۲۸ خرداد، روز حماسه ملی ایرانیان 

ضرغام فولادوند،   4000225120

رییس کانون ملی اقوام و تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

ایران اسلامی مفتخر به رشادت غیورمردان و غیورزنان ملتی است که فارغ از هرگونه تعلق به قوم و قبیله، همواره  بر آرمان های اساسی اسلامی و انسانی خود پای فشرده و در دفاع از میهن و حراست از همبستگی و  اتحاد  و دفع دشمنان از هیچ اقدامی حتی تقدیم عزیزان خود دریغ نکرده است. تاریخ گذشته و  رشادتهای دوران تاریخ ساز پس از انقلاب اسلامی گواه متقنی بر این ادعا است. انقلاب اسلامی تحولی به معنای واقعی کلمه از ظلم و جور و بی عدالتی به سوی عدالت و نفی ظلم و استکبار و استقرار عدالت برای همه ی آحاد این ملت بود. اندیشه و خواست و دغدغه دائمی رهبران انقلاب و دلسوزان ملت همواره نگران  فاصله افتادن میان این آرمانها  و واقعیت های جاری در امور و سیاست کشور بوده است. با تاسف باید گفت  که در مقاطعی از تاریخ این انقلاب عزیز، کارگزارانی  به نام ارزش های و با نمایش هویت انقلابی و ملی و ادعای استقرار عدالت و پیشرفت  سکان اداره کشور را در دست گرفته و  کشور را به  مسیری هدایت کرده اند که حاصل آن به جای برنامه ریزی برای استقرار عدالت و رفع محرومیت های مختلف از آحاد جامعه، جهت دهی سرمایه های ملی همگانی کشور برای برکشیدن  و  مسلط ساختن قشری اندک برخوردار از همه ی امکانات، بر سرنوشت اکثریت جامعه  بوده است.  دراین میان وضعیت مردمان و اقوام مناطق حاشیه ای کشور و اجتماعات عشایری بیش از سایر مناطق و  اجتماعات بخصوص شهرهای بزرگ نگران کننده شده است. 

این همه حاصل استقرار و تسلط ایده ها و اندیشه هایی است که به جای توجه به آحاد مردم و فعال سازی و به عرصه آوردن امکانات عمومی انسانی آحاد ملت به توانمندی قشری اندک متکی بود و  به جای توجه به منابع و در پیش گرفتن راه بومی پیشرفت کشور به امکانات و نسخه های خارجی چشم امید! داشته است.هم اکنون زمان انتخاب سرنوشت ساز دیگر فرارسیده و عرصه انتخابات کشور دوباره به آوردگاه این دو دیدگاه تبدیل شده است. دیدگاهی که همچنان چشم امید خود را به سراب خارج دوخته و دیدگاهی که سعادت و پیشرفت و بهروزی جامعه را در داخل جستجو می کند.

مجموعه ی آحاد و اعضای  کانون ملیِ اقوام، تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور بر این است که راه نجات ملت ایران و رفع محرومیت از آحاد آن از هر قوم و قبیله که باشند، در پرهیز از انتخاب راه تجربه شده گذشته است، راهی که حاصل آن افزایش فساد و ویژه خواری و اشرافیت های خانوادگی و پیدایش قشری اندک بی اعتقاد به هر ارزش ملی و جمعی و دلبسته به رفاه و  زندگی فردی در ازای محروم سازی اکثریتی از حقوق الهی و انسانی خود بوده است.امروز تقویت جریان اصیل انقلابی عدالت خواه که در عمل ثابت کرده از فساد و ویژه خواری گریزان و ایران  و امکانات آن را متعلق به همه ی آحاد ملت ایران میداند و با امید و اتکال به خدای بزرگ و توانمندی ها و ظرفیت های کشور و ملت خواهان تحول بنیادین در رویه های موجود   اداره کشور است، وظیفه ای دینی ، انقلابی و  میهنی و گام برداشتن در مسیر تحقق جامعه ای عاری از بی عدالتی، پیشرفته و قوی  است. جامعه ای که در آن امید به آینده بهتر شکوفا شود و خرمی و نشاط به آحاد آن بازگردد.

در این وضعیت فرزندان ملت در مجموعه ی اعضای کارگروهها و گروههای کانون ملیِ اقوام، تشکل های قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در سراسر کشور،  همگام با آحاد ملت،  تمام توان و تلاش خود را در  مسیر تحقق این هدف و  آرمان بزرگ به کار خواهد بست، باشد که به یاری خدای قادر متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  آحاد ملت عزیر و شریف ایران در این انتخاب سرنوشت ساز پیروز میدان باشند و  فردای قریب این ملت بزرگ قرین تحقق آرمانها و خواست های  و نیازهای آن باشد.