ترفندهای آرایشی بهاری

گزارش بازرگانی، 177856،   4020306015

حقیقت این است که هریک از خانم‌ها، فارغ از ترفندهای جدید آرایشی، سبکی مخصوص برای میکاپ روزانه خود دارند. با این حال صنعت زیبایی طبق سنت دیرینه خود، با فرارسیدن هر فصل، ترندهای جدید آرایشی را به نمایش می‌گذارد که اغلب وسوسه کننده هستند. حتی بیشتر آنها واقعا ارزش امتحان کردن دارند و می‌توانند پای ثابت روتین آرایش‌های فصلی و مناسبتی شما باشند.

جدیدترین ترفندهای آرایش بهای را بشناسید

مد و زیبایی، این‌بار با رویکردی جدید و جامع به استقبال بهار رفته است. فرقی نمی‌کند عاشق زرق و برق سایه‌های گلیتری هستید یا از طرفداران پر و پا قرص میکاپ‌های نچرال و مینیمالیستی! بهار امسال، همه چیز برای شما مهیا شده است تا با استفاده از لوازم آرایشی که در دسترس دارید، شیک باشید و بدرخشید.
از محبوب‌ترین ترفندهای آرایشی بهاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شروع زیرسازی پوست با کانتورینگ

از زمانی که کارداشیان‌ها کانتورینگ غلیظ و پررنگ را وارد صنعت زیبایی کردند چندین سال می‌گذرد. اما در بهار امسال، بهتر است انتظار کانتورینگ ظریف‌تر و لایت‌تری را داشته باشید. هیلی بیبر و کندال جنر، از پایه گذاران کانتورینگ نوین در صنعت زیبایی هستند. با نگاهی کوتاه به میکاپ‌های اخیر هیلی بیبر، می‌توانید متوجه برجستگی جذاب گونه‌ها و زاویه فک بشوید. این در حالی است که هیچ سایه تیره و مشخصی در آرایش هیلی وجود ندارد.

در کانتورینگ هیلی بیبر بر خلاف حالت معمول، ابتدا خطوط و سایه‌های کانتور اجرا می‌شوند و سپس دیگر مراحل زیرسازی ادامه می‌یابند. برای اجرای این ترفند بهاری، کافی است به کمک کانسیلر مایع یا پالت کانتور، خطوط تیره و روشن کانتورینگ را روی پوستتان اجرا نمایید. سپس به کمک بلندر مرطوبی، خطوط را به آرامی محو کنید. در مرحله بعد، می‌توانید به سراغ دیگر مراحل زیر سازی و استفاده از کرم پودر محبوبتان بروید.

با آرایش یخی متفاوت باشید

در بهار امسال، رنگ یخی بیش از همیشه خودنمایی می‌کند. مثل همیشه، نخستین نمایش بی‌بدیل و جسورانه این رنگ را می‌توانید در استایل اخیر جودی ترنر اسمیت ببینید. پوست برنزه شده جودی ترنر در ترکیب با درخشش سایه‌های یخی، جذابیت وسوسه کننده و خارق‌العاده‌ای را به وجود آورده است. اما رژ لب یخی ریتا تورا در فرش قرمزهای اخیر، نشان داد که درخشش یخی مختص به سایه چشم نیست. شما نیز می‌توانید با اندکی خلاقیت، این ترفند جدید را در میکاپ‌های بهاری خود بگنجانید.

سوپر رژگونه‌های دهه 80

در سال پیش، شاهد ترند گسترده رژگونه‌های پررنگ و چشمگیر به سبک دهه 80 بودیم که با آرایش‌های غلیظ و خط چشم‌های پهن و کشیده ترکیب می‌شدند. این ترند، به قدری مورد استقبال قرار گرفته که قرار است در بهار امسال نیز همراه ما باشد. با این تفاوت که دیگر با المان‌های غلیظ آرایشی ترکیب نمی‌شود.

رژگونه‌های پررنگ، این بار به ساز مینیمالیست‌ها و نچرال پسندها می‌رقصند. شما می‌توانید بعد از اجرای زیرسازی پوست، میکاپتان را با بالم لب و کمی ریمل خاتمه دهید. در آخر، براش آرایشی خود را بردارید و سخاوتمندانه رژگونه را روی گونه‌هایتان بمالید. به علاوه، اگر دوست دارید چهره‌تان حالت لیفت و کشیده داشته باشد، رژگونه را به سمت بالای گونه و شقیقه‌ها هدایت کنید. بهتر است تمرکز خود را در ناحیه بالای استخوان گونه بگذارید و سپس هاله رنگ را به اطراف پخش نمایید.

رونمایی از سبک متفاوت آرایش چشم دودی

میکاپ چشم دودی، یکی از ترفندهای ثابت آرایش بهاری است.اما اسطوره آرایشی دایان کندال، اینبار با همکاری تیم حرفه‌ای خود نسل جدیدی از سایه‌های دودی را به صنعت زیبایی هدیه کرده است.با این ترند جدید، دیگر لازم نیست برای اجرای سایه‌های دودی از رنگ‌های تیره استفاده کنید.بلکه می‌توانید از سایه‌های شاین و پاستلی نیز برای داشتن سایه چشم دودی کمک بگیرید.

تا بی‌نهایت بدرخشید

یکی از ترفندهای آرایشی که در بهار امسال مورد توجه قرار گرفته است، بهره بردن از درخشش بی‌نهایت است. در این سبک آرایش بهاری، می‌توانید بدون محدودیت از زیبایی هایلایترهای کیف آرایشی‌تان بهره مند شوید.

برای شروع، ابتدا زیرسازی ملایم و روزانه صورتتان را اجرا نمایید. در آخر، از روغن مخصوص صورت برای درخشان کردن میکاپتان استفاده کنید. بهتر است 5 تا 10 دقیقه بعد از مصرف روغن صورت صبر کنید تا مواد آرایشی به خوبی جذب شوند. در مرحله بعد، براش و هایلایتر خود را بردارید و سایه‌های درخشان طلایی و صدفی را روی استخوان گونه، نوک بینی و چانه خود بمالید.

درصورتی که دوست دارید توجهات را به سمت چشمهایتان جلب کنید، روی مداد چشم و ریمل باکیفیت سرمایه گذاری نمایید. به کمک حرکات رفت و برگشتی مداد چشم، بن مژه بالا و پایین خود را پر کنید. در آخر، از ریمل کمک بگیرید و مژه‌هایتان را تا حد امکان پرپشت و بلند جلوه دهید. همچنین برای آرایش لب در این سبک میکاپ، بهتر است به سراغ لیپ گلاس‌های درخشان و اکلیلی بروید و آن را روی لب‌هایتان بمالید.

کالر پاپ را فراموش نکنید

کالر پاپ یا همان سایه‌های رنگی و نئونی، چند سالی است که با دنیای مد و زیبایی همراه شده است. این پالت‌های پر جنب و جوش و روشن، با رسیدن فصل‌های گرم بهار و تابستان بیش از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند.

اما تفاوت‌هایی که روی فرش قرمز امسال مشاهده شد، گسترش شگفت انگیز کالر پاپ در مراحل آرایشی است. این سایه‌های نئونی و چشمگیر، دیگر منحصر به آرایش چشم نیستند. بلکه می‌توانید از آنها برای میکاپ لب‌هایتان نیز استفاده نمایید. از رنگ‌های پرطرفدار نئونی در بهار امسال می‌توان به صورتی، قرمز، سرخابی، سبز بهاری و زرد ملایم اشاره کرد.



روی آرایش لب پررنگ سرمایه گذاری کنید

احتمالا روزهایی پیش رو خواهید داشت که زمان کافی برای اجرای آرایش‌های مجلل و طراحی خط چشم مورد علاقه‌تان را ندارید. در این زمان‌ها، این ترفند میکاپ می‌تواند به شما کمک کند تا مانند همیشه زیبا و مدرن به نظر برسید.

داشتن رژلب پررنگ در تناژهای قهوه‌ای بسیار تیره، زرشکی و قرمز، کلید طلایی حل مشکل شما است. نکته مهمی که درباره این ترفند وجود دارد، زیرسازی لب و مرتب بودن نتیجه کار است. به همین خاطر، بهتر است چند دقیقه وقت بگذارید و ابتدا لب‌هایتان را اسکراب کنید. این مرحله مهم، پوست لب را پاکسازی می‌کند و قسمت‌های مرده و پوسته پوسته شده را از بین می‌برد. در نتیجه، سطحی صاف و یکدست برای مواد آرایشی فراهم می‌نماید.

سپس برای پیشگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی لب‌ها، از بالم لب کمک بگیرید. در مرحله آخر، می‌توانید با خیال راحت رژ لب مورد نظرتان را روی لب‌هایتان بمالید و از زیبایی چشمگیر آن لذت ببرید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

    2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

    3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

    4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

    5. چرا این همه بد اخلاقی؟

    6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

    7. درباره توبه تتلو

    8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

    9. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

    10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    11. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

    12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

    13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

    14. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

    15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

    16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

    17. تنوری که هنوز سرد است...

    18. ایثارگران را بدنام نکنید !

    19. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

    20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

    21. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

    22. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

    23. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

    24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

    25. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

    آخرین عناوین