ‌های صنعتی و تجهیزات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

  4. تیرآهن لانه زنبوری: یکی از انواع تیرآهن ها، تیرآهن لانه زنبوری است. به دلیل شکل این تیرآهن به آن لانه زنبوری می گویند. باید بدانید که مقاومت این نوع تیرآهن ها کمتر از انواع دیگر آن است و باید در قسمت های خاص که نیاز به تحمل قدرت زیاد ندارد استفاده شود.

تغییرات تیرآهن ها از گذشته تا به امروز

در گذشته برای اولین بار با استفاده از عناصر چوب و فلز تیرآهن ها ساخته شد. حدود 200 سال قبل، تیرآهن و فولاد معنی خاصی نداشتند اما پس از مدتی  در سال 1730 تا 1830 اختراعات زیادی در زمینه‌ی آهن‌ آلات صورت گرفت. پس از دستیابی یه مواد اولیه ی مختلف از آن، شکل ‌های مختلفی از فلز ها شامل آهن، فولاد و چدن ساخته شدند که کاربرد های گوناگونی داشتند. بلافاصله پس از دستیابی به این مصالح از آن به عنوان درب، پنجره و نرده های فلزی مورد استفاده قرار گرفت.

قیمت روز تیرآهن

خرید تیرآهن با کیفیت و قیمت مناسب در اصفهان

تیرآهن ها انواع مختلفی دارند و با توجه به آن در قسمت های مختلف ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد استفاده از تیرآهن ها در ساختمان سازی را دارید باید آن را از شرکت های معتبر پخش کننده خریداری کنید. همچنین بهتر است قبل از خرید از قیمت روز مصالح ساختمانی اطلاعاتی به دست آورید. زیرا قیمت مصالح ساختمانی مدام در حال تغییر است. برای خرید تیرآهن در اصفهان با قیمت و کیفیت مناسب می توانید آن را از شرکت معتبر و با سابقه ی فیدار مبین آژند به راحتی خریداری کنید. کافی است به سایت آهن505 مراجعه کنید و مصالح و نوع تیرآهن مورد نیاز خود را پس از مشاهده ی قیمت روز آن به راحتی خریداری کنید. خوب است بدانید این شرکت به دلیل وجود انباری بزرگ از مصالح ساختمانی آن ها را با قیمتی مناسب و در حجم زیاد نیز به فروش می رساند.

سخن آخر

 تیرآهن یکی از مهم ترین مواد ساختمانی است که در صنعت ساخت و ساز به کار می ‌رود. این ماده ساختمانی از فولاد تولید می ‌شود و به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خود، برای ارائه قدرت و پایداری به سازه‌ های بتنی استفاده می‌شود. از زمان های گذشته تا به امروز از انواع مصالح ساختمانی به خصوص تیرآهن ها استفاده می شد. به دلیل مزایایی که تیرآهن ها دارند نمی توان از اهمیت آن ها در ساختمان سازی چشم پوشی کرد. اگر قصد خرید تیرآهن را دارید اما نمی دانید کدام نوع آن برای شما مناسب است می توانید از مشاوران شرکت فیدار مبین آژند کمک بگیرید. در این مقاله به طور کامل به بررسی تیرآهن و نحوه ی خرید تیرآهن با کیفیت و قیمت مناسب پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده و از خواندن آن لذت برده باشید. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با تیرآهن و نحوه ی خرید آن را با ما در میان بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین