معرفی فروشگاه امیلی و ارسال رایگان خرید اول

گزارش بازرگانی، 183650،   4020325018

امیلی(https://emilie.ir)، فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت پوست و مو میباشد. فراهم آوردن مجموعه ای از برترین برندهای مراقبتی و درمانی پوستی و مویی، ارسال رایگان خرید اول، خرید اینترنتی آسان و ایمن، نماد اعتماد الکترونیک، ضمانت اصالت کالا و مشاوره تخصصی پوست و مو وجه تمایز فروشگاه امیلی با بسیاری از رقبای خود میباشد.

رقابت در صنعت آرایشی و بهداشتی با وجود فروشگاه های اینترنتی بزرگی همچون عسل بانو، موتن رو، روژا شاپ، خانومی، مدیاژ، سوراو نیازمند استانداردهای بسیار بالای کیفی و کمی میباشد که فروشگاه اینترنتی امیلی توانسته خود را در عرصه رقابت جا دهد. در ادامه به معرفی این فروشگاه و مزیت های رقابتی آن میپردازیم.

امیلی: دریچه ای به زیبایی

امیلی تنها یک بستر تجارت الکترونیکی برای محصولات مراقبت از پوست و مو نیست؛ بلکه یک محفل برای علاقمندان مراقبت از پوست است که به دنبال کیفیت، اثربخشی و تنوع هستند. امیلی مجموعه‌ای گسترده از برندهای معتبر ایرانی و خارجی در زمینه مراقبت از پوست و مو را انتخاب کرده‌ است. تیم متخصصین و مشاوران امیلی هر برند را به دقت و وسواس بالا انتخاب کرده اند تا فقط گزینه‌های برتر و قابل اعتماد در قفسه‌های مجازی وبسایت امیلی قرار گیرند.

ارسال رایگان برای خرید اول از امیلی

امیلی به منظور راحتی هرچه بیشتر در خرید اینترنتی، ارسال رایگان برای خرید اول را ارائه می‌دهد. شما میتوانید با وارد کردن کد تخفیف: hiemilie از 30 هزارتومان تخفیف خرید اول استفاده نمایید.

رضایت و اعتماد مشتریان مهمترین سرمایه امیلی

به گفته مدیر فروشگاه امیلی: "رضایت مشتریان اولین و مهمترین اولویت ماست" ایشان همچنین بیان کردند: "ما به پشتوانه بازخورد مثبتی که از مشتریان دریافت می‌کنیم، مسیر خود را ادامه میدهیم. اعتماد مشتریان وفادار، ما را ملزم به حفظ و ترقی استانداردهای بالای کیفی محصولات و خدماتمان میکند". همچنین اضافه کردند: "با هر خرید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای محصولاتی سرمایه‌گذاری می‌کنید که با دقت بسیار بالا انتخاب شده‌اند و کیفیت، اصالت و رضایت مشتری را در بر می‌گیرند"

مشاوره تخصصی پوست و مو رایگان

استفاده از مشاوران متخصص و دوره دیده پوست و مو در فروشگاه امیلی در راستای خرید محصول مناسب و متناسب با نوع پوست و نیاز پوستی از مهمترین خدمات امیلی میباشد. روتین پوستی پیشنهادی مشاوران امیلی مطابق با نیاز پوستی و سن پوستی مشتریان میباشد و با دقت بالا و تجربه چندین ساله به مشتریان پیشنهاد میشود.

چگونه میتوان از اصل بودن کالاهای فروشگاه امیلی مطمئن شد؟

به گفته مدیریت مجموعه تمامی محصولات فروشگاه امیلی با ضمانت اصالت کالا ارائه میشوند و همگی دارای تاریخ انقضا 1 سال به بالا میباشند. در همین راستا ویدیویی در صفحه محصولات فروشگاه قرار گرفته که ضمن توضیح خواص درمانی و کاربرد مواد استفاده شده در محصولات، نحوه تشخیص محصول اصل و فیک را آموزش داده است

مقالات آموزشی امیلی

در مجله اینترنتی امیلی میتوانید آموزش ها، نکات و ترفندهای زیبایی را مطالعه کنید. مقاله بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست صورت خارجی امیلی از پر طرفدارترین مقالات وبسایت میباشد.همچنین میتوانید طریقه ساخت برخی محصولات مراقبت پوست گیاهی و خانگی را بیابید.

ضد آفتاب مهمترین بخش روتین پوستی در تمام فصول سال

کرم ضد آفتاب یک محصول مراقبت پوست میباشد به عنوان سپری محافظ علیه اشعه ماوراء بنفش مضر (UVA, UVB) عمل می‌کند و پوست شما را در برابر پیری زودرس، آفتاب سوختگی و آسیب های احتمالی محافظت می‌کند. با افزایش آگاهی از دلایل محافظت در برابر نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب در روتین روزانه مراقبت از پوست ضروری شده است. در امیلی، اهمیت این موضوع به خوبی درک شده است و در همین راستا مجموعه‌ای بی‌نظیر از بهترین کرم های ضد آفتاب برندهای برتر ارائه شده است.

برخی از برندهای ضدآفتاب فروشگاه امیلی: بایودرما(Bioderma)، اون(Avene)، روک(Roc)، اوسرین(Eucerin)، ویشی(Vichy)، اوردینری(The Ordinary)، لاروش پوزای(La Rosche Posay)، اوریاژ(Uriage)، ایزدین(Izdin)، لانکوم(Lancome)، اولاین(Eveline) میباشند.

ضدآفتاب های بی رنگ و رنگی، ضدآفتاب های فیزیکی و شیمیایی، ضد آفتاب های فلوییدی با SPF متفاوت برای انواع پوست چرب، خشک، حساس و مختلط را میتوانید در دسته بندی ضد آفتاب امیلی مشاهده کنید. برای خرید ضد آفتاب اصل میتوانید به فروشگاه امیلی مراجعه کنید.

جالب است بدانید استفاده از ضد آفتاب در فصل تابستان بسیار اهمیت دارد اما استفاده از ضدآفتاب مخصوص فصل تابستان نیست و باید در تمام فصول سال استفاده شود.

کرم ضد آفتاب اون مدل فلوئید اسپرت ساخت فرانسه است. دارای SPF50 است و بافت سبک و فلوییدی دارد. یک ضدآفتاب بی رنگ و ضد آب و تعریق است و و مخصوص فعالیت های سخت ورزشی است. حفافظت بالا در برابر اشعه های مضر خورشید(UVA,UVB)، مناسب پوست های حساس و قابل استفاده برای انواع پوست است. از این ضد آفتاب میتوان برای پوست صورت و بدن استفاده کرد.

راه های ارتباطی فروشگاه امیلی

از طریق راه های زیر میتوانید با فروشگاه امیلی در ارتباط باشید:

وبسایت: emilie.ir

اینستاگرام: emilie.ir

تلگرام: emilieir

مشاوره پیش از خرید: 09398057365

آدرس: اهواز، بازار امام خمینی(ره)، خیابان علم الهدی، بین امام و کاوه، پاساژ پاسارگاد، طبقه سوم

سخن پایانی

در نهایت پیشنهاد میکنیم از فروشگاه اینترنتی امیلی بازدید نمایید و فرصت استفاده از ارسال رایگان برای خرید اول را از دست ندهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

آخرین عناوین