واکنش سخنگوی هیات‌رئیسه به حواله‌های خودروی خارجی ملی‌پوشان

  4020404092

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان توضیح داد.

واکنش سخنگوی هیات‌رئیسه به حواله‌های خودروی خارجی ملی‌پوشان

به گزارش ایسنا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربی‌گری B آسیا درباره امضا نشدن قرارداد دستیاران ایرانی قلعه‌نویی اظهار کرد: این کار پروسه‌ای دارد. اگر نخواهیم با کسی قرارداد ببندیم اصلا همراه تیم نخواهد بود. وقتی هست و پذیرفته شده، پس همراه است. یک بحث‌های اداری است که برخی اوقات طول می‌کشد.

چرا قرارداد دستیارهای قلعه‌نویی امضا نشده است؟
او در واکنش به این که قرارداد دستیار خارجی قلعه‌نویی امضا نشده است؟ گفت: این هم در قالب موافقت بوده است. باید این مراحل تکمیل شود. ما در سال جدید قرار داریم و باید قرارداد خیلی‌ها تمدید شود. این موضوع در حال طی شدن پروسه است. ان‌شاءالله در خدمت همه عزیزان خواهیم بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا سقف بودجه باشگاه‌ها به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است؟ بیان کرد: این موضوع در چارچوب هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال است. فردا ممکن است در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال راجع به آن صحبت شود و مورد موافقت اعضا قرار بگیرد. عمده موضوع در حیطه وظایف سازمان لیگ است.

حبیب کاشانی و تیم ملی امید
اصولی درباره وضعیت حبیب کاشانی برای همکاری با تیم‌ملی امید توضیح داد: من اطلاع دقیقی ندارم ولی هنوز در خدمت ایشان نیستیم. تصمیم آقای رئیس است و باید ببینیم که شرایط چطور پیش می‌رود. خدمتتان عرض کنم، موضوع حضور ایشان به تصمیم رئیس فدراسیون بستگی دارد.

او در ادامه در واکنش به اظهارات دادستان مشهد درباره بلیت‌فروش دیدار ایران با لبنان گفت: دادستان توضیح داده‌اند. گویا تعدادی متهم وجود داشته که کارشان نهایی شده است. فکر می‌کنم موضوع جعل بلیت بوده است.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی درباره پرونده تعرض در یکی از مدارس فوتبال مشهد بیان کرد: این پرونده مختومه نشده و در حال پیگیری است. اساسا آن اتفاق رخ نداده بود و فضاسازی بوده است.

واردات خودروی خارجی به ما ربطی ندارد!
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ماجرای پاداش‌های جام جهانی و اهدای حواله واردات خودروی خارجی به ملی‌پوشان اظهار کرد: من اطلاع دقیقی ندارم. در فدراسیون چنین تصمیمی گرفته نشده که من به عنوان سخنگو جواب بدهم. بعد از بازی ایران و عراق در تهران که صعود قطعی شد، دوستان در رختکن تیم حضور پیدا کردند و وعده‌ای دادند که فکر می‌کنم معاون اول رئیس جمهور بوده که ارتباطی هم به فدراسیون فوتبال ندارد.

او ادامه داد: من در جریان اسامی بازیکنانی که این حواله را گرفتند نیستم چرا که فدراسیون فوتبال اسامی را نداده بود. از اعضای هیات رئیسه هم کسی از این حواله‌ها نگرفته است. می‌توانم فردا راجع به آن بپرسم و پاسخ دهم.


اصولی درباره دستور جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای جلسه فردا گفت: یکی، پروژه‌های پیش‌روی فیفا است که قرار است روی آن بحث و تصویب شود. ما قرار است پروژه‌ها را معرفی کنیم و در هیات رئیسه به تصویب برسد. دو، سه موضوع اداری و مالی داریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت دیدارهای دوستانه تیم‌ملی فوتبال در فیفادی‌های پیش‌رو بیان کرد: در حال تلاش و مذاکره برای تدارک بازی دوستانه در فیفادی‌های پیش رو است. قطعا تیم‌های سطح بالایی خواهند بود. این تاکید سرمربی تیم‌ملی است. بازی‌های دوستانه نهایتا به تایید سرمربی تیم‌ملی باید برسد. براساس نیازها در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم توافق مورد نظر با تیم های مدنظر را بگیریم.

اصولی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت صعود تیم‌ملی جوانان به جام جهانی، پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، با بی‌خبری از ساعت بازی تیم‌ملی گفت: جای تقدیر و تشکر و خداقوت دارد. ان‌شاءالله امروز بتوانند صعود کنند تا کام مردم شاد شود. قطعا درباره پاداش باید پیشنهاد به هیات رئیسه بیاید تا براساس اقتضا تصمیم‌گیری کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  9. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  10. درباره توبه تتلو

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  13. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  22. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  23. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  24. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین