مجلس به تهدیدهای تاجگردون چه پاسخی می‌دهد؟

محسن کریم‌پور،   3990417116 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
مجلس به تهدیدهای تاجگردون چه پاسخی می‌دهد؟

بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم گچساران امروز چهارشنبه در دستور کار مجلس قرار میگیرد . حدود یک ماه پیش و پس از تایید اعتبارنامه تاجگردون در شعبه و پیش از طرح در صحن مجلس، در مطلبی بیان کردیم که اعتبارنامه تاجگردون سنگ محک مناسبی برای مجلس یازدهم است. از آن روز تاکنون و به‌دلیل اتفاقات و اظهارنظرها این موضوع تشدید شده است.

پس از تایید اعتبارنامه تاجگردون در شعبه، این موضوع در دستورکار صحن مجلس قرار گرفت. در صحن علیرضا زاکانی نماینده قم و یکی از نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون اخطار قانون اساسی داد و با رای مثبت نمایندگان به این اخطار، اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع شد.

اما کمیسیون تحقیق که ابتدا عنوان کرده بود زمان و فرصت کافی برای رسیدگی به موارد پرحجم مربوط به این موضوع را ندارد وبه همین دلیل اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرده است بعدا اعلام کرد این موارد را بررسی کرده و امروز نیز رئیس این کمیسیون در بیانیه ای این موضوع را مورد تاکید قرار داد !

پس از رای کمیسیون تحقیق به تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، وی سلسله گفت‌وگوهایی با رسانه‌های مختلف انجام داد. یکی از نکاتی که در این گفت‌وگوها برجسته بود لحن تهدیدآمیز تاجگردون بود. برخی از جملات تاجگردون را مرور کنیم:

«-شاید من شیشه کثیف باشم ولی شما دستمالتون تمیز نیست.(گفت‌وگو با فراز)

-من اطلاعات فراوانی از آقایان دارم که می‌توانم منتشر کنم و بگویم، اما شما حرف بی‌ربط و خارج از عرف، اصول و اخلاق از من نشنیده‌اید.(گفت‌وگو با شرق)

-کاش الان در اتاق من بودیم و می‌دیدید که حدود نیم‌متر مدرک درمورد مسائل خانوادگی آقایان روی میز من است. من بیایم مسائل خانوادگی‌شان را مطرح کنم؟... خودشان بهتر می‌دانند که دشمن خانوادگی‌شان چه کسی است و این روزها چه اطلاعاتی در اختیار من گذاشته‌اند. بهتر است دست نگاه دارند. یک روزی هم قافیه‌ی ما تنگ می‌شود و یکوقت دیدید چیزی گفتیم که نشود جمع‌اش کرد.(گفت‌وگو با انصاف‌نیوز)»

نمایندگان مجلس خوب است برای رای به تایید یا رد اعتبارنامه تاجگردون برای چند لحظه خود را جای مردم بگذارند. مردم شاهدند که تاجگردون به صورت تلویحی همه را تهدید به افشاگری کرده است. اگر فردی با چنین پرونده سنگینی به افشاگری تهدید کند و بعد اعتبارنامه‌اش تایید شود چه چیزی برای عموم مردم تداعی می‌شود؟

بی‌شک تایید اعتبارنامه تاجگردون علی‌رغم تهدیدهای او پیام بسیار بدی به جامعه منتقل می‌کند.   

مجلس باید بداند در شرایط ویژه ای قرار دارد . به‌خصوص اینکه در این ماجرا کمیسیون تحقیق به وظیفه شرعی و قانونی خویش عمل نکرده و بدون بررسی دقیق تاجگردون را تایید کرده است. آخرین نمونه  این بی‌مبالاتی در اجرای قانون مربوط به بیانیه منتشرشده به نام این کمیسیون در حمایت از تاجگردون به فاصله یک روز مانده به بررسی در صحن است.

بیانیه‌ای که بنا به گفته سخنگوی این کمیسیون، نظرات شخصی رئیس کمیسیون است و کمیسیون تحقیق برای تصویب و انتشار این بیانیه جلسه‌ای نداشته است.

به نظر می‌رسد مجلس باید جور  کم کاریهای کمیسیون تحقیق را بکشد و راسا با بررسی دقیق اعتبارنامه در صحن علنی به تهدیدات تاجگردون واکنش درستی نشان دهند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۱۳۳۲۴۰۰:۱۵:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
کسانی ادعایی داشتند و کسانی که مسئول رسیدگی بودند هم درست نظر مدعیان را نپذیرفتند
ناشناس۱۵۱۳۵۹۸۰۹:۳۴:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
از اولشم معلوم بود حق با تاجگردونه چون همه ی گفته هاش مستند بود
شهابی۱۵۱۳۶۸۸۱۰:۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۱۸
قوه قضاییه باید معلوم کنه حرف کی درست بوده
ناشناس۱۵۱۳۹۹۳۱۳:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر حق با اون بود نمیگفت منم میرم لو میدم
ناشناس۱۵۱۳۶۰۰۰۹:۳۴:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
از قدیم گفتن سر بی گناه پای دار می‌ره ولی بالای دار نمیره... بازم خداروشکر که فهمیدین دارین اشتباه میرین... تاجگردون آبروی مجلسه، و مجلس آبروشو به این راحتیا از دست نمیده
ناشناس۱۵۱۴۱۹۷۱۴:۳۴:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
آبروی مجلس خون ۴۰۰ هزار شهید هست وکسی هم تراز با اون نیست
ناشناس۱۵۱۳۶۰۲۰۹:۳۵:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
احساس من این است که اکثر منتقدان تاج گردون پس از اینکه ایشان گفتند : من نیز در مورد منتقدان ناگفته هایی دارم ، تغییر رویه دادند و آرام آرام دارند خودشان را کنار می کشند!!!
ناشناس۱۵۱۳۶۲۶۰۹:۴۶:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
سایت‌های الف اگر مدارکی مستدلی از تخلف تاجگردون دار منتشر کند
ناشناس۱۵۱۳۷۱۸۱۰:۳۳:۴۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
مدرک دکتری جعلی و رانت و فساد ایشان محرز شده است.
ناشناس۱۵۱۳۶۳۳۰۹:۴۸:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
به رای و نظر مردم احترام بگذارید.تاجگردان که از فیلتر شورای نگهبان گذشت.
ناشناس۱۵۱۳۸۶۴۱۲:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
الان شورای نگهبان برای شما شد حجت شرعی و قانونی؟
ناشناس۱۵۱۳۶۳۵۰۹:۴۹:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
جای زوم کردن به اعتبارنامه تاج گردون رو مشکلات مردم تمرکز کنید
ناشناس۱۵۱۳۷۰۵۱۰:۲۵:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اینها سر منشا مشکلات هستند مشکلات که از آسمون نیامده اند ریز ودرشت باید قلع و قمع شوند از هرجناح و گروهی که هستند تا مردم از دست این مفسدین و رانت خوارها و دودره باز ها نجات پیدا کنند امیدوارم این همان مجلسی بشود که حضرت امام فرمودند در راس امور است انشاالله
لیورپول خوزستان۱۵۱۳۹۵۳۱۲:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
بعضی از مردم فقیر و نیازمند با یه کیسه برنج رای خود را می فروشند.
ناشناس۱۵۱۳۷۹۵۱۱:۲۰:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۸
امثال تاجگردون هستن که باعث مشکلات مردم شدن با رانت خواری و پارتی بازی هاشون و......
ناشناس۱۵۱۳۶۳۶۰۹:۴۹:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
تاجگردون انسانی با سواد که ۳ دوره رای مردم نجیب شهرستان گچساران را با اکثریت آورده است
ناشناس۱۵۱۳۶۳۸۰۹:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
جمله تاجگردون کفایت جواب زاکانی است: یک ریال مال حرام در زندگیم پیدا کردید گردنم را بزنید مرا از قانون نترسانید
ناشناس۱۵۱۳۳۲۹۰۰:۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
امثال تاجگردونها باعث شدند تا مردم به انقلاب و نظام بدبین شوند,
ناشناس۱۵۱۳۵۴۳۰۹:۰۳:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۱۸
چرا تاجگردون تا این قدر خواب عده ای را پریشان کرده است؟ تاجگردون چه اطلاعاتی دارد؟
ناشناس۱۵۱۳۵۵۷۰۹:۱۰:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۸
چرا صافی شورای نگهبان درست عمل نکرده که اینقدر هزینه به کشور تحمیل شود و وقت گرانبهای مجلس گرفته شود
ناشناس۱۵۱۳۶۲۴۰۹:۴۵:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
نماینده محترم تا کی میخواهید به این بازی سیاسی ادامه بدهید کاش یه نگاهی به آن آموزش دهنده نهضت آموزی بیندازید که دوهفته است در مجلس برای احقاق حق آمده است این رسیدگی به این مشکل واجب است نماینده مگه گچساران و باشت چه تاجگردون یا شخصی دیگر چه مشکی از مشکلات این ملت را کم می‌کند
ناشناس۱۵۱۳۶۲۷۰۹:۴۶:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۸
واقعا جای تاسف دارد که بعضی افراد چنین مغرضانه در مورد نماینده ای که سه دوره با بیشترین رأی به مجلس راه پیدا کرده صحبت میکنند. پس رأی مردم چه میشود.مردم بهترین قاضی هستند اگر ایشان صلاحیت نداشتند مردم غیرتمند لر و ترک رأی نمیدادند.
ناشناس۱۵۱۳۶۳۱۰۹:۴۷:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۱۸
مشکل اینجاست که تاجگردون تهدید کرده اگه اعتبارنامه اش رد بشه دست به افشاگری میزنه. حالا ببین کی جرات داره اعتبارنامه اش رو رد کنه؟
ناشناس۱۵۱۳۵۶۵۰۹:۱۳:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
فقط تاجگردون باعث شده؟؟؟
ناشناس۱۵۱۳۵۷۱۰۹:۱۵:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر الف واقعا پیگیر فساد است، ادعای میرسلیم را پیگیری کند زیرا یا ایشان سندی دارد که یک فساد اقتصادی اتفاق افتاده یا نه این فقط یک اتهام بدون سند است با زهم فساد رخ داد ولی اینبار فساد سیاسی!!!
ناشناس۱۵۱۳۵۷۷۰۹:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
تاجگردون به امیدخدا وبارای نمایندگان نبایدبه مجلس راه یابد. این عین صواب است. نمایندگان به سوگندی که خوردید پایبند باشید.
ناشناس۱۵۱۳۵۷۹۰۹:۱۸:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
تاجگردون خیلی شفاف صحبت کرده اینا همش بازی های سیاسی یه سری نماینده است که به نفوذ و قدرت تاجگردون حسادت میکنن اگه مدرکی دارن علنی کنن مردم ببیینند.
ناشناس۱۵۱۳۵۸۴۰۹:۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
نیروی انتظامی باید تدابیر لازم را برای امنیت حوزه انتخابیه ایشان در نظر بگیرد در صورت رد صلاحیت ممکن است عده ای فرصت طلب دست به اقدامات غیر قانونی بزنند
ناشناس۱۵۱۳۶۱۳۰۹:۴۰:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۸
بر چه اساس ؟ تاجگردون که به تمام اتهامات پاسخ داد و هیچ کدوم اثبات نشد و همه هم که تایید شد
ناشناس۱۵۱۳۳۳۱۰۰:۲۰:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۱۸
جنای آقای دکتر قالیباف! ببینیم در جراحی فردایت, پنجه طلا هستی یا نه!!!!
ناشناس۱۵۱۳۳۳۲۰۰:۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
هرکی ازین تهدیدها بترسه و به اعتبار نامه تاجی رای مثبت بده معلومه که حرفهای تاجی راجع بهش درست بوده
ناشناس۱۵۱۳۶۱۰۰۹:۳۸:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
قطعاً مستندات شما فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده
ناشناس۱۵۱۳۳۳۶۰۰:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
یک سوال اساسی ایشان چطوری از صافی شورای نگهبان رد شده که باعث شده این همه وقت مجلس گرفته شود و هزینه های اجتماعی روی دست کشور بگذارد و حالا از ت س اینکه حوزه انتخابیه ایشان شلوغ شود بخ اهند ایشان را زورکی تایید کنند
ناشناس۱۵۱۳۳۳۹۰۰:۲۹:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
عیار مجلس در بررسی اعتبار نامه تاجگردون برای مردم مشخص میشود که ایا این مجلس جسارت برخورد با فساد و زیاده خوری را دارد یا نه
ناشناس۱۵۱۳۵۶۳۰۹:۱۳:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
در مورد همه نماینده ها و همه مسئولین همین قدر تحقیق و بررسی می کنید؟ اگر در مورد تاجگردون کوچکترین آتو یی داشتید، چرا از آن استفاده نکردید؟
ناشناس۱۵۱۳۵۷۴۰۹:۱۷:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
نماینده گان عزیز مجلس فردی مانند آقای تاجگردان که حدود ۳۰سال به عنوان یک مدیر کار بلد خدمات شایانی به انقلاب اسلامی نموده اند به همین راحتی از قطار خدمت پیاده نکنند.
ناشناس۱۵۱۳۳۴۲۰۰:۳۵:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر مجلس در اولین آزمون داخلی خودش نتونه وصله‌ی ناجور را از خودش دور کنه اعتماد ملی را قطعاً از دست خواهد داد ______ دومین آزمون در مورد روحانی خواهد بود امیدواریم نماینده‌ها با شهامت و شجاعت تمام ، سریعاً شأن نظارتی و مطالباتی مجلس را احیا کنند
ناشناس۱۵۱۳۳۴۵۰۰:۳۷:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
مطمئن باشید اگر اعتبارنامه آقای تاجگردون رد شود بلافاصله در دولت پست بسیار مهمی مانند قائم مقام آقای نوبخت به او خواهند داد .
ناشناس۱۵۱۳۵۶۴۰۹:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
قطعا مدارک مخالفان ایشان خیلی محکمه پسند نیست
ناشناس۱۵۱۳۵۷۵۰۹:۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
من بعنوان یکی از همون افکار عمومی که شما از طرف شون صحبت می کنید ایشون و کاملا در مباحث بودجه ریزی قبول دارم و فکر نمی کنم فردی قوی تر ، عالم تر و با تجربه تر از ایشون در این مبحث داشته باشیم مابقی مسایل صرفا یک ادعا بود به نظرم کارهای مهمتری تو کشور باشه
ناشناس۱۵۱۳۳۴۷۰۰:۳۹:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
از مدعی العموم می خواهیم برای نمایندگان مفسد اقتصادی رد صلاحیت شده دادگاه ویژه تشکیل شود دولت انقدر قبیح شده که به بسیاری از انها پست و سمت داده و انها را بکار گرفته است
ناشناس۱۵۱۳۳۴۸۰۰:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
این روشها قدیمی شده!
خورزمال زراسفندی۱۵۱۳۳۴۹۰۰:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
تاج گردون با راه اندازی کارناوال انتخاباتی خودشو بدبخت کرد
امید۱۵۱۳۳۵۱۰۰:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم باید بعد از رد صلاحیت علیه تاج گردون به دادگاه شکایت شود و تمام مدارکی که از ایشان بابت تخلفات موجود است به ملت نیز ارائه شود تا درس عبرتی باشد برای همه .
ناشناس۱۵۱۳۳۶۶۰۱:۰۳:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
کاملادرسته تاجگردون بایدردکنندمن درتعجبم
ناشناس۱۵۱۳۳۸۹۰۱:۳۷:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۱۸
نباید از انصاف دور شد که آقای تاجگردون از نمایندگان فعال ، ‌ دارای محبوبیت زیاد در حوزه انتخابیه خود و در رشته تخصصی بودجه بندی صاحب علم و تجربه زیاد است
ناشناس۱۵۱۳۳۹۶۰۱:۵۱:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
بیشترازاین ازتاجگردون برنمیاد
ناشناس۱۵۱۳۴۰۴۰۲:۳۰:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
بودن یا نبودن امثال تاجگردان در مجلس هیچ اثری ندارد همانطور که طی چندین دوره از حضورش در مجلس حتی یک نطق حرف دل مردم را از او ندیدیم . بهتر است رد صلاحیت شود و حرف هائیکه مدعی است بزند .
ناشناس۱۵۱۳۴۱۳۰۲:۴۸:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر معنی انقلابی بودن رو تا حالا نمی دانستیم اما الان کاملا متوجه شدیم
ناشناس۱۵۱۳۴۴۰۰۶:۳۳:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
در اینکه تک تک افراد و چگونگی تایید صلاحیتهایشان، باید درست بررسی می شد شکی نیست، ولی آیا همه نمایندگان واقعا لیاقت مجلسی شدن را داشتند که الان خودشان را نماینده تام الاختیار ۸۰ میلیون میدانند؟ بهتر است تک تک نمایندگان و حتی پیشنهاد دهندگان فراکسیونهای عدس و نخود را هم تفحص کرد به همراه ایشان آن دسته از رد صلاحیتهای حزبی و مستقل که مانع رقابتشان با نمایندگان فعلی شد، کجا دیده و تحقیق و تفحص می شود؟ کدام را بگوییم و کدام بماند؟ شب دراز است و قلندر بیدار حیف ایران
ناشناس۱۵۱۳۴۴۸۰۶:۵۹:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
من باب احتباط ختم به خیرس می کنند.
ناشناس۱۵۱۳۴۵۷۰۷:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر تایید شود معلوم می شود صحبت اقای تاجگردون در مورد بقیه درست است و ترسیدند!
ناشناس۱۵۱۳۴۷۱۰۷:۵۷:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اولین آزمون برای راستی آزمایی مجلس این دوره در مبارزه با مفسدین.
حمیدخان۱۵۱۳۴۸۵۰۸:۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
باید از یک جا شروع کرد و از هیچ چیز نترسید .... اگر قبله ما سمت علی است پس از چی باید بترسیم ..... خدایا ایران را از شر این مفسدین نجات بده
صمصام۱۵۱۳۴۸۹۰۸:۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۱۸
جناب کریم پور من کاری به مجلس و اتفاقات ان ندارم چون رای نداده ام اما اگر ادعاهای تاجگردون حتی یک درصد صحت داشته باشد و حتی فقط یک مورد اگر چیزی برای گفتن داشته باشد انوقت علاوه بر نمایندگان معترض خود شما هم سرافکنده خواهید شد پس لطفا کمی اهسته حرف بزنید
ناشناس۱۵۱۳۵۲۴۰۸:۴۵:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۱۸
اگر رای بیاورد معلوم میشود که در قبال پنهان سازی خلاف های یکدیگر باهم کنار اومدند.
ناشناس۱۵۱۳۵۴۲۰۹:۰۳:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
عین فیلمهای مافیایی داره همه رو تهدید میکنه باید هم اعتبارنامه اش باطل بشه و هم از طرف ق.قضاییه این ادعاهاش بررسی بشه و باهاش برخورد شدید بکنند تا کسی جرات نکنه ادای پدرخوانده ها رو دربیاره.
امید۱۵۱۳۵۹۶۰۹:۳۰:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
به نظر من مجلس تمام برنامه هاشو تعطیل کنه اول طرح شفافیت آرا و رفتار نمایندگان رو تصویب کنه و بعد شروع کنه یکی یکی مسائل دیگه رو در دستور کار قرار بده تا مردم بفهمند کی به تاجگردون مثبت داده و کی منفی داده!
ناشناس۱۵۱۳۶۱۹۰۹:۴۳:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۸
. این که اعتبارنامه اش رد شود ولی به شواهدی که ایشان ازفساد بقیه دارد رسیدگی نشود هیچ چیزی را حل نمی کند.
ناشناس۱۵۱۳۶۵۱۰۹:۵۸:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
خویشان وبستگان متعددش که سرکار مانده اند
ناشناس۱۵۱۴۰۳۹۱۳:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
باید شناسایی و عذر انها خواسته شود در استان فارس
ناشناس۱۵۱۳۷۴۲۱۰:۴۵:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۸
سلام علیکم این پولی که به میزان 230 میلیون تومان به نمایندگان داده اند در مجلس دهم تصویب شده و اونها (لیست امید)فکر می کردند با مشارکت مردم دوباره وارد مجلس می شوند و از مزایا برخوردار می شوند.
ناشناس۱۵۱۳۸۸۸۱۲:۱۳:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۸
فقط شفافیت آرای نمایندگان...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین