معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

گزارش بازرگانی، 175735،   4020227014

اولین اسپیکر‌هایی که به بازار آمدند، با سیم به کامپیوتر وصل می‌شدند تا صدا را از داخل دستگاه به بیرون هدایت کنند. با این حال، اسپیکرهای اولیه، چندان برای افزایش حجم صدا مناسب نبودند. به تدریج اسپیکرهایی به بازار آمدند که نه تنها صدا را تا حد زیادی بلند می‌کنند، بلکه با فناوری بدون‌سیم (مانند بلوتوث) به دستگاه‌های الکترونی متصل می‌شوند. اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی‌ها، مجالس، پخش صدا در فضای باز و همچنین، همایش‌ها عالی است. در دنیای کنونی هر کسی نیاز دارد یک اسپیکر بلوتوثی داشته باشد، تا صدای خود را به گوش همه برسانید!

ما در زومیت یک راهنمای کامل از بهترین انواع اسپیکر بلوتوثی برای شما آماده کرده‌ایم.

Wonderboom 3 (بهترین در کل)

می‌توانیم بگوییم این اسپیکر زیبا و دوست‌داشتنی، به‌طور کلی، بهترین اسپیکر بلوتوثی محسوب می‌شود. این دستگاه نسبت به آب و گرد‌وخاک مقاوم است و حدود 400 گرم وزن دارد. باطری این اسپیکر 17 واتی، حدود 14 ساعت کار می‌کند و سپس با استفاده از رابط یو‌‌اس‌بی به‌راحتی شارژ می‌شود.

برای pair کردن دو دستگاه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه pair را نگه دارید و بلافاصله در منوی بلوتوث تلفن یا لپ‌تاپ خود اسپیکر را ببینید. حتی می‌توانید به راحتی دو Wonderboom را با هم جفت کنید تا با فشار‌دادن چند دکمه، صدا را به شکل استریو پخش کنید.

Tribit XSound Go (بهترین از نظر قیمت)

می‌توانیم بگوییم در میان اسپیکرهایی که مقرون‌به‌صرفه هستند، Tribit XSound Go بهترین قیمت اسپیکر بلوتوثی را دارد. این اسپیکر بلوتوثی حدود 360 گرم وزن دارد و مانند اسپیکر قبلی نسبت به آب و گرد‌وغبار مقاوم است. شما می‌توانید 24 ساعت تمام از این دستگاه 40 واتی استفاده کنید و پس از آن با استفاده از رابط یو‌‌اس‌بی آن را شارژ کنید.

علیرغم قیمت پایین‌تر، Tribit XSound تقریباً می‌تواند با JBL Clip 4 و UE Wonderboom 2، نسخه قبلی بهترین انتخاب کلی ما، رقابت کند. XSound Go دارای یک پوسته پلاستیکی است که شبیه بلندگوی گرد قدیمی Beats Pill است، با کنترل‌های ساده برای روشن و خاموش‌کردن، پخش و مکث، و اتصال با بلوتوث.

JBL Clip 4 (بهترین در بین پرتابل‌ها)

این دستگاه جمع و جور تنها 240 گرم وزن دارد و بهترین اسپیکر بلوتوثی از نظر قابلیت حمل محسوب می‌شود. JBL Clip 4 نیز ضد‌آب و ضد‌گرد و غبار است و 10 ساعت به طور مداوم کار می‌کند. درست است که صدای آن به خوبی Wonderboom 3 نیست، اما به اندازه کافی خوب است. حتی در شرایطی که صدای پس زمینه وجود داشته باشد، باز هم JBL Clip 4 می‌تواند صدای واضحی را ارائه دهد.

طراحی گیره آن به شما این امکان را می‌دهد که اسپیکر را تقریباً به هر چیزی آویزان کنید. این اسپیکر دارای دنده‌های لاستیکی در قسمت زیر است که به شما امکان می‌دهد آن را صاف روی سطوح مختلف قرار دهید؛ بدون اینکه نگران سرخوردن آن باشید. اگرچه JBL Clip 4 بهترین اسپیکر کامپیوتر نیست، اما به راحتی می‌توانید آن را به کامپیوتر خود وصل کنید.



Bang & Olufsen Beosound A1 2nd Gen Portable Bluetooth Speaker (بهترین از نظر کیفیت صدا)

شرکت Bang & Olufsen همیشه محصولاتی با صدای فوق‌العاده تولید می‌کند و نسل جدید A1 آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. مانند نسل قبلی خود، آخرین نسخه A1 صدایی با چنان وضوح زیادی تولید می‌کند که از بلندگوی به این کوچکی انتظار ندارید. Beosound ضد گرد‌وغبار و ضدآب است و بلندی صدا را فدای وضوح آن نمی‌کند. درست تنظیم شده است.

این اسپیکر بلوتوثی 550 گرم وزن دارد. عمر باتری آن 18 ساعت است و برای شارژ از USB-C پشتیبانی می‌کند (این در حالی است که بسیاری از مدل‌های اسپیکر بلوتوثی، از جمله Wonderboom هنوز از میکرو USB استفاده می‌کنند). علاوه بر این، این بلندگو از الکسا پشتیبانی می‌کند.

Sonos Roam (بهترین اسپیکر بلوتوثی هوشمند)

اگر اسپیکر بلوتوثی می‌خواهید که به‌طور یکپارچه در تنظیمات سینمای خانگی شما ادغام شود، Sonos Roam یک گزینه عالی است. این اسپیکر تقریباً به اندازه بسیاری از بلندگوهای دیگر که توصیه می‌کنیم قابل‌حمل است و در عین حال، می‌تواند با سایر دستگاه‌های Sonos مانند One یا Arc جفت شود تا صدای استریوی کامل‌تری را ارائه دهد. از دستیار گوگل و آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند، بنابراین، می‌توانید آن را با صدای خود کنترل کنید.

Sonos نرم‌افزار بسیار خوبی را در این اسپیکر قرار‌داده است که صدا را با محیط شما تطبیق می‌دهد، بنابراین، وقتی در فضای باز قرار می‌گیرد صدا را به طور یکنواخت پخش می‌کند. همچنین، صدای بیس را در یک اتاق کوچک‌ كاهش می‌دهد تا بقیه صداها گم نشوند.

JBL Flip 6 (بهترین اسپیکر بلوتوثی برای گردهمایی‌های کوچک)

برای کسانی که به گردهمایی‌های کوچک علاقه دارند، این اسپیکر مناسب است. JBL Flip 6 برای بلندی صدا در یک اتاق کاملا کافی است. این دستگاه به اندازه یک بطری آب کوچک است و به راحتی می‌توان آن را در کوله‌پشتی خود حمل کنید. صدای آن غنی است و باس شگفت‌آور و قدرتمندی برای بلندگویی به این اندازه دارد. JBL Flip 6 صدای واضح‌تر و بلند‌تری را نسبت به Wonderboom یا Clip دارد و برای پخش صدا در فضای بیرون مناسب است. با این حال، ممکن است نتواند فضای بزرگی را در بیرون از منزل پوشش دهد.

 

اگر می‌خواهید اسپیکر بلوتوثی بخرید، لازم است پیش از هر کاری اولویت‌های خود را مشخص نمایید. آیا قابلیت حمل دستگاه برای شما بیشتر اهمیت دارد یا قیمت آن؟ قرار است از اسپیکر در فضای سربسته استفاده کنید یا سرباز؟ آیا تنها می‌خواهید برای شنیدن صدای کامپیوتر خود اسپیکر بلوتوثی بخرید؟ همه این‌ها فاکتورهایی هستند که گزینه‌های انتخاب شما را محدود می‌کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. تنوری که هنوز سرد است...

  21. ایثارگران را بدنام نکنید !

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

آخرین عناوین