وقوع حمله تروریستی در مراسم رژه اهواز/ تیراندازی به سوی مردم و نیروهای مسلح/ هلاکت ۴ تروریست/ آخرین آمار شهدا /زخمی شدن 65 تا 70 نفر +عکس و فیلم

گروه سیاسی الف،   3970631054 ۱۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز چند عامل تروریستی به صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند که آمارها از شهادت ۱۱ نفر خبر میدهد. همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.

وقوع حمله تروریستی در مراسم رژه اهواز/ تیراندازی به سوی مردم و نیروهای مسلح/ هلاکت ۴ تروریست/ آخرین آمار شهدا /زخمی شدن 65 تا 70 نفر +عکس و فیلم

به گزارش الف، شبکه خبر در خبری فوری در زیرنویس شبکه اطلاع داد: صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، حمله تروریستی شده و چند فرد مسلح مراسم رژه را به رگبار بستند.

گفتنی است طی این حمله تروریستی شماری به شهادت یا زخمی شده اند.

گزارش‌ها حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند.

گفتنی است مهاجمان لباس نظامی به تن داشته اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

گزراش ها حاکی از آن است که تیراندازی حدود ۱۰ دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.

تسنیم نوشت: تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.

این حمله تروریستی تلفاتی نیز داشته است، اما هنوز از آمار شهدا و زخمی‌ها اطلاعی در دست نیست.

مسوولان خوزستان حاضر در رژه نیروهای مسلح اهواز در سلامت هستند
 
منابع خبری اطلاع داده اند، آیت‌الله جزایری، آیت‌الله حیدری، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.
 
کشته شدن دو تروریست حمله به رژه اهواز/ دستگیری یک نفر
 
پس از گریختن و تحت تعقیب قرارگرفتن تروریستهای عامل حمله به رژه نیروهای مسلح دو نفر از آنها کشته شد.

یک نفر از تروریستها دستگیر و یک نفر هم زخمی شده است.

مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است. تروریستها لباس نظامی داشتند.

اولین آمار از شمار مجروحان حمله تروریستی به رژه اهواز

در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اخبار اولیه از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان حکایت دارد.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده که در جریان این حمله، جمعا تعدادی به شهادت رسیده‌اند که تا این لحظه، تمام شهدا از نیروهای سپاه پاسداران بوده‌اند.

اخبار اولیه همچنین از مجروحیت حدود ۷ نفر در جریان این حمله تروریستی حکایت دارد.

سپاه خوزستان: عوامل تروریستی حمله کننده به رژه اهواز متلاشی شدند

سردار حسن شاهوار پور در گفت و گو با مهر گفت: عوامل تروریستی که صبح امروز شنبه به رژه نیروهای مسلح اهواز حمله کردند، متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر در جایگاه سالم هستند، تصریح کرد: تروریست ها تحت تعقیب قرار گرفته و این گروه تروریستی متلاشی شد.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه اقدامات این گروه های تروریستی در اهواز مسبوق به سابقه است، افزود: عوامل تروریستی در حمله صبح امروز موفق به ورود به جایگاه نشدند.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی حاضر در محل اجازه ورود عوامل تروریستی به جایگاه را ندادند، افزود: اوضاع تحت کنترل و آرام است.

تجزیه طلب های الاحواز مسئولیت اقدام تروریستی اهواز را بر عهده گرفتند

گروه های وابسته به تروریست های الاحواز با نشر پوستری مسئولیت حمله صبح امروز اهواز را بر عهده گرفتند

جزئیات حادثه تروریستی از زبان استاندار خوزستان

غلامرضا شریعتی لحظاتی پیش گفت: صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند. 

استاندار خوزستان ادامه داد: تا کنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از 20 نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند.

** شهادت محافظ فرمانده سپاه خوزستان از سوی سردار شریف تکذیب شد

معاون سیاسی استاندار خوزستان: در جریان حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز ۸ تا ۹ نفر از نیرو‌های نظامی شهید شدند و بیش از ۲۰ نفر مجروح شده‌اند که حال تعدادی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

معاون سیاسی استانداری خوزستان: تا کنون ۲۱ نفر از مجروحان در شهرستان اهواز به بیمارستان‌های گلستان و رازی اهواز منتقل شده اند

** اسامی تعدادی از مجروحان به شرح زیر است:

مرتضی کردزنگنه ۳۰ ساله از نیرو‌های سپاه

حسن خادم هویزه ۲۵ ساله از نیرو‌های سپاه

صادق شهریاری ۲۵ ساله از نیرو‌های سپاه

موسی باقری فارسی ۳۳ ساله از نیرو‌های ارتش

بهمن بیرانوند ۴۶ ساله از شهروندان حاضر در مراسم

بر اساس شواهد عینی ۷ شهید به بیمارستان منتقل شده است.

اسامی شهدا:

۱-علی لویمی

۲-اسماعیل شفیعی نژاد

۳-میلاد جهانگیر نژاد

۴-رضا شفیعی

۵- سعید کریمی

۶-امیر فرخی

۷- یونس پور حلو

آخرین آمار تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر - تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۱۱ نفر رسیدند

علی حسین حسین زاده در گفتگو با مهر با اشاره به حادثه صبح امروز تروریستی اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون بیش از ۳۰ نفر در این حادثه مجروح شده اند و ۱۱ نفر شهید شده اند. 

حسین زاده با بیان اینکه احتمال افزایش شهدا و مجروحان این حادثه وجود دارد، بیان کرد: یک خبرنگار نیز در بین شهدا دیده می شود.

ظریف: ایران قاطعانه به حملات تروریستی اهواز پاسخ خواهد داد/ حامیان تروریسم و اربابان آمریکایی‌شان مسئول هستند

محمد جواد ظریف در پی حمله تروریستی در اهواز در پیامی توئیتری نوشت: تروریستهای استخدام شده، آموزش دیده و تسلیح شده و تامین شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران در میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکا آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.

سردار شکارچی: هیچکدام از تروریست‌های حمله به رژه اهواز متواری نیستند/ ۳ نفر کشته و ۱ نفر دستگیر شده‌ است

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، پیرامون حادثه تروریستی که امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد، اظهار داشت: این حمله تروریستی حوالی ساعت ۹ صبح در پارکی واقع در پشت جایگاه رژه در بلوار قدس اهواز رخ داده و اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

شکارچی تعداد تروریست‌ها را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد ابتدا به مردمی که در مراسم رژه حضور داشتند تیراندازی کردند و علاوه بر شهید و مجروح کردن تعدادی از مردم تعدادی از تیرهایشان نیز به سمت نیروهای نظامی حاضر در رژه شلیک شده و تعدادی از آنها نیز شهید و مجروح شدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: البته تروریست‌ها می‌خواستند به سمت مسئولان حاضر در جایگاه نیز بروند که با شدت عمل نیروهای امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان نیز در اختیار نیروهای امنیتی بوده و دستگیر شده است.

۱۲:۳۰ - مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در حمله تروریستی در اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.

دکتر ایرج نظری اظهار کرد: در حال حاضر همه بیمارستان‌های اهواز در آماده‌باش هستند و هیچ کمبودی در زمینه امدادرسانی به مصدومان حمله تروریستی اهواز نداریم.

وی افزود: تاکنون در این حادثه حدود ۱۰ نفر شهید و بیش از ۶۰ نفر مجروح شده‌اند.

یک خبرنگار شهید شد

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: در این بین یک نفر هم خبرنگار بوده که شهید شده است. 

تصویری تاثیرگذار از حفاظت از یک کودک در حاشیه حمله تروریستی امروز در اهواز

تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۲۴ نفر رسید

یک منبع آگاه به ایرنا گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به ۲۴ نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.

وی افزود: در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.

شهادت یک خبرنگار در حمله تروریستی اهواز تکذیب شد

اسماعیل طرفی مدیرمسول پایگاه خبری عصر جنوب، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خبر شهادت خبرنگار این پایگاه خبری در حادثه تیراندازی امروز (31 شهریورماه) صحت  ندارد.

وی افزود: خوشبختانه خبرنگار این پایگاه خبری در سلامت است.

گفتنی است، پیش از این حسین‌زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان گفته بود: یکی از کشته‌شدگان جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، خبرنگار بوده است.

تصویری از شهداء و مجروحان حادثه تروریستی امروز در اهواز را می‌بینید.

تروریست‌ها سلاح‌های خود را کجا مخفی کرده بودند؟

سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: حدود ساعت ۹ صبح امروز ۴ تروریست که سلاح‌های خود را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند، به سمت مردم شلیک کردند.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا، کودک است، افزود: چون وضع برخی مجروحان خوب نیست، نمی‌توان آمار قطعی از تعداد شهدا داد اما تا این لحظه، آمار نهایی ۱۵ شهید است.

هر ۴ تروریست‌ حادثه تروریستی اهواز به هلاکت رسیدند

سردار شکارچی گفت: بلافاصله بعد از این عملیات تروریستی ، تروریست ها با عکس العمل سریع نیروهای مسلح مواجه شدند که ۳ نفر از آنها در دَم و در همان منطقه به درک واصل شدند و یک نفر نیز که به علت مجروحیت به بیمارستان منتقل شده بود در آنجا به درک واصل شد.

حمله تروریستی اهواز تاکنون ۲۹ شهید و ۵۷ زخمی برجا گذاشته است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس در گفتگو با فارس، درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.

وی اضافه کرد: گروهک تروریستی الاحوازیه که در کنار صدام معدوم و بعثی‌ها می جنگید و در جنگ تحمیلی از حمایت‌های رژیم صدامی برخوردار بود امروز جان کودکان و مردم کشورمان را می‌گیرد.

ذالنوری با بیان اینکه نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه ازجمله عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خون پاک و بیگناه مردم را خواهند گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اعلام اینکه حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

اسامی ۲۱ شهید حادثه اهواز اعلام شد

علی حسین حسین زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری خوزستان در خصوص آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز عنوان کرد: متاسفانه تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز افزایش یافته است. بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدا به ۲۵ نفر و مجروحان نیز به ۶۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هویت چهار شهید هنوز شناسایی نشده است، تصریح کرد: نبی دریس، هادی سامانیان، مسعود سهراب منش، خلیل هاشمی فر، امید نریموسایی، علی سلمان وند، یوسف پور جلو ، رضا شفیعی نژاد، احسان شفیعی نژاد، میلاد جهانگیری، سعید کریمی، امید فخری زنگنه، علی کمایی، علی لویمی، امیر حسینی اسد زاده، اقدامی کودک چهارساله، مهران زرافشان، حسین ولایتی فر، محمد افشنگی، سعید زارع و محمد عذاری شهدای این حادثه تروریستی هستند. 

تصویری از برخی شهدای حادثه امروز

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی امروز اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره آخرین آمار شهدا و مجروحین گفت: تعدادی از مجروحان مرخص شدند و آخرین آمار از شهدا ۲۵ شهید است.

 ایرج نظری در گفت و گو با تسنیم، درباره وضعیت مجروحان اظهار داشت: مجروحانی که صدمات سطحی و نیاز به بستری و درمان نداشتند ترخیص شدند.

وی افزود: مرخص شدگان جزء ۶۰ مجروح این حادثه بودند همچنین بدلیل تفاوت در زمان ترخیص و بیمارستان‌ها آمار دقیقی از آنان اطلاع داده نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: از ساعت ۲ امروز تقریباً تعداد شهدا و مجروحین حادثه معین شد.

وی تصریح کرد: این حادثه ۲۵ شهید و ۶۰ مجروح برجای گذاشت و آمار جدیدی درباره افزایش تعداد شهدا وجود ندارد.

شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه تشییع می‌شوند/ دوم مهر عزای عمومی اعلام شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: دوشنبه این‌هفته عزای عمومی است و شهدای حادثه تروریستی اهواز از حسینه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی این شهر تشییع می‌شود.

عبدالرضا فرجیان امشب در گفت‌وگو با فارس در اهواز، اظهار کرد: در شورای تامین مقرر شد فردا صبح به منظور نهایی کردن جزئیات کار شهدا ستاد برگزاری مراسم در فرمانداری اهواز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه این هفته هم زمان با خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اهواز عزای عمومی اعلام می‌شود، افزود: قرار بر این شد که تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز روز دوشنبه از محل حسینه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی انجام شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه تعداد شهدا 25 نفر و مجروحان این حادثه بین 65 تا 70 نفر است، گفت: تنها اطلاعاتی که از افراد حادثه دیده داریم در حد نام و نام خانوادگی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۵۷۴۱۸۰۹:۵۶:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت به تروریسم و حامیانش
ناشناس۵۵۷۵۷۴۱۱:۱۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اونایی که منفی زدند حتما از عوامل تروریستها هستند.
علی۵۵۷۸۲۳۱۳:۱۶:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
البته اشکال آدمکها گمراه کننده هست.
ناشناس۵۵۷۸۸۶۱۳:۴۱:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
دو ساله که سعودی و امرات با پشتیبانی امریکا و انگلیس و اسرائیل و فرانسه ، دارن مردم ایران رو میکشن ! وقت اون نرسیده که این کشورهای بربر وحشی رو مستقیما و بی ملاحظه هدف قرار بدیم تا انتقام خون بیگناه هموطنانمون رو بگیریم ؟ تمام امارات فقط چند تا شهر کوچیکه که یک ساعته با خاک یکسان میشه . چرا تعلل میکنین ؟
ناشناس۵۵۸۴۶۷۱۹:۱۶:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
ریشه آمریکا و اسرائیله
ناشناس۵۵۷۶۱۱۱۱:۳۶:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
واقعا درک نمیکنم! این جانورا که الآن مطمئن هستن بزودی یا سقط میشن یا دستگیر، پس چرا تو ایران اینکار رو میکنن. از طرفی خودشون هلاک میشن، از طرف دیگه هلاکت رژیم صهیونیستی رو جلو میندازن. واقا درک نمیکنم! درود خدا بر شهیدان
ناشناس۵۵۸۲۶۱۱۶:۴۳:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مثل داعشی هایی که پارسال به مجلس حمله کردن، معلوم نیست چه جوری شستشوی مغزی شدن که با اینکه میدونن هلاک میشن باز خودشونو به مهلکه میندازن !!!!
مملی۵۵۷۷۴۸۱۲:۳۳:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خیلی جالبه اون هایی که به این پست من دادندن یعنی خوشحالند که جوانان و زن و بچه مردم مورد حمله قرار گرفتند...... بیشک طرفداران این تروریست ها هم تروریست هستند..
ناشناس۵۵۷۸۶۵۱۳:۳۱:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اینها تروریستهایی هستن که در کمپ های سعودی و آلبانی و امارات و ... به زندگی کثیف خودشون ادامه میدن .
بیگی29۵۵۷۹۷۵۱۴:۲۹:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مردم تمام شهر ها و روستاهای ایران برای اینکه اهواز،الاهواز نشود جان ومال خود را در میان گذاشتند.اینها بدانند برای حفظ یکپارچگی ایران،موافق و مخالف حکومت تا پای جان ایستاده اند.
ناشناس۵۵۸۲۸۴۱۶:۵۵:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
در یک سایت نقشه این گروهک کذایی را می دیدم که خوزستان و بوشهر هرمزگان تا چابهار را به عنوان عربستان کشیده بود و با همین خوراکهای تبلیغاتی خواب تجزیه کل جنوب کشور را می بینند در صورتی که جز خوزستان که حداکثر یک سوم هموطنان عرب هستند (که آنها هم مخالف این گروه هستند)
ناشناس۵۵۷۸۸۷۱۳:۴۱:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
چقدر باید پست باشند که اینگونه حملات تروریستی کنند به این سربازان و مردم عادی .... واقعا مثل سگ باید این وطن فروشان را کشت تا درس عبرت شود برای کسانی که وطن فروشی میکنند و همدست تروریست ها میشوند.
ناشناس۵۵۸۸۴۰۰۶:۲۸:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۱
نگو مثل سگ...درد و بلای سگ بخوره تو سر این جانیا
ناشناس۵۵۸۲۱۷۱۶:۱۸:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
سلبریتی ها کج هستند بیان هشتگ ازادی بزنند
ناشناس۵۵۸۲۳۲۱۶:۲۵:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
کلا ترور و تروریست حاصل جهل و پلیدی است که اغلب حاکمیت های خودخواه برای گرفتن امتیاز از افراد کوردل استفاده ابزاری می کنند تا به اهداف خود برسند. هر تروری در هر کشوری که باشد و با هرنیتی که باشد محکوم و ضد انسانی است.
ناشناس۵۵۸۴۴۱۱۸:۴۲:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خدا لعنتشان کند . انشاالله انتقامشان را فرزندان ملت خواهند گرفت.
ناشناس۵۵۸۴۹۳۱۹:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
ایرانی ایرانی است عرب و ترک کرد و بلوچ و فارس و ...شیعه و سنی و تمام اقلیت های معظم دینی دیگر همه و همه زیر یک پرچم به کوری چشم دشمنان ایران و ایرانی ...از اتحاد مردم ایران در سرزمین ایران و غیرت ایرانی بسوزید و از این سوختن بمیرید اینجا ایران است و غیرت اتحاد می جوشد و چند موش کور دستپرورده اجانب و بد خواهان در اینجا خللی ایجاد نمی‌کنند
omid۵۵۸۹۰۳۰۸:۱۰:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۱
بشمار ولی نه تنها تروریزم از نوع آدم کشی بلکه همه تروریستها از قبیل اقتصادی،اداری،قضایی وهمه کسانیکه به زندگی آدمهای بیگناه حمله میکنند. خوشا بحال آنهایی که رفتند...
ناشناس۵۵۷۴۱۹۰۹:۵۷:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خدا لعنتشون کنه. اونایی که دم از مذاکره مجدد میزنن... امریکا از برجام خارج شد تا امتیاز بیشتری بگیره... امتیاز بیشتر یعنی موشکی... یعنی عدم توان اقدام متقابل... الان این حمله که انجام شده دو روز دیگه سپاه جوابشو میده ولی اگر موشک نبود فقط می تونستیم فاتحه بفرستیم.
ناشناس۵۵۷۴۸۲۱۰:۲۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اصلا معلوم هست این کارو کی انجام داده که نتیجه گرفتی نباید مذاکره کرد ؟؟
ناشناس۵۵۷۹۶۰۱۴:۲۱:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
ترور را جدایی طلب ایرانی انجام داده، دلش هم نه برای ایران می سوزد و نه ایرانی، یک ایدئولوژی دارد و فکر می کند برای آن مجاز است هر کاری بکند! مانند خیلی های دیگر که دلشان نه برای ایران می سوزد و نه ایرانی، هر فرصتی که دست دهد، حتی خون بر زمین ریخته هم وطن، آن را برای ایدئولوژی شان خرج می کنند و فردای هیچ کس برایشان مهم نیست!
ناشناس۵۵۸۳۰۳۱۷:۰۶:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
آفرین . درست میگی .
ناشناس۵۵۸۵۶۳۲۰:۴۳:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
البته با پشتیبانی آمریکا و آل سعود کثیف
ناشناس۵۵۸۳۴۱۱۷:۲۵:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
هر کسی هست مورد حمایت آمریکا و عوامل منطقه ای آمریکا هست
ناشناس۵۵۷۵۳۳۱۰:۵۲:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
همزمانی این اتفاق با رفتن روحانی به امریکا قابل تامل است
ناشناس۵۵۷۸۶۸۱۳:۳۲:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اینهایی که منفی میدن بد نیست اگر زن و بچه خودشون اسیر این وحشیها بشن تا ببینم بازم میان مثل ... منفی بدن ؟
ناشناس۵۵۷۴۲۲۱۰:۰۰:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
جونورای ضد انقلاب کثیف هر جا فرار کنید گیرتون می یاریم
مجید۵۵۷۴۲۶۱۰:۰۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت بر یزید و صدامیان
ناشناس۵۵۷۴۲۷۱۰:۰۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مرگ بر وطن فروش تروریست
ناشناس۵۵۷۴۳۱۱۰:۰۲:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۳۱
بکشید مارا، ملت ما بیدار تر می شوند امام خمینی
ناشناس۵۵۷۴۵۴۱۰:۱۳:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاهیان دلیر کشور باید تدبیر و هوشیاری به خرج بدن تا چنین گستاخی ها بار دیگر تکرار نشود.
س۵۵۷۵۶۳۱۱:۰۹:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
چشم . منتظر دستور حضرتعالی بودیم
ناشناس۵۵۷۶۵۳۱۱:۵۳:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
من نمیدونم این حاضر جوابی و تمسخر هموطنان از کجا اومده ! هموطنی خواسته همدردیش رو با یه توصیه به نیروهای مسلح اعلام کنه شما چرا بهت برخورد س گرامی؟ بهم احترام بگذاریم ...
ناشناس۵۵۷۷۸۸۱۳:۰۱:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
زبونشون که بند میاد هیچ شلوارشونم خیس میکنن و دست به دامن همین نیروهای نظامی میشن و ی مدلدیگه زبوننننون دراززززززززززززززززززززززززمیشه
ناشناس۵۵۷۸۰۰۱۳:۰۴:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
یه عده فکر می کنن ایران دچار بحران بشه سالومه از من وتو میاد امور مملکت رو تو دست می گیره !!
امید۵۵۷۴۵۹۱۰:۱۶:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
بسم الله الرحمن الرحیم باید هر چه سریعتر به تمام این تروریست‌ها درسی محکم و با اقتدار داد و به مقر آنها در هر کجای دنیا هست حمله ای نابود کننده داد طوری که عقبه هایشان مانند آمریکا ، اسرائیل و عربستان ذلیل و منافقین هم بفهمند که جمهوری اسلامی سیلی محکمی به کسی که بخواهد امنیتش را بر هم بزند خواهد زد که دیگر از جایش نتواند بلند شود. دقیقا تمام این حرکت تروریستی نشان داد که آنهایی که می گفتند چرا در سوریه و عراق می جنگید چهچقدر ساده لوحانه به موضوع نگاه می کردند و هدف اصلی برای بوجود آوردن داعش و گروههای تکفیری توسط آمریکا و اسرائیل و پولهای عربستان سعودی به گفته ترامپ و کلینتون ایران اسلامی بوده است .
ناشناس۵۵۷۸۹۰۱۳:۴۲:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
باید مستقیما به این کشورهای حقیر حاشیه خلیج فارس ، درس عبرت سنگینی بدیم
ناشناس۵۵۷۴۶۲۱۰:۱۷:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
نباید منتظر بمونیم تا تروریست ها عزیزان مارو ازمون بگیرن باید پایگاهاشون هر جا که هست موشک بارون کنیم
ناشناس۵۵۷۸۹۳۱۳:۴۳:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
پایگاهشون ریاض و دوبی و این جاهاست
مهران۵۵۷۴۶۵۱۰:۱۹:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مثل اینکه این تروریست ها هم نیاز به چند تا موشک دارن تا حساب کار دستشون بیاد
ناشناس۵۵۷۵۱۱۱۰:۴۱:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
حالا اول معلوم بشه این جونورها کی هستن
ناشناس۵۵۷۴۷۷۱۰:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
باید عربستان رو گوشمالی بدیم
ناشناس۵۵۷۸۷۱۱۳:۳۴:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
هر نظری که راجع به عربستان باشه با حجم زیادی از منفی ها بدرقه میشه تا ثابت کنه این جونورها ساکن سعودی هستن و خیلی از اونها حتی ایرانی هم نیستن .
ناشناس۵۵۷۴۷۸۱۰:۲۵:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خدا لعنتشون کنه جوونای مردم می کشن.
ناشناس۵۵۷۵۰۰۱۰:۳۷:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
امنیت رژه دست کدوم نهاد بوده ؟؟؟
هرمز۵۵۷۵۱۹۱۰:۴۵:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
26 شهید تا به اینجا
ناشناس۵۵۷۶۳۶۱۱:۴۵:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
الان ما فهمیدیم که شما از پشت پرده ها خبر داری. یه چیزهایی هم هست که نمیخوان به ما بگن. چه 10تا شهید چه 100تا مهم اینه که ما دشمن داریم و باید ادبش کنیم وگرنه این داستان ادامه .
ناشناس۵۵۸۶۳۷۲۲:۱۱:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
25شهید
ناشناس۵۵۷۵۲۸۱۰:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
این حمله تروریستی به شدت بودار هست، باید دید چه کسانی پشت پرده حمله هستند
ناشناس۵۵۷۵۸۸۱۱:۲۳:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
عزیز مسئول حمله معلوم شده چرا قصد دارید همه چی رو به هم ببافید.اون چیزی که منظورتونه تو ایران اتفاق نخواهد افتاد
ناشناس۵۵۷۶۸۷۱۲:۰۶:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
چشمت رو باز کن خیلی واضحه. وزیر امور خارجه کجا گفته بود ما جنگ رو به داخل ایران میکشونیم؟
ناشناس۵۵۷۵۳۸۱۰:۵۵:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت به جنگ و تروریسم ، سوالی که برای من پیش اومده نباید نیروهای دوره دیده ما در زمان این اتفاق آرایش نظامی بهتری داشته باشند؟
ناشناس۵۵۷۶۶۴۱۱:۵۶:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
این رژه است و اینام یه عده سربازن. مثلا قرار بوده با کی درگیر شن که آرایش نظامی داشته باشن؟
ناشناس۵۵۷۸۴۲۱۳:۲۱:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
ان شاءالله دفعه بعد شما باشید، آرایشی بهتری بدید! بعضی انتقادها، بدون دریافت اطلاعات اولیه خیلی ناجوانمردانه هست.
ناشناس۵۵۸۳۶۸۱۷:۳۶:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خدا لعنتشون کنه فرد مسلحی که بی هدف تیر به طرف مردم شلیک میکنه از دوران بچه گیش و نوجوانی و ....مشکل و عقده داره
ناشناس۵۵۸۱۸۰۱۶:۰۱:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
انتقاد ایشون وارد است و تامین امنیت رژه اهمیت دارد
محمدرضا برزگر۵۵۷۵۵۹۱۱:۰۵:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
به قول مرحوم هیتلر اگر ده تا گلوله داری 9تاش را تو کله وطن فروشها و خائنین خالی کن برای دشمنت فقط یک گلوله کافیست .
ناشناس۵۵۷۸۷۳۱۳:۳۵:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
دقیقا
ناشناس۵۵۷۸۸۵۱۳:۴۱:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مرحوم هیتلر؟؟!
ناشناس۵۵۸۲۰۶۱۶:۱۰:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مرحوم هیتلر کوره آدم سوزی هم داشت! پزشکانش اجازه داشتند بر روی انسانهای زنده و به هوش، عمل جراحی انجام دهند تا علم پیشرفت کند، و موافق کشتن معلولین ذهنی بود تا به جامعه بار مالی وارد نشود، نظرتان در خصوص این ویژگیهای آن مرحوم چیست؟!!
ناشناس۵۵۷۵۶۵۱۱:۱۰:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
عربستان رو با خاک یکسان کنید
ناشناس۵۵۷۸۷۴۱۳:۳۶:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
این آشغالهایی که تو عربستان زندگی میکنن از ترس منفی میدن
majid r۵۵۷۵۶۶۱۱:۱۱:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۳۱
گروه تجزیه طلب الاحواز مورد حمایت عربستان سعودی. ما منتظر پاسخ هوشمندانه سپاه به عربستان هستیم.
ناشناس۵۵۷۵۶۷۱۱:۱۱:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خبر رو دیدم فوق العاده ناراحت شدم. یکم به خودتون بیاید خاین زیاد داریم ن
ناشناس۵۵۷۵۷۹۱۱:۱۹:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اینم مثل قبلی گوشمالی بدید تا دیگه از این غلطها نکنه
ناشناس۵۵۷۵۸۲۱۱:۲۰:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
برای از بین بردن فساد در کشور باید سر مار رو قطع کرد
ناشناس۵۵۷۷۰۱۱۲:۱۶:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
چه ربطی به این خبر داشت؟
ناشناس۵۵۷۸۷۵۱۳:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
متاسفانه خیلی هم مربوطه ! فساد مالی یعنی روزنه ورود خائنین و تروریستها!
ناشناس۵۵۷۵۸۴۱۱:۲۰:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اونوقت در یک چنین اوضاعی بعضی ها میخواستند بر سر توان دفاعی کشور با دشمنان این آب و خاک معامله کنند، ای تاریخ اُف بر تو اگر اینا رو ننویسی.
ناشناس۵۵۸۵۳۵۲۰:۱۳:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
آمریکا الاحوازی نیست که بشه گوشمالیش داد باید با سیاست باهاش برخورد کرد
ناشناس۵۵۹۰۱۴۰۹:۳۹:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۱
آره برخورد با سیاست را هم دیدیم مگر امریکا سیاست و مذاکره و تعهد سرش میشه؟
ناشناس۵۵۷۶۰۱۱۱:۲۹:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
کار عربستان زباله است باید ریاض گوشمالی داده شود
ناشناس۵۵۷۶۰۳۱۱:۲۹:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
سلام، بابا حداقل یه جای خوب موشک هاتونو بزنید که برای اونها هم گرون تموم بشه رو سر داعش و... بدرد نمیخوره. تو خود آمریکا بزنید.
ناشناس۵۵۷۶۰۶۱۱:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
باید به حامی اصلی تروریست یعنی امریکا سیلی زد.
حسینی۵۵۷۶۱۲۱۱:۳۶:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۳۱
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
ناشناس۵۵۷۶۱۵۱۱:۳۷:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
وقتی به راحتی هر کسی می تواند لباس نظامی بخرد، اسلحه سازمانی با اسلحه تروریست ها مشابه است و در یک رژه همه لباسهای نظامی متنوعی دارند واقعاً برقراری امنیت این مراسم کار سختی است
ناشناس۵۵۷۶۲۶۱۱:۴۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
ایران واحد آریایی، جاودان خواهد ماند. دست تجزیه طلب سعودی قطع می شه
ناشناس۵۵۷۶۸۰۱۲:۰۳:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اقاجون ایران آریایی دیگه چه صیغه ای هست ایران متعلق به همه اقوام ایرانی هست از عرب و ترک و ترکمن تا بقیه خیلی از این اقوام از نژاد مدنظر شما نیستن چرا بنزین در اتیشی که روشن شده میریزید؟ در جنگ تحمیلی هموطنان اعراب ایرانی در خط مقدم جبهه بودن در جنگ های دوران قبل با روسیه و عثمانی دو ابرقدرت تاریخ ، ترک های ایرانی از کیان وطن دفاع کردند روی کاربرد کلمات دقت کنید
ناشناس۵۵۷۸۳۳۱۳:۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خوب آریایی بودن چه منافاتی با وجود اقوام داره ؟ تجزیه طلب‌ها با این واژه مشکل دارند.
ناشناس۵۵۷۶۵۹۱۱:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
فقط دلم برای اون سرباز وظیفه بد بخت سوخت که تیر خورده بود .
ناشناس۵۵۷۶۶۱۱۱:۵۵:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
هرکدوم از تروریستها که دستگیر شدند بعد از طی مراحل قانونی و اثبات جرم در ملا عام مجازات شوند تا درس عبرتی بشه برا سایر تروریستها. لعنت و نفرین بر تروریستها
ناشناس۵۵۷۷۸۵۱۳:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مجازات چیه باید ازشون اطلاعات بگیرن. اینها تربیت شدن از مرگ و مجازات هم نمیترسن. مثل داعشی ترس از اعدام داره؟
ناشناس۵۵۸۵۶۶۲۰:۵۱:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مطمئن با شید که بازهم سیلبریتیها برای حمایت از تروریستها هشتک مظلومیت علم میکنند
ناشناس۵۵۷۶۹۹۱۲:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
جواب این حمله باید در ریاض داده شود
ناشناس۵۵۷۸۷۷۱۳:۳۷:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۳۱
بهترین حرف رو زدی . کاملا درسته
آیدا۵۵۷۷۱۱۱۲:۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت خدا بر هرچی جنگ طلب و تروریست
ناشناس۵۵۷۷۲۹۱۲:۲۷:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
سوال اینجاست وزارت اطلاعات داره چه کار می کنه.
مهرداد اهورایی۵۵۷۷۳۳۱۲:۲۸:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت و نفرین خدا بر آمریکا، اسرائیل و عربستان و عوامل آنها در کشور و وطن فروشانی که این گونه جنایات را بوجود می آوردند و امروز باعث شدند خون عده ای انسان مظلوم و بی دفاع به زمین ریخته شود. با تمام وجود در خدمت کشور و اهداف مقدس نظام و کمک به برادران سپاهی، اطلاعاتی و انتظامی می باشم و دلیل نمی شود که به دلیل مشکلات اقتصادی و فشاری روانی که نقشه های شیطانی آمریکا، اسرائیل و عربستان بر من و دیگران وارد می کنند را با خون ریزی و جنایات بر علیه مردم و مبارزه مسلحانه جبران کرد. همه ما در فشار اقتصادی هستیم و فشار اقتصادی را آمریکا و عوامل آنها در خارج و داخل کشور بوجود آورده اند باید با صبر، اتحاد و چاره اندیشی و توکل به درگاه الله همه شرایط سخت و فشارها را آسان کرد و برنامه فریبکارانه آنها را تبدیل به برنامه ای برای پیشرفت کشور کرد. درود خدا بر شهیدان؛ درود خدا بر ایران و مردم مظلوم ایران؛ درود خدا بر نظام مقدس جمهوری اسلامی که از لحظه آفرینش تاکنون فقط در حال دفع نقشه و توطئه آمریکا و وطن فروشان داخلی و خارجی بوده است. مهرداد اهورایی از ارومیه
ناشناس۵۵۷۷۴۹۱۲:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
تروریست محکوم است خدا لعنت کند همه تروریست ها جهان
ناشناس۵۵۷۷۷۲۱۲:۴۹:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
لعنت خدا بر جنگ طلبان
آریو سوئد۵۵۷۷۷۳۱۲:۵۰:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
کشور دانمارک، سوئد و انگلیس مسئول مستقیم این جنایت هستند. این کشورها به اغلب گروههای تروریستی ضد ایران پناه داده اند. از نظر ایدولوژیک هم خائنین وهابی آلسعود و امارات پشت این جریان تروریستی هستند.
ناشناس۵۵۷۸۲۷۱۳:۱۷:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
همش تقصیر امریکاست از یه طرف تحریم میکنه واز طرف دیگه افرادی میفرسته که درایران خرابکاری کنن
ناشناس۵۵۷۸۴۳۱۳:۲۱:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
باسمه تعالی انتشار تصاویر کمک نظامیان غیور به مردم غیر نظامی و تسلط ایشان بر امور خوب و لازم است ولی اصلا نباید تصاویر نظامیان در حالتهای دیگر مثل مجروح یا شهید یا .. منتشر شود. زیرا موجب خشنودی دشمن و بهره برداری تبلیغاتی و فشار روانی و تظاهر به موفقیت آمیز بودن عملیاتشان می گردد.
ناشناس۵۵۷۸۶۴۱۳:۳۰:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
این جانیان را در هر نقطه دنیا تعقیب کنید ومانند سگ بکشید
علی۵۵۷۹۶۹۱۴:۲۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اینکار خودش یعنی کار تروریستی برادر عزیز کار بد را که با بدی جواب نمیدهند . اول بگذارید تا نیروهای اطلاعات و امنیتی بفهمند کار چه گروهی وواز چه کشوری بوده و دستگیر و دادگاهی و مجازاتشان کنند . بدون بررسی و دادگاه که میشود همین کاری که این تروریستها کردند .
اسدي۵۵۷۸۸۰۱۳:۳۸:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
سلام، این حادثه چند پیام مهم دارد اول اینکه بیشتر از همیشه نیازمند اتحاد هستیم به تمام معنا و در عمل و بیان هم اتحاد آحاد ملت اعم از قومیت های مختلف و هم اتحاد مسولین دوم اینکه ملت و نظام قدرتمند تَر و پایدارتر از همیشه هستند که دشمنان را مستاصل کرده که از روی ناچاری و درماندگی دست به این اعمال مذبوحانه می زنند
ناشناس۵۵۷۹۰۷۱۳:۴۸:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مرگ بر تروریسم
ناشناس۵۵۸۰۷۶۱۵:۱۷:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۳۱
شیوخ تجزیه طلب با یک پخ کردن خودشون رو خیس میکنن از اطلاعات تواقع داریم پدرشون رو در بیاره مرگ بر تروریست
ناشناس۵۵۷۹۲۳۱۳:۵۶:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
اگر دیدید که فردا هشتگ زدند که فعال مدنی رو آزاد کنید تعجب نکنید
احمد۵۵۸۰۴۲۱۵:۰۳:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۳۱
هر کس به طریقی از این حادثه بهره برداری می کنه. تروریست ها به نحوی و تو که عقده های سیاسی داری به نحوی دیگر. چند وقت پیش توی امریکا یک جوان مهاجر چندین نفر رو کشته بود و دیگرانی معتقد بودند منتقدان ترامپ باید پاسخگو باشن و همه خانواده مسلمان ها باید از آمریکا اخراج بشوند. متاسفانه ماهیگری از آب گلالود این جا هم انجام می شه
ناشناس۵۵۸۲۸۷۱۶:۵۶:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
جنایت همیشه جنایت است، ترور همیشه ترور است، دزدی همیشه دزدی است! وای بر روزی که چشم بر نوعی از جنایت بسته شود! صرفا جهت یادآوری، هیچ هشتگی برای تروریست هایی که به مجلس حمله کردند ساخته نشد!
ناشناس۵۵۷۹۲۴۱۳:۵۶:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۳۱
این تروریست ها جرات کردند بیایند ودر روز روشن به مردم وسربازان تیراندازی کنند.مقر این تروریست ها هم عربستان است واسراییل بسم الله...
ناشناس۵۵۷۹۹۰۱۴:۳۶:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خبرنگار ایسنا درباره لحظه حادثه تروریستی #اهواز: ابتدا همه تصور کردیم صدای تیراندازی بخشی از مانور است و کسی واکنشی نشان نمی‌داد ▫️اسلحه سربازان خالی بود و با توجه به این که صدای تیر از همه جهات شنیده می‌شد فرماندهان نیز توان مقابله نداشتند
ناشناس۵۵۸۵۷۰۲۰:۵۹:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
مگر به میدان جنگ می روند که با اسلحه پر بروند. در هیچ کجای دنیا نیروها با اسلحه پر به رژه اعزام نمی شوند. هر کسی عملکرد نیروهای مسلح را زیر سوال ببرد با تروریستها همراهی کرده است. ایسنا و خبرنگارش هم از این قاعده مستثنی نیست.
ناشناس۵۵۸۰۱۷۱۴:۵۲:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۳۱
خدا لعنتشون کنه چشم دیدنه این همه پیشرفتو ندارن
ناشناس۵۵۸۱۹۸۱۶:۰۸:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۳۱
تسلیت به ملت ایران
ناشناس۵۵۸۳۰۲۱۷:۰۶:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
تروریست محکوم است، ولی یاد حمله به مجلس افتادم.
قصاص۵۵۸۳۷۸۱۷:۴۳:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۳۱
در برابر شهادت یک ایرانی باید صد تا از اینها رو به درک واصل کرد
valor۵۵۸۴۲۲۱۸:۱۵:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۳۱
هر یک از مردم ایران را با جنایات خود بکشید چند برابر آن از شما می کشیم. طرفداران ودوستان الاحوازیه سوراخ هایتان بخزید و آماده مرگ شوید.نامتان در لیست عزرائیل درج شده راهی برای فرار از مرگ نیست.
ناشناس۵۵۸۶۴۴۲۲:۱۷:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۳۱
از خداوند بزرگ برای خانواده هایشان صبر خواستاریم
علی اکبررنجبر گلوردی.نکا اول مهرماه نودوهفت۵۵۸۷۶۲۰۱:۲۸:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۱
سلام .کشور ما کشور انقلابی است هیچ ابرقدرتی نمی تواند نفوذ کند.عشق امام زمان.عشق امام حسین وعشق ولایت فقیه داریم کشور ما ایران ببمه شده است.
ناشناس۵۵۸۹۲۸۰۸:۳۰:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۱
اصلا معلوم نشده که کار کار کی بوده؟!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۵۹۰۳۹۰۹:۵۶:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱
تسلیت ایرانی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین