تولید مواد اولیه انسولین برای اولین بار در کشور

اجتماعی،   4000508053

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: برای اولین بار در کشور مواد اولیه انسولین در یک کارخانه بخش خصوصی در نظرآباد تولید خواهد شد.

به گزارش مهر، علی حدادی پیش از ظهر جمعه در مراسم سالگرد شهدای روستای خیکان در طالقان اظهار کرد: تمام ما مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با شجاعت، صلابت و ایثار در مسیر دفاع از اسلام ناب محمدی حرکت کردند.

وی با تبریک عید غدیر خم بیان کرد: غدیر امتداد اهداف انبیا بوده و پیام غدیر این است که شهدا با بصیرت و معرفت راه درست را انتخاب کردند و صراط مستقیم را از پیامبر اکرم (ص) تأسی کردند.

راه شهدا فراموش شده است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه پس از پایان هشت سال دفاع مقدس شهدا و راه شهدا فراموش شد، تصریح کرد: دولتمردان ما چه در دولت سازندگی و چه در دولت گفت‌وگوی تمدن‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند، چراکه نگاه و امیدشان به غرب بود و تفکر سازش و مذاکره را پیاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهنمودها، توصیه‌ها و سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری را به فراموشی سپردند، اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشتند و تمام مشکلات مردم را به برجام نا فرجام و مذاکره گره زدند.

حدادی با بیان اینکه قبل از انتخابات در وین انجام دادند، گفت: خیانت‌های سنگینی در سال ۸۲، در مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت و چه خیانت‌های سنگینی که در جاسوس‌های نفوذی در دولت انجام شد و اسناد و مدارک سری را لو و به دشمن دادند.

شکاف طبقاتی زیادی ایجاد شده است

وی اظهار کرد: اکنون حال مردم از لحاظ معیشتی حال خوبی نیست و شکاف طبقاتی زیادی ایجاد شده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: تمام مباحث و مواردی که شهدا انتظار داشتند و فرامین مقام معظم رهبری فراموش شد و آنچه در دستور کار قرار گرفت مباحث خارج از فرامین ایشان بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجلس در مرحله اول تنقیح قوانین و در مرحله بعد تراکم و اصلاح قوانین است، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم وظیفه سنگین مجلس نظارت میدانی و حضور در بین مردم در راستای رفع مشکلات آنان است که با استقرار دولت انقلابی این مشکل حل خواهد شد.

حدادی با بیان اینکه در کشورمان ظرفیت‌ها، قابلیت و توانمندی خوبی داشتیم، گفت: داشته‌ها و دارایی‌های فراوانی در دریا و خشکی، سرزمین‌های حاصلخیز، بهترین نیروی انسانی داریم که به همراه ظرفیت ۶۰۰ میلیونی همسایگانمان مورد غفلت قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح راهبردی مجلس در ارتباط با حذف تحریم‌ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری از این اقدام دفاع کردند اما افرادی در مقابل این اقدام ایستادند و این امر را بهانه‌ای قرار دادند که اگر در برجام به نتیجه‌ای نرسیدیم علتش مصوبه راهبردی مجلس بود در صورتی که این چنین نبود.

تحریم‌ها لغو نشد اما تورم چند برابر شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس ادامه داد: نه تنها تحریم‌ها لغو نشد بلکه تورم چند برابر شد و شکاف طبقاتی و گرانی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به قابلیت‌های البرز و اهمیت تخصیص اعتبارات و بودجه‌بندی به این استان، اظهار کرد: امروز واکسن کرونا در منطقه حوزه انتخابیه ساوجبلاغ در شهرک صنعتی برکت تولید می‌شود.

حدادی بیان کرد: ۳۱ مرداد پیش رو، برای اولین بار در کشور مواد اولیه انسولین در یک کارخانه بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ میلیون یورو تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه شهرستان طالقان را افزایش یافت، متذکر شد: تمام استان‌ها بودجه خاص مناطق محروم دارند و بودجه طالقان و ساوجبلاغ صفر بود اما اکنون اعتبار خوبی به عنوان منطقه محروم در کنار تملک و دارایی گرفتیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین