با قانون‌شکنان به حکم قانون، قاطعانه برخورد می‌کنیم

  4020330028 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با خانواده شهید قنبری: اگر کسی بخواهد از خط قرمز امنیت مردم عبور کند حتما با برخورد قانونی پلیس مواجه می‌شود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۰۴۹۵۲۱۱:۵۸:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۳۰
جناب سردار رادان، سلام علیکم برادر محترم، گذر شما به خیابان های بالای شهر تهران افتاده است؟ پوشش خانم ها را در معابر بالاتر از بزرگراه شهید سلیمانی دیده اید؟ نیاز به تشخیص چهره افراد بی حجاب با استفاده از فن آوری هوش مصنوعی نیست، کافی است در ساعت تعطیلی ادارات سری به معابر نزدیک شرکت های حوزه فن آوری نظیر دیجیکالا، شاتل و ... بزنید تا ببینید بیش از 80 درصد کارمندان خانم این شرکت ها بدون حجاب از جلوی نگهبانی ورودی شرکت خارج شده و در خیابان تردد می کنند. محل کار بنده نزدیک دفتر شرکت دیجی کالاست و هر روز به عینه مشاهده می کنم.
ناشناس۳۱۰۵۶۱۰۱۸:۵۰:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۳۰
نقداً اماکنی مثل تالار وحدت و محافل فساد و فحشای سلبریتی‌ها رو پاکسازی و اعمال قانون کنید قوه قضائیه باید سلبریتی‌هایی رو که در ترویج اباحه‌گری و ولنگاری و بی ناموسی نقش اساسی دارن رو قلع و قمع کند
ناشناس۳۱۰۵۷۰۹۲۰:۳۰:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۳۰
جنبش بی حجابی باید در هم کوبیده بشه اینجا ایرانه
ناشناس۳۱۰۵۱۲۱۱۳:۲۹:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۳۰
مشکل از قوه قصاییه هست وگرنه شما کارتان را انجام دادید و می‌دهید
ناشناس۳۱۰۵۱۵۵۱۳:۳۹:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۳۰
موضوع اینجاست که جناب سردار شما حکم صادر نمیکنید. متهم یا مجرم یا هرچی که شما اسمشو میذارید میره دادگاه اونجا بررسی میشه. شما فقط وظیفه قانونی دارید که دستگیر کنید همین و بس.
ناشناس۳۱۰۵۶۹۱۲۰:۱۲:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۳۰
واقعاً همینطوره نیروی انتظامی مجرمان و متهمان رو بازداشت میکنه (البته نه همه رو) اما بعضا دادگاه‌ها زحمات این عزیزان رو هدر میدن و مجرمان رو طلبکار میکنن این خیلی وحشتناکه آقای اژه‌ای گاهی مماشات و مدارا یا غفلت پلیس هم باعث گستاخی متهمان میشه
ناشناس۳۱۰۵۱۹۳۱۳:۵۳:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۳۰
انشاء الله که بخوردها «قانونی» خواهند بود.
ناشناس۳۱۰۵۸۰۷۲۱:۴۸:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۳۰
مشکل با قانون ( اجبار) حل نمی شود .بهترین راه مجاب کردن خانم ها به رعایت حجاب است که آن هم کار سختی است . در زمانه ای که ما در دهکده جهانی زندگی می کنیم و راست و یا دروغ ( به علت تبلیغات پرحجم رسانه ها ) یک زندگی رویایی در کشور های غربی برای مردم ما به تصویر کشیده می شود فقط رفع مشکلات اقتصادی می تواند این تصویر بد از وضع ایران را از ذهن مردم را از بین ببرد و خانم ها را از لجبازی و دهن کجی به حاکمیت باز دارد که آن هم واقعا کار سختی است و واقعا یک جهاد است.
ناشناس۳۱۰۵۸۳۳۲۲:۱۴:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۳۰
دستگیر می کنند . ولی برخورد جدی نمی کنند متاسفانه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین