۲۸ خرداد، روز حماسه ملی ایرانیان 

ضرغام فولادوند،   4000225120

رییس کانون ملی اقوام و تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

ایران اسلامی مفتخر به رشادت غیورمردان و غیورزنان ملتی است که فارغ از هرگونه تعلق به قوم و قبیله، همواره  بر آرمان های اساسی اسلامی و انسانی خود پای فشرده و در دفاع از میهن و حراست از همبستگی و  اتحاد  و دفع دشمنان از هیچ اقدامی حتی تقدیم عزیزان خود دریغ نکرده است. تاریخ گذشته و  رشادتهای دوران تاریخ ساز پس از انقلاب اسلامی گواه متقنی بر این ادعا است. انقلاب اسلامی تحولی به معنای واقعی کلمه از ظلم و جور و بی عدالتی به سوی عدالت و نفی ظلم و استکبار و استقرار عدالت برای همه ی آحاد این ملت بود. اندیشه و خواست و دغدغه دائمی رهبران انقلاب و دلسوزان ملت همواره نگران  فاصله افتادن میان این آرمانها  و واقعیت های جاری در امور و سیاست کشور بوده است. با تاسف باید گفت  که در مقاطعی از تاریخ این انقلاب عزیز، کارگزارانی  به نام ارزش های و با نمایش هویت انقلابی و ملی و ادعای استقرار عدالت و پیشرفت  سکان اداره کشور را در دست گرفته و  کشور را به  مسیری هدایت کرده اند که حاصل آن به جای برنامه ریزی برای استقرار عدالت و رفع محرومیت های مختلف از آحاد جامعه، جهت دهی سرمایه های ملی همگانی کشور برای برکشیدن  و  مسلط ساختن قشری اندک برخوردار از همه ی امکانات، بر سرنوشت اکثریت جامعه  بوده است.  دراین میان وضعیت مردمان و اقوام مناطق حاشیه ای کشور و اجتماعات عشایری بیش از سایر مناطق و  اجتماعات بخصوص شهرهای بزرگ نگران کننده شده است. 

این همه حاصل استقرار و تسلط ایده ها و اندیشه هایی است که به جای توجه به آحاد مردم و فعال سازی و به عرصه آوردن امکانات عمومی انسانی آحاد ملت به توانمندی قشری اندک متکی بود و  به جای توجه به منابع و در پیش گرفتن راه بومی پیشرفت کشور به امکانات و نسخه های خارجی چشم امید! داشته است.هم اکنون زمان انتخاب سرنوشت ساز دیگر فرارسیده و عرصه انتخابات کشور دوباره به آوردگاه این دو دیدگاه تبدیل شده است. دیدگاهی که همچنان چشم امید خود را به سراب خارج دوخته و دیدگاهی که سعادت و پیشرفت و بهروزی جامعه را در داخل جستجو می کند.

مجموعه ی آحاد و اعضای  کانون ملیِ اقوام، تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور بر این است که راه نجات ملت ایران و رفع محرومیت از آحاد آن از هر قوم و قبیله که باشند، در پرهیز از انتخاب راه تجربه شده گذشته است، راهی که حاصل آن افزایش فساد و ویژه خواری و اشرافیت های خانوادگی و پیدایش قشری اندک بی اعتقاد به هر ارزش ملی و جمعی و دلبسته به رفاه و  زندگی فردی در ازای محروم سازی اکثریتی از حقوق الهی و انسانی خود بوده است.امروز تقویت جریان اصیل انقلابی عدالت خواه که در عمل ثابت کرده از فساد و ویژه خواری گریزان و ایران  و امکانات آن را متعلق به همه ی آحاد ملت ایران میداند و با امید و اتکال به خدای بزرگ و توانمندی ها و ظرفیت های کشور و ملت خواهان تحول بنیادین در رویه های موجود   اداره کشور است، وظیفه ای دینی ، انقلابی و  میهنی و گام برداشتن در مسیر تحقق جامعه ای عاری از بی عدالتی، پیشرفته و قوی  است. جامعه ای که در آن امید به آینده بهتر شکوفا شود و خرمی و نشاط به آحاد آن بازگردد.

در این وضعیت فرزندان ملت در مجموعه ی اعضای کارگروهها و گروههای کانون ملیِ اقوام، تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در سراسر کشور،  همگام با آحاد ملت،  تمام توان و تلاش خود را در  مسیر تحقق این هدف و  آرمان بزرگ به کار خواهد بست، باشد که به یاری خدای قادر متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  آحاد ملت عزیر و شریف ایران در این انتخاب سرنوشت ساز پیروز میدان باشند و  فردای قریب این ملت بزرگ قرین تحقق آرمانها و خواست های  و نیازهای آن باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین