آقای رئیس جمهور؛‌ لطفا کمی آهسته تر!

محمد فیروزی،   4000801070 ۱۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دولت سیزدهم از روزی که سکان هدایت دولت را برعهده گرفته تلاش کرده است تا سنت نیکوی سفرهای استانی رئیس جمهور را به سرعت احیا کند اما در کنار این شایسته است به انجام کارها بر اساس کیفیت نیز توجه کند. 

آقای رئیس جمهور؛‌ لطفا کمی آهسته تر!

آقای سید ابراهیم رئیسی از 12 مرداد امسال که به طور رسمی در کسوت رئیس جمهور آغاز به کار کرد تا امروز تلاش کرده است به شکل عینی به جامعه نشان دهد که می‌خواهد اقدامات موثری انجام دهد و با سفرهای استانی متعدد در بازه زمانی کوتاه این پیام را به مردم برساند که قصدش صحبت و نزدیکی به آنهاست. 

«باید» و «نباید»؛ کلمات پرتکرار رئيسی

دو کلمه از اصلی‌ترین کلیدواژه‌های پر تکرار در سخنرانی‌های رئیسی «باید» و «نباید» است. او با مشی برگرفته از دوران قوه قضائیه اغلب تلاش می‌کند به مسئولان توصیه کند چه کارهایی باید انجام شود و چه کارهایی نباید انجام شود و معمولا این لغات را در جایی به کار می‌برد که صحبتش به زندگی مردم مربوط است. 

در کنار این ملاحظه می‌شود طی این مدت او دچار خطاهایی در سخنرانی‌های خود است. خطا و اشتباهاتی که می‌توان آنها را ناشی از تمرکز کم، یا نداشتن تسلط به موضوع صحبت، استرس و موارد مختلف ارزیابی کرد. 

این خطاها مورد توجه رسانه‌های فارسی زبان خارجی قرار گرفته‌اند. 

بدون شک سخنوری یک مهارت است که از دوران افلاطون و ارسطو تا امروز مورد توجه بشر بوده‌اند و برای آنها رساله‌های مختلف به رشته تحریر درآمده است. نتیجه دانش بشری درباره سخنوری نشان داده است معمولا هر  که بهتر صحبت کند و خطیب بهتری باشد، می‌تواند تاثیر بهتر و بیشتری بر مخاطبانش بگذارد. 

این قاعده برای رهبران و روسای جمهور هم حتما صدق می‌ کند. 

رئیس جمهور همه‌چیز دان نیست

در یک نگاه همدلانه با رئیس دولت سیزدهم باید گفت نمی‌توان انتظار داشت رئیس قوه مجریه به همه موضوعات اشراف کامل داشته باشد. همان‌طور که هیچکس چنین توانی ندارد. از قدیم نیز گفته‌اند: «همه‌ چیز را همگان دانند!». 

 حتی شاید بتوان گفت لازم نیست روسای جمهور در هر مراسمی یا در هر موقعیتی یا درباره هر چیزی سخن بگویند. چنین الزامی گاه به نتایج مطلوبی نمی انجامد به خصوص اگر موضوع حساسی در میان باشد . همه ما اظهارات رئیس جمهور پیشین را درباره اجرای طرح مشهور بنزینی به یاد داریم. 

سفرهای استانی را کمتر اما کیفی کنید

همان‌طور که در ابتدای این متن اشاره شد رئيسی تلاش کرده تا سنت سفرهای استانی مقام رئیس جمهور را احیا کند و طی این مدت تقریبا هر جمعه یک سفر استانی رفته است که اقدامی ستودنی است و باعث درک بهتر مسائل و مشکلات  خواهد بود.

رئیس جمهور در مدت 4 سال حدود 210 هفته فرصت کار دارد و اگر ایشان بخواهد با همین سرعت هفته‌ای یکبار به سفر استانی برود تقریبا سهم هر استان تا پایان دولت بیش از 6 بار خواهد بود. 

واضح است این تعداد سفر به استان‌های مختلف کشور نه لازم و ضروری است و نه در عمل سایر مشغله‌های رئیس جمهور اجازه این کار را می‌دهد درحالی‌که اگر این سفرها با تدابیر از پیش اندیشیده شده بیشتری از قبل و مطالعه صورت بگیرد نتایج بهتری را به ارمغان می‌آورد. 

به عبارتی بهتر است رئیس‌ دولت سیزدهم پیش از هرچیز در موضوع سفرهای استانی کیفیت را مدنظر قرار دهد و به دام کمیت‌گرایی برخی  روسای جمهور که در تاریخ ایران شواهدی برای آن وجود  دارد نیفتد و بایسته‌های سفرهای استانی رئیس جمهور را بیشتر مدنظر قرار دهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۵۷۵۲۱۰۴:۴۸:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
این مطلب فقط برای این بود که بگوید ریس جمهور پیشین در مورد بنزین...
ناشناس۲۲۵۷۶۹۳۰۸:۴۷:۱۵ ۱۴۰۰/۸/۳
واقعا اینطوری فکر میکنی!؟
ناشناس۲۲۵۷۷۲۷۰۹:۱۶:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۳
هزینه هر سفر رییس جمهور میلیاردها تومن است. بهتر است خرج مستمندان شود.
ناشناس۲۲۵۷۷۵۸۰۹:۳۴:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۳
گوش مردم از شعارهای تکراری و حرف های بی عمل کَر شده است. مسئولان این شعر را آویزه گوش خود کنند: با این که سخن به لطف آب است کم گفتن هر سخن صواب است
ناشناس۲۲۵۷۸۲۲۱۰:۰۹:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۳
رفتن به سفرهای متعدد استانی در زمان احمدی نژاد آزمایش شد.همه دیدند که در اواخر دوره احمدی نژاد به زحمت 100 نفر را پیدا می کردند تا او برایشان سخنرانی کند. چرا؟ چون در عمل وضع مردم خرابتر شد.
ناشناس۲۲۵۷۸۷۱۱۰:۴۴:۵۲ ۱۴۰۰/۸/۳
وعده بی عمل مانند پتک بر سر مردم فرود می آید.
ناشناس۲۲۵۷۸۸۱۱۰:۵۱:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۳
بهتر است آقای رییس جمهور در تهران پیگیر مشکلات اقتصادی کشور باشند. چون: اقتصاد علم است، ایدئولوژی نیست. اقتصاد هیچ کشوری بدون تعامل با دنیا رشد نمی کند. رشد اقتصادی بدون جذب سرمایه گذار بخصوص از نوع خارجی آن میسر نیست.
ناشناس۲۲۵۷۹۲۰۱۱:۲۸:۲۲ ۱۴۰۰/۸/۳
در پی انتشار حکم یک قاضی برای سارق سه بسته بادام هندی و محکومیت سنگین متهم به ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق، خبرنگار فارس ماجرا را از مسئولین مربوطه پیگیری کرد و در کمال تعجب مشخص شد که خبر مذکور صحت دارد و خبرسازی نیست.
ناشناس۲۲۵۷۹۲۷۱۱:۳۱:۵۰ ۱۴۰۰/۸/۳
احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سها مهم‌ترین عامل ریزش بازار سهام را در روزهای گذشته مشخص نبودن برنامه‌های دولت در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی بیان کرد.
ناشناس۲۲۵۷۹۳۸۱۱:۴۰:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۳
اقتصاد هیچ کشور با گدایی رشد نکرده و نمی کند و تعامل مورد نظر شما هم همان گدایی است
ناشناس۲۲۵۸۱۳۲۱۳:۴۹:۰۲ ۱۴۰۰/۸/۳
بورس مسخره بازی نیست که یکسره همیشه صعودی باشد
ناشناس۲۲۵۸۲۹۹۱۵:۱۱:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۳
خیلی ها به خاطر ساختن خانه شکرگزار او هستند و دوسال آخر هم به خاطر تحریم مجبور شد دست از سرکوب ارزی بردارد و تورم بیشتر شد
ناشناس۲۲۵۷۷۷۰۰۹:۳۹:۲۶ ۱۴۰۰/۸/۳
در دولت قبل که سفری نبود چرا فقرا بیشتر شدن!
ناشناس۲۲۵۷۸۳۱۱۰:۱۲:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
چون تحریم های فلج کننده درآمد ارزی کشور را به 10% کاهش داد.
ناشناس۲۲۵۷۹۴۱۱۱:۴۲:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۳
تحریم مورد نظر را به اندازه خودش بزرگ کنید و درآمد ارزی کشور هم فقط نفت نیست
ناشناس۲۲۵۸۴۳۵۱۶:۲۸:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۳
هیلاری کلینتون: تحریم های بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
ناشناس۲۲۵۷۸۱۴۱۰:۰۰:۵۹ ۱۴۰۰/۸/۳
پروفسور.میلیارد که الان پول خورد بعضی ها هستش.اگه نره اونجاها چطوری وضعیت رو درک کنه.شنیدن کی بود مانند دیدن
ناشناس۲۲۵۷۸۷۴۱۰:۴۷:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۳
چرا با فروش چند دهه نفت و کسب درآمدهای سرشار، وضعیت این مملکت این است؟ چون هدر رفته اند!!!!
محمد۲۲۵۸۱۱۵۱۳:۳۹:۳۰ ۱۴۰۰/۸/۳
مگه برا یه سفر یه روزه از این استان با ان استان پول تو هوا پرتاب میکنه یا یاقوت ک میلیاردها تومان خرج بشه نهایتش به چن میلیون تومان نمیکشه باز دست اقای رئیس جمهور جدید در نکنه کاری نمیتونه بکنه یه همدردی با مردم میکنه با این کارش اقایی ک یک سال حتی بیرون از کاخ ریاست جمهوریش نیومده بود اون خوب بوده لابد و همه وزیراش تو زرد از اب در اومدن
زندی۲۲۵۸۲۹۸۱۵:۱۱:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۳
کذاب
امیررضا۲۲۵۸۴۲۹۱۶:۲۵:۲۶ ۱۴۰۰/۸/۳
حتی بهتر از خرج کردن برای مستمندان اینه که کار ها بصورتی انجام بشه که مستمندی وجود نداشته باشه.این قشنگتر نیست آیا؟؟
حسن کلید۲۲۵۸۵۵۶۱۷:۴۵:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۳
حرف مفت ...... همین سفر ها باعث پیگیری بیشتر و بهتر مشکلات کشور میشه
ناشناس۲۲۵۸۶۲۱۱۸:۴۶:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
سفرداریم تاسفر....
محمد جواد۲۲۵۸۷۷۰۲۰:۵۹:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۳
یعنی فقط ساکت شو اون رئیس جمهور قبلی که هیج جا نمی‌رفت بهتر بود یا این بنده خدا که هر هفته می‌ره یک استان با کمترین امکانات هواپیماشم که شخصی نیست جم کن بابا
313۲۲۵۸۹۶۴۲۳:۲۵:۱۰ ۱۴۰۰/۸/۳
ججوری حساب کردی هر سفری میلیاردها تومنه
ناشناس۲۲۵۷۶۹۸۰۸:۵۲:۵۳ ۱۴۰۰/۸/۳
بعضیها نگرانن اگه این دولت موفق بشه به اقتصاد یه سر و سامانی بده بعدا اونا با چه بهونه‌ای رای مردم رو جمع کنن، تا حالا به بهونه تحریم و fatf و تعامل با دنیا و ... برای بهبود اقتصاد رای میاوردن، اگه این دولت بدون اینها باعث بهبود اقتصاد بشه دیگه تاریخ مصرف اونا تموم میشه!!
رها۲۲۵۷۷۲۱۰۹:۱۳:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۳
هموطن عزیز اگه تحریم رفع نشه ، کشورهای دوست و برادر مانند عراق و چین هم نمیتونن پول مراودات اقتصادی رو به ایران بپردازن؛ اگر هم کسی با ترفندهای مختلف این کار رو انجام بده مطمئنا هزینه دو الی سه برابری از جیب مردم ایران باید پرداخت بکنه.
ناشناس۲۲۵۷۷۶۳۰۹:۳۷:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
خب من هم همینو گفتم دیگه! ۸ سال اینقدر این حرف رو به خورد من و شما دادن که باور کردیم. بعضیها نگرانن که این غول بی شاخ و دمی که از تحریم توی ذهن ما ساختن از بین بره، چند وقت پیش سخنگوی دولت قبل گفت بدون fatf نمیتونیم واکسن وارد کنیم، سال گذشته دکتر ظریف به سران نظام نامه نوشت که بدون fatf نمیتونیم عضو شانگهای بشیم اما دیدیم که شد. حالا با وجود تحریم و این چیزایی که شما گفتی اگه باز هم صادرات ما بیشتر بشه یعنی خیلی از چیزهایی که در مورد تحریمها میگفتن درست نبوده, و بعضیها اتفاقا نگران همین هستن!
سینا۲۲۵۸۰۱۸۱۲:۳۹:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۳
آیت الله مصباحی مقدم و عباس آخوندی مناظره ای درباره نقش fatf و تحریم در وضعیت اقتصادی ما دارند. گرچه فکر میکنم باز هم هر کسی با توجه به رویکرد سیاسی خودش از صحبتهای این آقایون نتیجه گیری میکنه ولی در هر حال توصیه میکنم سرچ کنید و این مناظره رو ببینید، در آپارات موجود هست.
ناشناس۲۲۵۷۷۸۲۰۹:۴۳:۳۱ ۱۴۰۰/۸/۳
شما راهکاري (بجز وادادگي و تسليم) داري بفرما گفتند مذاکره، کرديم، معاهده بستيم، راضيشون کرديم، زدند زيرش. بفرماييد ما چکار کنيم؟ و الا کدوم آدم عاقل از تحريم خوشش مياد!
ناشناس۲۲۵۷۸۲۳۱۰:۰۹:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۳
چرا ما که مراوده تجاری با خارج داریم هزینه نقل و انتقال پول کمتر از 10درصد است؟
محمد۲۲۵۷۹۵۷۱۱:۵۷:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۳
دوست عزیز ما الان 40ساله تحریم هستیم چطور کشور رو چرخوندن از این به بعد هم می چرخونند دیگه تحریمی باقی نمونده که انجام بدن
ناشناس۲۲۵۷۹۹۵۱۲:۱۷:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
قبلی ها از نوع فلج کننده نبودند. اسمش رو خودش است: فلج کنند!!!!!
ناشناس۲۲۵۸۳۰۵۱۵:۱۴:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۳
به خاطر همین فلج کننده بود که قبل برجامتون 2 سال ارز تکون نمی خورد؟!!!
سعید۲۲۵۸۱۲۶۱۳:۴۵:۲۷ ۱۴۰۰/۸/۳
البته اون هزینه ۲ یا ۳ برابری تحریمها که فرمودیم هر کسی که مقداری تمایل به فساد داشته باشه رو تحریک میکنه چه برسه
ناشناس۲۲۵۷۸۸۷۱۰:۵۷:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۳
تا الان که به غیر واکسیناسیون موفقیتی ندیدیم
Ali۲۲۵۸۰۵۸۱۳:۰۱:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
تازه واکسیناسیون هم ثمره اقدامات و رایزنی های دوره قبل بود. ایشان لطفا کارنامه عملکرد ۱۰۰ یا ۲۰۰ روزه بدهند تا ببینیم واقعا چه کردهاند؟!
ناشناس۲۲۵۸۱۹۷۱۴:۲۳:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
بعله عملکرد دولت قبل بود منتهی گذاشتند برای دولت بعدی خخخخخه برو عمو
ناشناس۲۲۵۸۳۵۲۱۵:۳۹:۵۹ ۱۴۰۰/۸/۳
روحانی عُرضه نداشت واکسن بخرد رئیسی هنوز نیامده واکسن خرید.
....۲۲۵۸۰۸۳۱۳:۱۹:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۳
خداییش تا حالا از روحانی که بهتر بوده
ناشناس۲۲۵۸۴۳۹۱۶:۳۰:۱۸ ۱۴۰۰/۸/۳
دولت روحانی ضعیف ترین و ناکارامدترین و فاسدترین دولت بعد از انقلاب بود.
ناشناس۲۲۵۹۲۹۶۰۹:۵۸:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۴
دولت قبلی ک دیپلمات بود تو ی برجام رفت ک هیچکی پشییزی براش ارزش قائل نبود ولی ایشون ۱ ماهه رفتن تو شانگهای ک همه دارن می لرزن
حسن۲۲۵۷۹۳۷۱۱:۳۹:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۳
انشاالله که بشه ولی متاسفانه قشر ما آسیب میبیند
علی کریمی۲۲۵۸۱۰۶۱۳:۳۵:۲۶ ۱۴۰۰/۸/۳
کسی نگران نیست آقای رئیسی یا هر کس دیگری بتواند به وضعیت غیر قابل قبول اقتصادی کشور سر وسامان بدهد و رفاه اقتصادی و اجتماعی را به مردم هدیه بدهد قهرمان و محبوب دل مردم خواهد شد و هیچ قدرتی نمی تواند بین او و مردم فاصله ایجاد کند.
ناشناس۲۲۵۷۷۱۷۰۹:۱۱:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
فعلا که قیمت تخم مرغ و مرغ پایین نیامده که بالاتر رفته ... خدا به ما رحم کند
ناشناس۲۲۵۷۷۷۸۰۹:۴۲:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۳
البته فعلا!
ناشناس۲۲۵۸۱۶۷۱۴:۰۶:۱۴ ۱۴۰۰/۸/۳
این "فعلا" تمامی ندارد؟!
ناشناس۲۲۵۸۴۴۲۱۶:۳۱:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۳
روحانی چندین میلیون جوجه یکروزه را چال کرد و مرغ و تخم مرغ را با بحران مواجه کرد.
ناشناس۲۲۵۷۹۲۸۱۱:۳۱:۵۵ ۱۴۰۰/۸/۳
سفرهای رییس جمهور رییسی با ارزش است چون تشریفات آنچنانی ندارد .به حاشیه ها توجه دارد وبه میان متن مردممیرود تااز نردیک دردشان را لمس کند
ناشناس۲۲۵۸۰۰۴۱۲:۲۱:۴۱ ۱۴۰۰/۸/۳
لمس درد تنها چه فایده اگر رییس جمهور درد را بدون احساس در قبل از انتخاب شدن درک نکرده باشد برای چه امددرد را همه با تمام وجود سالهاست میدانند ایا رییس جمهور حالا باید بیاید تازه بخاهد درد را لمس کند تا راه چاره بیابد.......
ناشناس۲۲۵۸۳۴۷۱۵:۳۸:۴۱ ۱۴۰۰/۸/۳
رئیس جمهور فعلی درد مردم رو که همه میدونیم که درک کرده و خودش هم مثل بعضیا تو رفاه آنچنانی نبوده این که رئیس جمهور حداکثر تعامل و هم صحبتی با مردم رو داشته باشه دلیل نمیشه که تازه داره درد مردم رو لمس میکنه
احمد۲۲۵۸۹۲۹۲۲:۵۳:۴۷ ۱۴۰۰/۸/۳
چه استدلال بی‌خودی کردی. الآن در راس قوه مجریه باید به این سفرها برود و بسیار کار درستی است. منتها برخی فقط بلدند ساز مخالف بزنند. اگر نرود هم یک جور دیگه حرف می‌زنند.
ناشناس۲۲۵۸۹۸۹۲۳:۵۰:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۳
سلام به نظر من فعلا قضاوت زود است و عادلانه نیست باید صبر کرد و نتیجه را دید ( پیش از کله نمک نسابید) هر کسی نیت خوبی داشته باشد مطمئنن نتیجه هم خوب خواهد بود
ناشناس۲۲۵۷۵۲۸۰۵:۳۵:۱۸ ۱۴۰۰/۸/۳
طبق معمول، مجموعه‌ای از نمایشهای پوپولیستی در دور اول رییس‌جمهوری اجرا می‌شود که هیچ نتیجه واقعی در زندگی مردم ندارد و هدف از آن، کسب محبوبیت نمایشی هست.
ناشناس۲۲۵۷۶۸۸۰۸:۴۴:۴۰ ۱۴۰۰/۸/۳
کاش دولت قبل هم کمی دنبال کارهای نمایشی بود
محمد۲۲۵۷۷۵۰۰۹:۳۰:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
قشنگ گفتی،اون جایی که نمیرفت،اگه هم می‌رفت مثلا با ماشین از وسط کارخونه رد میشد.
ناشناس۲۲۵۷۶۹۹۰۸:۵۳:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۳
نظر شما محترمه!
ناشناس۲۲۵۷۹۰۸۱۱:۲۱:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۳
سفربی فایدس همه چی گران شده
ناشناس۲۲۵۸۱۳۶۱۳:۵۰:۴۱ ۱۴۰۰/۸/۳
خخخه سفر رفتن چه ربطی به کم کردن تورم دارد؟
ناشناس۲۲۵۷۵۳۰۰۵:۳۹:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
اتفاقا بهترین کارهست. ایشون برای برنامه ریزی, باید هرچه زودتر به تمام استان ها سفر کند.
ناشناس۲۲۵۷۶۹۲۰۸:۴۶:۱۸ ۱۴۰۰/۸/۳
اینکه به هر استان یک سفر عجله ای داشته باشه فایده ای ندارد. باید به دستوراتی که در سفر قبلی کرده رسیدگی کنه.
ناشناس۲۲۵۸۵۴۸۱۷:۴۳:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۳
رئیس جمهور هیئتی دارد که مسئول این کار است.
ناشناس۲۲۵۷۷۱۶۰۹:۱۱:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
پس وزیر استاندار فرماندار بخشدار دهیار چکاره اند؟
ناشناس۲۲۵۷۷۷۵۰۹:۴۱:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۳
فرض کن استاندار برنامه‌ای رو مطرح میکنه اما چون رئیس جمهور اطلاعات کافی نداره برنامه رد میشه، سفر استانی باعث میشه تصمیمات بهتری گرفته بشه!
ناشناس۲۲۵۷۹۴۶۱۱:۴۷:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
فرض بر اینکه رییس‌جمهور رفت استانها و همه مشکلات را هم تصویب کرد اگر دولت پول نداشته باشه میخواد چیکار کنه اول کاری کنید که تحریمها برداشته شوند و به ملت فشار نیار بعد بره استانها
ناشناس۲۲۵۸۳۹۰۱۶:۰۴:۵۴ ۱۴۰۰/۸/۳
عالی بود اول باید تحریمها را بردارن البته اگه بذارن
ناشناس۲۲۵۸۱۷۹۱۴:۱۰:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۳
یعنی بدون برنامه میدان اومده بوده که تازه به صرافت برنامه ریزی افتاده؟! عجب!
ناشناس۲۲۵۷۵۳۳۰۶:۰۱:۵۲ ۱۴۰۰/۸/۳
کار درستی انجام میدن
ناشناس۲۲۵۷۵۳۴۰۶:۰۴:۴۰ ۱۴۰۰/۸/۳
آمار بیکاری و تورم بهترین شاخص عملکرد هر دولتی است نمایش بس است
ناشناس۲۲۵۷۶۹۱۰۸:۴۶:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۳
البته آمار رو آخر دولت بررسی میکنن نه اولش!!!!!!!!
علی۲۲۵۷۸۹۹۱۱:۱۳:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
کار اقای رئیسی درست است رئیس جمهوری که مردم انتخابش کردن
بنده خدا۲۲۵۷۵۳۹۰۶:۱۵:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۳
آقا این مقاله اصلا ارزش ندارد مهم اینست که رئیس جمهور قصدش درست کردن مملکت باشد سخنوری چه فایده اصل دل واعتقاد وانسانی است ضمنن تا داستان‌ها نگردد ودرد ورنجهایت مردم را نبیند چه طور می‌خواهد بفهمد مردم چه مشکلی دارند لطفا دست از مغرض بودن بردارید
شاملو۲۲۵۷۵۴۴۰۶:۳۷:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۳
درود برسید، امیدواریم که ان شاالله موفق باشند، دوستان شما در هشت سال کشور را ویران کردند و خرابه ای مانده که سید بزرگوار بایستی جورش را بکشد، چرا دردوران سیاه روحانی جیغ نمی کشیدید، روسیاه باشند، اصلاح طلبان
نیما۲۲۵۷۵۴۷۰۶:۴۵:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۳
ماتاحالا حرفهای به ظاهر قشنگ زیاد شنیدیم ! الان فقط عمل می خوایم،همین!
محمد۲۲۵۸۶۲۵۱۸:۵۰:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
بله فقط همین عمل بکنه دیگه تمام.
ناشناس۲۲۵۹۰۱۹۰۰:۳۱:۰۵ ۱۴۰۰/۸/۴
در مدت این هشت سال عمل را می خواستید چرا ساکت نشسته بودین
شما۲۲۵۹۳۴۵۱۰:۲۴:۱۳ ۱۴۰۰/۸/۴
تو صبر کن فکر کردین ایشون چوب جادوی دارند که همین که شروع کرد بچرخونه همه چیز درست بشه ایشون هنوز دارند استاندار نصب غزل میکنن
جواد۲۲۵۷۵۴۹۰۶:۴۷:۵۴ ۱۴۰۰/۸/۳
بازدید رئیس جمهور از مناطق کشور علاوه بر درک میدانی از مشکلات و کمبودها، عاملی برای پیوند و نزدیکی با مردم خواهد بود وهمانطور در مقاله اشاره شد سفرهای استانی اقدامی ستودنی است و باعث درک بهتر مسائل و مشکلات خواهد بود. در عمل رئیس جمهور به خوبی قادر خواهد شد بر اساس یافته های خود(و نه با گزارشات زیردستان) رفع مشکلات و موانع پیش رو را به مسئولان واگذار کرده و عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرار دهد که امید است این سفرها تنها به این منظور انجام گیرد . در رابطه با سخنوری قطعا یکی از عوامل موثر برای ارتباط با دیگران است که اگر توام با خلوص باشد نتیجه بخش و پسنده است اما متاسفانه از این استعداد در موارد بیشماری ابزاری برای مردمفریبی، رسیدن به منافع شخصی و کنار زدن برخی کاردانها بکار گرفته میشود که عنداللزوم نمیتواند سنگ محکی محسوب شود و بهتر این است که به عملکرد ها و انجام وظایفی که شخص به عهده گرفته است تمرکز شود.
ناشناس۲۲۵۷۵۵۳۰۶:۵۵:۲۱ ۱۴۰۰/۸/۳
احسنت
ناشناس۲۲۵۷۵۵۵۰۶:۵۷:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۳
باسلام سفر کردن به کل استانهای کشور نیازی نیست نیاز مردم فارس وهرمزگان در جنوب وخراسان شمالی درشمال کشور یکی هست اگه دامداران خراسان شمالی به خاطر کمبود نهاده دامی ورشکسته شدن وشغلشان ازدست رفت درکل ایران همین وضعیت هست ریس جمهور عزیز لطفا به جای تمرکز بر سفر تمر کز بر مبارزه بارانت خواری دفاع از مظلوم وحمایت ازتولید داشته باشید والسلام
ناشناس۲۲۵۷۵۵۶۰۶:۵۹:۴۹ ۱۴۰۰/۸/۳
جناب رییس جمهور بهترین کاری که می توانید بکنید این است که اجرای سند تحول قوه قضایا که خودتان زحمت انرا کشیدید با معرفی مفسدین اقتصادی به دستگاه قضا انرا اجرایی کتید و از روی کاغذ بعمل اورید
تبریزی۲۲۵۷۵۶۰۰۷:۰۵:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۳
اهههههههههههههه سَنت.
ناشناس۲۲۵۷۵۷۳۰۷:۲۴:۲۹ ۱۴۰۰/۸/۳
شما نگران نباشید خود رئیس جمهور میدانند دارند چکار میکنند
ناشناس۲۲۵۷۵۸۵۰۷:۳۹:۴۹ ۱۴۰۰/۸/۳
تو کدوم کشور دنیا رسم هست که رییس جمهور به سفر استانی بره، پس استاندار چیکاره است، رییس جمهور باید متمرکز روی مسایل کلان بشود.
ناشناس۲۲۵۷۷۷۱۰۹:۳۹:۴۴ ۱۴۰۰/۸/۳
تو آمریکا هم رئیس جمهور سفر ایالتی میره .
بیگی29۲۲۵۷۸۳۹۱۰:۱۷:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۳
البته برای رای
Pw۲۲۵۷۵۸۹۰۷:۴۱:۳۲ ۱۴۰۰/۸/۳
یکی می‌خوابه. میگید زخم بستر گرفته یکی هم می‌ره سفر میگیدفلان میشه آخه چکار کنن شماخوشتون بیاد...؟.
هاجر و واج۲۲۵۹۰۴۴۰۱:۲۶:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۴
مشکلات رو حل کنن!
کریم۲۲۵۷۵۹۰۰۷:۴۱:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۳
کم گوی و گزیده گوی چون در تا ز اندک تو جهان شود پر. رئیس جمهور مشاوران متعددی در زمینه های گوناگون دارد که باید در هر موضوعی از آنها بهره ببرد. مطمئنا علاوه بر تاثیر بر مردم، دانش و بیان مطالب در مجامع جهانی نیز بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. متاسفانه در این زمینه بعد از آقای رفسنجانی ما کمتر رئیس جمهوری را دیده ایم که در گویش سیاست لازم را داشته باشد.
ناشناس۲۲۵۷۵۹۹۰۷:۴۶:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۳
از قدیم گفته اند به عمل کار برآید به سخندانی نیست برای پیشرفت در یک امر کار کارشناسی توسط متخصصین لازم است و سپس پيگيری و پاسخگویی
ناشناس۲۲۵۷۶۰۲۰۷:۵۱:۰۰ ۱۴۰۰/۸/۳
لطفا هزینه سفر یک همچین هیئتی با رفت و آمد و خورد و خوراک و اسکان و حق ماموریت و ... را محاسبه کنید
شما۲۲۵۹۳۴۷۱۰:۲۵:۵۵ ۱۴۰۰/۸/۴
هرچی باشه هزینش از دولت قبلی کمتره
کوروش۲۲۵۷۶۲۷۰۸:۰۳:۱۱ ۱۴۰۰/۸/۳
حالا شما چرا اینقدر حرص و جوش میخورید که ایشون دارند با مردم صادقانه و عین خودشون برخورد می کنند برای شما کسی مثل روحانی خوب بود که اجازه نتوق زدن هم بهتون نمیداد اگر نرود شماها میگوئید که نرفت حالا ک بین مردم است و داردگندکاری های دولت قبل رو جبران میکند باز شما سنگ اندازی کنید!!!! پس رسالت شماها کجا است؟؟! انصافتان کجا رفته!!!!؟؟؟ دمش هم گرم
احمد۲۲۵۸۹۴۰۲۳:۰۳:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۳
درود بر شما. اینگون افراد یکی مثل روحانی باید بالا سرشون باشه که وزراش سالی یکبار هم نمی تونسن ازش وقت ملاقات بگیرن.
ناشناس۲۲۵۷۶۳۴۰۸:۰۷:۰۵ ۱۴۰۰/۸/۳
سفر های استانی "‌خیلی " خوبه . اما اگر از تهران بتواند جلوی گرانی اجناس و کالای های ضروری و خوراکی مردم را بگیرد "‌خیلی خیلی خیلی " بهتره است و ثمره اش در همه کشور مشاهده می شود .
احمد کاشمری۲۲۵۷۶۴۹۰۸:۱۸:۵۸ ۱۴۰۰/۸/۳
جناب نویسنده محترم این متن ممنون که در زمین دیگران بازی میکنی و گندم آنها رو آسیاب میکنی...نه که من بلکه هر کسی که این تحلیل آبکی و هدفمند و روانشناسی شده ی شما رو خوند اینو فهمید پس با نهایت احترام لطفا برای فهم و شعور مخاطبین احترام قائل شو... و بگذار مردم خودشون قضاوت کنند و سعی نکن که بزور فنون روانشناسی و قلم احساسی چیزی رو به مردم القا کنی همان 8 سال که بنده خدا از اتاق کارش بیرون نمی اومد و از پشت میز میخواست ایران را مدیریت کند و نطاق و حقوقدان خوبی هم بود برای 7 پشت مان بس است. خواهشا ولمان کنید
ناشناس۲۲۵۷۶۵۲۰۸:۲۰:۲۱ ۱۴۰۰/۸/۳
ایشان همه اش میگویند این باید بشود آن باید بشود در حالیکه خودشان مسئول این بشود ها است
حسن724۲۲۵۷۹۸۵۱۲:۱۰:۲۷ ۱۴۰۰/۸/۳
جوجه را آخر پاییز می شمارند
ناشناس۲۲۵۸۱۹۰۱۴:۱۹:۳۱ ۱۴۰۰/۸/۳
حسن آقا! این دو ماه را هم با کمر شکسته صبر میکنیم بعد جوجه میشماریم!!!
ناشناس۲۲۵۹۳۶۱۱۰:۳۷:۵۴ ۱۴۰۰/۸/۴
داداش اشتباه گرفتی اون بایدها و نبایدها مال اون کلید به دست بود که همه درها رو قفل کرد!!!
کاربر۲۲۵۷۶۵۵۰۸:۲۴:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۳
سلام وقتتون بخیر امیدوارم درگیر اینطور مسائل نباشیم من به نظرم رییس جمهور حداقل درد مردمو بفهمه و کار انجام بده خیلی ارزشش بیشتره چه بسا که دولت قبلی خوب حرف زدنو بلد بود ولی .......
ناشناس۲۲۵۷۶۵۹۰۸:۲۵:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۳
بایدها و نبایدها مربوط به قوه مجریه است واین قوه نباید گوینده این الفاظ باشد
مستعار۲۲۵۷۸۰۵۰۹:۵۷:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۳
این همان قوه مجریه دیگه شاید منظورت قوه قضائیه یه مقدار داداش دقت کن دیگه
امير بوعذار۲۲۵۷۶۷۰۰۸:۳۴:۱۴ ۱۴۰۰/۸/۳
سلام علیکم من ساکن یک روستا در نزدیکی مزارشهدای حویزه هستم شغلم کشاورزی وفقط گندم میکاریم 10هکتارزمین دارم وامسال جهاد کشاورزی شهرستان حویزه اعلام کرده امسال خبری از آب در رو دخانه کرخه نیست وکشت ما از روز 8ابان شروع میشه والان رودخان کرخه یک قطره آب ندارد خواهشن همکاری کنید در این چهل سال هیچ سابقی بی آبی در شهریورابان آذر دی بهمن واسفند نداشتیم آقای رئیس جمهور بنظرشما ماچکارکنیم
ناشناس۲۲۵۷۸۶۱۱۰:۳۵:۱۱ ۱۴۰۰/۸/۳
اجازه بدين آقاي ييسي يك سفر به استان شما داشته باشند بعدا انشاالله مشكلاتتون حل ميشه. بدون سفر كه نميشه ببم جان!!!
ناشناس۲۲۵۷۶۸۵۰۸:۴۲:۴۱ ۱۴۰۰/۸/۳
این که در متن بالا گفته شده، 6 بار بازدید از استانها در طی 4 سال ریاست جمهوری لازم نیست بر چه مبنایی است؟ برعکس، میزان مشکلات در شهرستان ها زیاد است و باید این بازدیدها و پیگیریهای بعدی آنها انجام شود تا لااقل تا پایان دولت بخشی از آنها حل شوند. در متن به اشتباه رئیس جمهور در متن اشاره کردید (هر چند ایشان احتمال خطا در مورد ایشان وجود دارد) ولی احتمالا منظورتان مقدس اردبیلی و محقق اردبیلی است که به زعم شما این ها یک نفرند در حالی که در تاریخ هم مقدس اردبیلی داریم و هم محقق اردبیلی
ناشناس۲۲۵۷۶۸۹۰۸:۴۵:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۳
به شما چی که کسب تکلیف میکنید برای رییس‌جمهور ...
ناشناس۲۲۵۸۱۹۵۱۴:۲۳:۲۱ ۱۴۰۰/۸/۳
رئیس جمهور وکیل همه مردم است. و موکل میتواند براش تعیین تکلیف کند. حالا شما این حق را از خود ساقط کرده ای، مسئله خودت است!
ناشناس۲۲۵۷۶۹۶۰۸:۴۹:۰۰ ۱۴۰۰/۸/۳
حالا کی گفته تا آخر دولت قراره هر هفته بره سفر استانی!؟ یه بار برای بررسی به مشکلات میره، بعد احتمالا ماهی یکبار یا اگر استانی مشکلی داشته باشه میره!
ناشناس۲۲۵۷۷۱۰۰۸:۵۹:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
اگر قصد ایشون رفتن یکبار به همه استانها و از نزدیک مشکلات را دیدنه و بعد از آن در مرکز ماندن و از طریق استانداران و وزرا پیگیری باشه که خیلی هم خوبه اما اگر قراره تا آخر دولت هر هفته یه استان سرکشی کنن خیلی کار معقولی بنظر نمیرسه
منتظر۲۲۵۷۷۱۵۰۹:۰۹:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۳
شیر مادر نان پدر حلالش.. بجای قضاوت دعا کنید که سحر نزدیک است...و من الله التوفیق
اورنگ۲۲۵۷۸۱۳۱۰:۰۰:۰۱ ۱۴۰۰/۸/۳
منتظر بمانیم پس جناب منتظر
ناشناس۲۲۵۷۷۴۵۰۹:۲۷:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۳
اقای رئیس جمهور خدا قوت دهد شما وهمه کسانی را که جهت خدمت صادقانه تلاش میکنند
ناشناس۲۲۵۷۷۵۳۰۹:۳۲:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۳
آیا واقعا اقای رییسی از مشکلات اساسی کشور از گرانی های لجام گیسخته تا رکود و تعطیلی کسب و کار ها و بیکاری حداقل اطلاع آماری ندارند که میخواهند از نزدیک هم با اتلاف وقت ارزشمندی که باید صرف حل این بحران‌ها شود به دیدار گرفتاری ها بروند این مقاله با هر نیتی تحریر شده حاوی نکات درستی است که انشالله مورد توجه قرار بگیرد
ناشناس۲۲۵۷۷۵۹۰۹:۳۴:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۳
مشکلات کشور و مردم اظهر من شمس است .هیچ نیازی نیست که برای حل مشکلاتی که همه میدانند سفر کرد . رئیس جمهور باید در ابتدا با اولویت بندی به حل این مشکلالت بپردازد . وقتی مشکلات کلان حل شد به مشکلات خورد هر استان و با سفر به آن استان بپردازد . البته اگر فرصتی باقی بماند
ناشناس۲۲۵۸۹۴۷۲۳:۰۸:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۳
عزیز دلم، مشکلات استانها با هم متفاوت است.
عباس۲۲۵۷۷۸۰۰۹:۴۲:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۳
آقای رئیسی کارت درسته گوش به این حرفا نده
ناشناس۲۲۵۷۸۰۱۰۹:۵۶:۱۸ ۱۴۰۰/۸/۳
درسته بهتره بشینن یه فکری به حال این بورس خراب شده بکنن سوختیم
ناشناس۲۲۵۸۰۲۱۱۲:۴۲:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۳
بورس رو روحانی قرمز کرد اون وقت که گفت تو بورس سرمایه گذاری کنید باید سرمایه گذاری نمی‌کردید چون روحانی دروغ می‌گفت
ناشناس۲۲۵۷۸۰۲۰۹:۵۶:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۳
رییس جمهوری که وعده بی عمل بدهد می شود همان روحانی.
ناشناس۲۲۵۷۸۱۶۱۰:۰۵:۱۵ ۱۴۰۰/۸/۳
ان شاءالله توفیقاتشون روزافزون باشه و خدا به وقت و انرژی و سلامتیشون برکت بدهدبرای ساخت ایرانی قوی
ناشناس۲۲۵۷۸۲۶۱۰:۱۰:۵۳ ۱۴۰۰/۸/۳
اگر همه مسعولین و دولت ها از اول انقلاب تا به الان خدا و وجدان رو در نظر می‌گرفتند این حال و روز یک کشور سرشار از نعمت نبود دنیا پرستی و بی مسئولیتی و حرص و طمع جز بی اعتباری و نابودی هیچی نداره تلاش کنیم برای بهبودی و موفقیت و کسب خشنودی خداوند و اعتبار انسانیت
علی۲۲۵۷۸۲۸۱۰:۱۱:۴۹ ۱۴۰۰/۸/۳
باسلام دغدغه درستی بودبویژه به جای حضور فیزیکی دراستانها اگر گزارش ها فرایندی وبا بازخورد مناسب باشد بهتر نتیجه می دهد درپناه حق
ناشناس۲۲۵۷۸۵۸۱۰:۳۴:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۳
نتیجه دولت رئیسی رو بعد از ۴سال مردم قضاوت می کنن نه توی میخواید تخریبش کنید
ناشناس۲۲۵۷۸۶۸۱۰:۴۲:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۳
همه چیز را همگان دانند ولی یک رییس جمهور همه کس نیست و باید اطلاعات سیاسی فرهنگی اقتصادی تاریخی اجتماعی بسیار عمیقی داشته باشه.
ناشناس۲۲۵۷۸۷۰۱۰:۴۲:۵۷ ۱۴۰۰/۸/۳
من نمی دانم نظر دادن در سایت چه چیزی را تغییر می دهد؟ واقعیت این کشور با این نظرات نوشته شده تغییر نمی کند. وقت خودتان را تلف نکنید.
ناشناس۲۲۵۷۸۹۳۱۱:۰۴:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۳
بعد از آن ۱۶ سال کذایی چقدر زیادی کوچکترین کردار و رفتار رئیس جمهور دولت سیزدهم زیر ذره بین قرار گرفته....
ناشناس۲۲۵۷۸۹۷۱۱:۱۲:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۳
امیدواریم رایمون بهدر نره وسید بزرگوار بتونه گندکاری دولت قبل درست کنه مخصوصا ک گرونی هرروز بیداد میکنه با درامد ناچیز ان شاالله ک بفکر حقوق مستمری بگیرها هم باشد ک داریم له میشیم زیر فشار زندگی خدا بهشون صبر و سلامتی بده
ناشناس۲۲۵۷۹۰۴۱۱:۱۸:۰۷ ۱۴۰۰/۸/۳
یه صحبت متفرقه ازآقای رییسی خواهشمندیم یه دستور دولتی هم برای پرداخت به موقع سهمیه بنزین اسنپی به رانندگان اسنپ بدهند ماکارگریم کمک سوختمون میشه الان سه ماه انجام نشده ممنون
ناشناس۲۲۵۷۹۰۵۱۱:۱۹:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۳
فعلا که تقریبا هیچ هستیم
بینام۲۲۵۷۹۱۸۱۱:۲۶:۱۴ ۱۴۰۰/۸/۳
مصووات شورای اداری هر استان بای اجرا خیلی هزینه بر است. 31 استان داریم که با دید باز بنگریم بودجه ای بیش از بودجه ی مصوب سالانه را می طلبد. حالا بفرمایید این بودجه از کجا تامین خواهد شد؟؟؟
شهریار۲۲۵۷۹۳۴۱۱:۳۶:۲۹ ۱۴۰۰/۸/۳
سلام آقای رئیسی در کل به هر استان دو بار سفر میکنن سفرهای اول استانی میخان زود تموم بشه و مسئولیت هایی رو که ب مسئولین می سپرن رو در دور دوم سفر های استانی ملاحظه بکنن ببینن اگ کم کاری اتفاق افتاده این کم کاری از کدوم نهاد و مسئولی هس
ناشناس۲۲۵۷۹۴۴۱۱:۴۵:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
رئیس جمهور قبلی خیلی خوب صحبت می کردولی ۸سال زندگی مردم رونابود کرد حالاکه یه بنده خدایی پیداشده به فکرمردمه،ایراددیگه پیدانکردین
ناشناس۲۲۵۸۱۸۳۱۴:۱۳:۴۱ ۱۴۰۰/۸/۳
خدا پدر روحانی را بیامرزد که تو ۸ سال این کارها را کرد این آقا هنوز ۸ ماهم نشده داره کاری میکنه که اون چند تای هم که از قشر متوسط بودند به قشر های فقیر بپیوندند واقعا تو ایران زندگی نمیکنید قیمتها را از چهار ماه پیش نگاه کنید حداقل ۱۰۰ درصد بالا رفتند واقعا از مردم هستید یا بر مردم
ناشناس۲۲۵۷۹۵۰۱۱:۵۱:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۳
یه سری به بورس هم بزنین.همونجایی که قبل انتخابات میرفتین. نیاز به هواپیما هم نداره.
ناشناس۲۲۵۷۹۷۴۱۲:۰۶:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۳
اون رو که آقای شهردار لطف کردن و یه رسیدگی درست و حسابی بهش کردن!
هادی۲۲۵۷۹۶۹۱۲:۰۵:۲۹ ۱۴۰۰/۸/۳
کار خوبی میکنه میره سفر استانی .الکی بهانه نگیرید .من موافقم و مفیده
ناشناس۲۲۵۸۰۱۱۱۲:۲۹:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۳
سید جان خدا پدرتو بیامرزه ی سری هم ب سازمان بورس هم بزن دست اون دزدای کثیف رو قطع کن دو ساله سرمایه گذاشتیم ۶۰٪ تو ضرریم. برو سید برو خداوکیلی
ناشناس۲۲۵۸۰۱۲۱۲:۳۳:۱۷ ۱۴۰۰/۸/۳
کم رفتند ایشون. ایشالله برنامه ریزی کنند و بیشتر برند. افراد متخصص رو هم با خود ببرند. دوستان از اینکه ایشون امر به معروف و نهی از منکر می کنند ناراحت هستند.
ناشناس۲۲۵۸۰۴۱۱۲:۵۳:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۳
جوری نوشته اید کمی آهسته تر مثل اینکه تا الان اتفاقی افتاده دست بردارید از تبلیغات الکی
علی کریمی۲۲۵۸۰۵۷۱۳:۰۱:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۳
جناب آقای رئیسی لطفا به این توصیه های مشفقانه عمل نمایید.
ناشناس۲۲۵۸۰۶۲۱۳:۰۷:۳۱ ۱۴۰۰/۸/۳
مشکلات کشور سرتاسری است و نه بخشی . بیشتر معضلات در کل کشور توزیع شده اند . حل آنها نیاز به اصلاح سیاستهای کلان دارد . مشکلات بخشی را مسئولان محلی باید برطرف نمایند .
علی۲۲۵۸۰۷۶۱۳:۱۳:۵۳ ۱۴۰۰/۸/۳
مثلا قبلی ها که خوب سخنوری کردند چه گلی به سر مردم زدند، ول کنید پز با کلاس نشون دادن خودتان را. بگذارید کارش را انجام دهد‌. .
بنده۲۲۵۸۲۲۱۱۴:۳۴:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۳
قبلی ها هم خوب نبودند اونها هم می‌گفتند باید ونباید یادتان باشد روحانی در محضر رهبری هم اونقدر گفتن باید چنین بشود و باید چنان بشود که رهبری هم بهش گفت مخاطب این بایدها خودتون هستید آقای رئیس‌جمهور باسفر رفتن وباید نباید گفتن کاری درست نمیشه چه رئیسی باشه چه روحانی
ابراهیم بنان۲۲۵۸۱۰۴۱۳:۳۳:۱۴ ۱۴۰۰/۸/۳
حالا یکی هم که داره تلاش می‌کنه دیگه نباید نیش و کنایه بهش زد.خجالت داره بخدا
ناشناس۲۲۵۸۲۱۳۱۴:۳۱:۱۵ ۱۴۰۰/۸/۳
تلاش باید مثمر ثمر باشد.
سید۲۲۵۸۱۴۹۱۳:۵۴:۵۳ ۱۴۰۰/۸/۳
بعضی از مسئولین باید کسی بالای سرشان باشد و یا اینکه أهرم فشار بر آنها وارد شود تا کاری انجام بگیرد و جامعه ما چنین چیزی را واقعا لازم دارد و رئیس جمهور خوب عمل میکند و در میدان باشد کارها به نتیجه میرسد نه مثل بعضیها فقط در جایگاه ریاست بنشیند و آمارهای دیکته شده را برای مردم بگوید ولی در عمل هیچ خبری نباشد. امثال شماها هم در کار رئیس جمهوری که عملا کار میکند و تا به حال نتایج خوبی حاصل شده دخالت نکنید.
ناشناس۲۲۵۸۱۸۱۱۴:۱۲:۰۱ ۱۴۰۰/۸/۳
من باقبلیه درهر۲دوره مخالف بودم چونکه تفکررامیدیدم صبرکنیداین اقاتفکردرست خیرخواهانه دارد مواظب باشیددرپازل دشمن حرکت نکنید
سمیه۲۲۵۸۱۸۴۱۴:۱۶:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۳
ما خطیب سخنور نمیخواهیم مثلا اون رئیس جمهور قبلی که سخنور بود چه کرد ما رئیس جمهور میخواهیم
ناشناس۲۲۵۸۲۶۷۱۴:۵۲:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۳
ملاک برای من تورم و ارزش ریال است به سایر مسائل کار ندارم یه سفر استانی هم نرود ولی دلار بیاد پایین اصل نرخ دلار است
ناشناس1111۲۲۵۸۲۷۱۱۴:۵۵:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۳
هر موقع تونست وضعیت اقتصادی را به تیرماه برگردونه اونوقت میتونه مدعی باشه
ناشناس۲۲۵۸۵۴۲۱۷:۳۷:۰۳ ۱۴۰۰/۸/۳
مثل حسن کلید بشینه که تحریمها رو بردارن، خوبه؟
آرش کمانگیر۲۲۵۸۶۱۲۱۸:۳۹:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۳
تاکورشود هرآنکس که نتوان دید.
رضا۲۲۵۸۷۴۶۲۰:۳۷:۴۷ ۱۴۰۰/۸/۳
شما رسانه ها اگه یکی کار بکنه می زنیدش زمین یکی کار نکنه کاریش ندارین چه تونه خب بذارین اینم چهار سال مملکتو مثل رئیس جمهور قبلیتون به باد بده چیزی از شما ک کم نمیشه.
آرزومند۲۲۵۸۷۴۹۲۰:۴۰:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۳
سنگ بزرگ نشون نزدن است. اون هم به تعداد خیلی زیاد عملی نیست. بهتر است باتفکر اوضاع راسرو سامان داده شود
ناشناس۲۲۵۸۷۸۳۲۱:۰۶:۱۱ ۱۴۰۰/۸/۳
از قدیم گفتن دنیا گشتنی بهتر از خونه نشستن است ؟ از عمل کار برآید به سفر کردن (سخنرانی) نیست والعاقبته للمتقین خدا رحم کند با این اوضاع اقتصادی و گرانی افسار گسیخته
نریمان۲۲۵۸۸۰۰۲۱:۱۶:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۳
تو کشور ما برای آشنا شدن با مشگلات مردم نیاز به سفر استانی نیست چون از مشگلات کشور اگر از خواجه حافظ شیرازی هم بپرسی با خبر است
مجید۲۲۵۸۸۴۵۲۱:۴۷:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۳
آقای رییسی بورس رو بپا. شما هم که دارین از جیب مردم خزانه رو پر میکنین و بدبختانه با سرعت خیلی بیشتری. داریم به لحظات ملکوتی -خدا بیامرزه روحانی رو- میرسیم
ناشناس۲۲۵۸۸۵۸۲۱:۵۶:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۳
آقای رئیسی عزیز به فکر مردم بیچاره باشید،اقلام مصرفی لحظه به لحظه بالا میره،اصلا وزیر کشاورزی و صمت اهمیت نمیدهند،روسای اتحادیه استانها پیگیری و برخورد با گرانی ندارند
محسن۲۲۵۸۸۸۹۲۲:۱۸:۵۰ ۱۴۰۰/۸/۳
ببینیم این‌ آقاي ریسی مارو خانه دار میکنه من‌ روستاي هستم مستاجرم. خيلی آز آقاي ریسی تعریف میکنن. خانه دار بشیم ولی نه‌ با با ماهی اقساط ماهی 5ملیون چه جوری در بیارم...
ناشناس۲۲۵۸۹۷۰۲۳:۳۳:۱۷ ۱۴۰۰/۸/۳
بهترین کار را انجام میدهد درود بر ایشان
ناشناس۲۲۵۸۹۹۹۰۰:۰۳:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۴
در روز جمعه به روستاهایی سفر میکنه که تا حالا در عمرشون استاندار هم ندیده بودند، حالا گیر میدن به سخنوری رئیس جمهور، سخنوری چه دردی رو درمان میکنه، مثلا دولت قبل سخنور بود چی شد!!؟؟؟
علی۲۲۵۹۳۹۹۱۱:۱۶:۱۳ ۱۴۰۰/۸/۴
خدا حفظ کنه این مرد رو.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین