تشک قسطی از کجا بخریم ؟

گزارش بازرگانی، 171708،   4020211037

خواب مهم ترین بخش از زندگی هر فردی است که تاثیر مستقیم بر روی کیفیت زندگی و سلامتی دارد. برای داشتن خوابی راحت شما باید یک تشک استاندارد داشته باشید. امروزه خرید تشک اصل و باکیفیت که متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده باشد و آسایش را برایتان به ارمغان آورد، نیازمند هزینه بالا است. اما قیمت بالای تشک ها نباید مانع از خواب راحت شما شود. شما به راحتی می توانید به صورت اقساطی هر تعداد تشکی که نیاز دارید، از چندسو تهیه کنید. دیگر دغدغه قیمت ها را نداشته باشید و با خاطری آسوده تشک مورد نیاز خود را از بین انواع مختلف تشک های خواب انتخاب کنید.

برای خرید تشک باید به چه نکاتی دقت کرد ؟

شاید فکر کنید در زمان خرید تشک تنها توجه به اندازه و سایز آن کافی است و همین که یک تشکی بخریم که متناسب با تخت خواب ما باشد، کفایت می کند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. چرا که فاکتورهای مهم دیگری هم وجود دارد که در کنار ابعاد تشک باید به آن توجه کنید تا انتخابی رضایت بخش داشته باشید. از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید تشک باید به آن توجه کنید، عبارتند از:

میزان سفتی و نرمی تشک

تشک ها با استفاده از متریال گوناگونی تولید می شوند که از نظر میزان نرمی و سفتی با یکدیگر فرق می کنند. اما اینکه کدامیک از آن ها را انتخاب کنید بستگی به راحتی و نیاز شما خواهد داشت. برای مثال: افرادی که دچار کمر درد هستند بهتر است از تشک های نرم استفاده کنند. با در نظر داشتن تمامی شرایط خود می توانید میزان سفتی و نرم بودن تشک را تعیین کرده و انتخاب نمایید.

اهمیت جنس پارچه رویی تشک

نکته دیگری که قبل از انتخاب باید به آن دقت کنید، جنس پارچه تشک است. چرا که دائما با پوست شما در تماس بوده و ممکن است باعث تحریک پوستی یا حتی حساسیت شود. باید تشکی انتخاب کنید که پارچه رویی آن باکیفیت باشد تا بتوانید برای سال ها از آن استفاده کنید. همچنین بهتر است میزان الیاف طبیعی به کار رفته در آن بیشتر باشد و جنس پنبه ای تری داشته باشد تا بتوانید پاسخگوی نیاز شما باشد و سلامتی شما را تهدید نکند.

تشک تک نفره یا دو نفره

تشک تک نفره در سایز های کوچک تری به نسبت مدل هاب دو نفره طراحی و تولید میشوند. اگر شما شب ها به صورت تنهایی می خوابید، بی شک نوع تک نفره برای شما مناسب خواهد بود و دیگر نیاز به هزینه اضافه جهت خرید تشک دو نفره نیست. اما اگر جز آن دسته از افراد هستید که شب ها نیاز به فضای بیشتری دارید و دائما غلت میزنید، تشک دو نفره به لطف سطح بزرگتری که دارد میتواند پاسخگو نیاز شما باشد. تشک دو نفره بیشتر برای زوج ها و تخت های دو نفره مناسب است.

نوع تشک

تشک ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. شما باید انواع تشک ها را بشناسید تا بتوانید به راحتی از میان آن ها انتخاب کنید. انواع تشک ها عبارتند از:

  • تشک فنری
  • تشک طبی
  • تشک های دو فصل
  • تشک مموری فوم
  • تشک آبی و بادی
  • تشک فنر متصل
  • تشک های اسفنجی

وزن مصرف کننده

مقاومت تشک ها و تحمل وزن آن ها با یکدیگر فرق می کند. شما باید متناسب با وزن خود تشک مناسب را انتخاب کنید. چرا که در غیر این صورت ممکن است سطح تشک دچار فرورفتگی شود. اگر وزن زیادی دارید بهتر است از خرید تشک ها نرم و مموری فوم خودداری کنید.

ارتفاع تشک و نوع فنر

تعجب نکنید، ارتفاع تشک نیز از دیگر فاکتورهای مهم در زمان خرید می باشد. چرا که هرچه تشک ارتفاع بیشتری داشته باشد، اسفنج آن قطور تر بوده و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. همچنین دوام و ماندگاری بالایی هم خواهد داشت. همچنین به فنر تشک ها هم دقت کنید تا نمونه ای باکیفیت با نحوه اتصال قوی خریداری نمایید که ماندگاری بالایی داشته باشد.

برند سازنده تشک

تشک ها توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. هر یک از این کمپانی ها از متریال های مختلف و الگوهای متنوعی برای ساخت تشک استفاده می کنند که سبب تمایز آن ها از یکدیگر شده اند. برندهای خارجی به دلیل وارداتی بودن قیمت بالاتری نسبت به برندهای داخلی دارند. با این حال انتخاب بستگی به نظر و توان خرید شما خواهد داشت. بهتر است به سراغ برند های مطرح در بازار بروید که رضایت بیشتری از کاربران را جلب کرده اند.

بودجه خرید تشک

تشک ها هر یک با توجه به مدل، سایز، کیفیت ساخت و دیگر مشخصات دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما باید نمونه ای متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. البته اگر قیمت آن بیشتر از بودجه شما هم باشد، نگرانی از بابت خرید نخواهید داشت. چرا که می توانید به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنید.

از کجا می توانیم خرید اقساطی تشک داشته باشیم؟

اینکه تشک انتخابی خود را از کدام فروشگاه تهیه میکنید هم بسیار مهم است و نباید به آن بی توجه باشید. به سراغ فروشگاهی بروید که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. فروشگاه آنلاین چندسو علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود، امکان خرید قسطی را هم برای خریدارا فراهم کرده است تا بتوانید بدون دغدغه قیمت به راحتی تشک مورد نیاز خود را تهیه نمایید. احتمالا شما هم این سوال را در ذهن دارید که چگونه می توان تشک را به صورت اقساطی خریداری کرد و شرایط ان به چه صورت است؟ نگران نباشید، با شرایط سختی مواجه نیستید. تنها باید دسته چک داشته باشید.

می توانید بعد از انتخاب محصول مد نظرتان، وارد درگاه پرداخت اقساطی شوید و بعد از پر کردن مشخصات و اطلاعات لازم مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایید و به راحتی خریدتان را انجام دهید. توجه داشته باشید که شما باید اطلاعات صاحب دسته چک را در هنگام خرید وارد کنید. بعد از واریز پیش پرداخت، تا 48 ساعت حساب مد نظر توسط بانک مرکزی تایید هویت خواهد شد و بعد از آن کارشناسان چندسو جهت دریافت چک های اقساط با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند.

امکان خرید قسطی از 3 میلیون تومان تا سقف 60 میلیون تومان و در 6 قسط برای شما وجود دارد. در صورتی که بخواهید تعداد اقساط خود را بیشتر یا کمتر کنید و... می توانید با کارشناسان چندسو در واحد فروش ارتباط بگیرید و با آن ها در میان بگذارید. لازم به ذکر است، چنانچه که صاحب حساب سابقه چک برگشتی داشته باشد، درخواست شما برای خرید قسطی لغو خواهد داشت. در این شرایط مبلغ 80 هزارتومان از وجه پیش پرداخت شما کم شده و مابقی به حساب شما عودت داده می شود.

خرید اینترنتی تشک

استراحت و خواب بر روی یک تشک راحت و ایده آل می تواند سلامتی جسمی و ستون فقرات شما را تضمین کند. شما می توانید به آسانی به صورت اینترنتی و آنلاین در کم ترین زمان یک تشک مناسب برای خودتان سفارش دهید. سفارش شما با بسته بندی اصولی در آدرس دلخواهتان به شما تحویل داده می شود و دیگر نگرانی از بابت حمل و جابه جایی آن هم نخواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تشک می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 - 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  2. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

  3. دستور بسیج همه امکانات برای یافتن دختر ۲۴ ساله در میامی

  4. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  5. دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

  6. ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

  7. ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/ خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است

  8. وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد

  9. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  10. مصرف انرژی کشور دو برابر استاندارد مصرف جهانی است

  11. دولت‌های غربی به دنبال ربایش نخبگان جوان هستند 

  12. سفیدشویان غرب  مشغول کارند

  13. بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم

  14. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  15. دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد

  16. بهادری: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد

  17. غربی‌ها قبل‌از عملیات وعدهٔ صادق به ما گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید!

  18. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : حج به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  10. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  12. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  13. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  14. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  15. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. ایثارگران را بدنام نکنید !

  20. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  21. لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

آخرین عناوین