روحانی در تبریز: آرامش زندگی مردم را حفظ خواهیم کرد

گروه سیاسی الف،   3970204136 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور گفت: امروز به برکت دلاوری‌های سپاه عزیز و غیور و ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار شاهد امنیت مثال‌زدنی ایران عزیز هستیم.

آرامش زندگی مردم را حفظ خواهیم کرد

به گزارش‌ الف حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی که صبح امروز وارد تبریز شد و در جمع مردم این شهر در ورزشگاه تختی سخرانی کرد.

مشروح صحبت های رییس جمهوری در تبریز را در ادامه میخوانید:

روحانی در ابتدای صحبت هایش گفت: اینجا سرزمین مردان و زنان نامدار و علما و انقلابیون است. اینجا سرزمین مقام معظم رهبری است.

روحانی با بیان اینکه وعده دادیم سرزمین ما سرزمین امنیت باشد، اظهار داشت: امروز به برکت دلاوری های سپاه پاسداران دلاور و غیور، ارتش و بسیج فداکار شاهد امنیت مثال زدنی ایران عزیزمان هستیم. امنیتی که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به وجود آمده را پاس می داریم و این انسجام و وحدت را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور تاکید کرد: آرامش زندگی مردم و آرامش بازار را حفاظت خواهیم کرد. به مردم بزرگ ایران قول میدهم توطئه آمریکا، صهیونیست و ارتجاع عرب در پیشرفت ایران عزیز ما تاثیری نخواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: آنها که در کاخ سفید نشسته اند بدانند، به تعهداتشان پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران در برابر هرگونه توطئه آنها با قدرت خواهد ایستاد.

روحانی با بیان اینکه هیچ کس این ملت بزرگ را نمی تواند مایوس کند، تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند امید آینده را از ملت ما بگیرد و از هر زمان دیگر مقتدرتر و پای پیمان‌هایمان ایستاده ایم، اما اگر کسی بخواهد به پیمان ما خیانت کند باید بداند عواقب وخیم آن شامل حال خود او خواهد شد.

وی افزود: ملت و دولت ایران برای تمام مراحل مختلف در برابر آنها برنامه ریزی کرده است. مشکلی را پیش رو نخواهیم داشت و اگر مشکلی داریم  با دست پر کفایت ملت ایران آن را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای آرامش مردم تصمیمات محکم و قاطعی راجع به ارز کشور اتخاذ کردیم، عنوان کرد: کسی نگران واردات و صادرات و کالاهای مورد نیاز کشور نباشد. در برابر توطئه خارجی و برخی افراد کوته‌بین در داخل برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و تمام نیازمندی های کشور با ارز ۴۲۰۰ وارد خواهد شد.

امروز در آذربایجان ۳۰۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح می‌شود

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: صادرات ما فروردین امسال نسبت به گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده، از طرف دیگر واردات ما هم ۷ درصد افزایش پیدا کرده، اما در برابر این ۷ درصد، ۱۵ درصد افزایش صادرات وضعیت را بهتر کرده است. مسیر ما، مسیر توسعه خواهد بود و هرگونه مشکلی در این زمینه را دولت متعهد است که حل کند.

روحانی ادامه داد: من از همه ارکان کشور تشکر می‌کنم، از مجلس، قوه قضائیه، نیروهای امنیتی و از همه مردم ایران که همواره پشتوانه بزرگ تصمیمات نظام و دولت بوده‌اند. ما مسیرمان را به خوبی ادامه خواهیم داد و این مسیر، توسعه کشور است و امروز در استان آذربایجان ۳۰۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح می‌شود و برای ۶۰۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه کلنگ‌زنی خواهیم داشت و آغاز فعالیت در این استان شروع می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دریاچه ارومیه تعهد دولت است، افزود: به مردم آذربایجان و منطقه غرب کشور اعلام می کنم که اگر تلاش های دولت یازدهم و دوازدهم از سال ۹۲ نبود، شهریور سال گذشته شما چیزی به نام دریاچه ارومیه نداشتید.

روحانی خواستار ارائه توضیحات از محققین، دانشگاهیان و کارشناسان شد و گفت: اگر روند گذشته بود، دریاچه ارومیه در شهریور سال ۹۱ به طور کامل خشک شده بود، اما امروز من به شما می گویم که دولت یازدهم ۲۲۰۰ میلیارد تومان برای دریاچه ارومیه هزینه کرده است.

وی ادامه داد: من به شما قول می دهم که دریاچه ارومیه به عنوان نگین ایران باقی خواهد ماند؛ دولت دریاچه ارومیه را به عنوان یکی از وظایف خود عمل خواهد کرد و بیش از هزار میلیارد تومان برای احیای آن هزینه شده است و همین الان طرح های متعددی برای آن در دست انجام است.

کمیته سه نفره وزیر نیرو، وزیر کشاورزی و معاون محیط زیست مسئله آب را در کشور دنبال خواهند کرد

رئیس جمهور افزود: ستاد احیای دریاچه ارومیه و کسی که مسئول آن بود امروز جزء هیات وزیران است. از ایشان خواسته ام تا پایان دولت دوازدهم ارتفاع آب دریاچه ارومیه یک متر اضافه خواهد شد. ما به تعهداتمان تا جایی که در توان داشته باشیم، عمل خواهیم کرد.

روحانی اظهار داشت: پروژه هایی در زمینه آب، راه، بهداشت و درمان مهمترین پروژه هایی خواهد بود که در آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد. سدهایی که در دستور کار قرار دارد به عنوان تعهدات ما است. همچنین در زمینه راه به تعهدات خود در زمینه راه عمل می کنیم.

وی گفت: ما در سفر گذشته به شما ۲۳ طرح و پروژه وعده دادیم و بیش از آنچه وعده داده بودیم برای این پروژه ها اعتبار اختصاص دادیم، منتها از ۲۳ طرح و پروژه وعده داده شده، ۱۸ پروژه عمل شده و ۵ پروژه دیگر در دست اجرا قرار دارد. دولت متعهد است تا همه این پروژه ها را تا پایان ادامه دهد.

روحانی با اشاره به وعده افتتاح بزرگراه اهر به تبریز در دولت یازدهم گفت: امروز ۵۰ درصد این پروژه عملیاتی شده و ۵۰ درصد دیگر در دست اجراست. مقدار اعتباری که لازم بود برای این بزرگراه بگذاریم، ۹۰ میلیارد تومان بود اما ما ۱۰۴ میلیارد تومان پرداخت کردیم با این حال این پروژه تمام نشده و اجرای باقیمانده آن بر عهد ماست که به پایان برسانیم.

رئیس جمهور با اشاره به میزان بارندگی ها در آذربایجان تصریح کرد: شما امسال در آذربایجان از رحمت الهی برخوردار بودید و وضع بارندگی در این استان نسبت به سال گذشته و بلندمدت بهتر بوده است اما در عین حال در استان هایی با سختی ها و مشکلات فراوانی در زمینه آب کشاورزی و آب صنعت و حتی در مواردی برای آب آشامیدنی روبرو هستیم.

روحانی افزود: کمیته سه نفره وزیر نیرو، وزیر کشاورزی و معاون محیط زیست به عنوان یک مسئولیت مهم مسئله آب را در کشور دنبال خواهند کرد. ما به آنچه مربوط به آذربایجان بوده و وعده داده ایم، عمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم ۳هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان برای پروژه های مختلف برای آذربایجان هزینه شده است. این میزان ۲.۱ برابر چهار سال قبل است. اگر چهار سال دولت یازدهم را با چهار سال قبل مقایسه کنیم بیش از دو برابر برای پروژه ها هزینه کرده ایم. در این سفر هم به مردم آذربایجان وعده می دهیم تا ۲۸ طرح و پروژه را امروز عصر در شورای اداری تشریح کنیم.

رئیس جمهور گفت: در این سفر هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان وعده دولت به مردم آذربایجان شرقی است. این رقم غیر از رقم ۷۳۵ میلیارد تومانی است که از طریق صندوق توسعه برای این استان اختصاص خواهیم داد.

دیدگاه کاربران

علی 671۳۱۵۲۸۲۱۳:۰۱:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۴
به هیچکدام عمل نمی شود .
ناشناس۳۱۵۵۰۷۱۵:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۴
با گرون فروشی 6 برابری فعلی دلار آرامشی برای مردم نمانده
مسرور۳۱۵۵۱۰۱۵:۲۶:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۴
با استعفایت آرامش ما برمیگردد
ناشناس۳۱۵۶۵۸۱۷:۳۶:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۴
گرفتارم گرفتارم گرفتار پشیمانم پشیمانم پشیمان
ناشناس۳۱۶۲۸۳۰۹:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۵
آرامش در بازار؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ارامش در زندگی مردم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 مسکن حدود 30 درصد ارز حدود 75 درصد و اجناس و کالاهای مصرفی حدود 30 درصد خودرو های خارجی و داخلی بیش از 40 درصد گران شده اند و آرامش را حفظ خواهد کرد؟ کدوم آرامش ؟ افزایش حقوق زور زدند 19.5 درصد کدئو ارامش 40 سال است کهمردم آرامش ندارند
ناشناس۳۱۵۳۴۴۱۳:۳۹:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۴
جناب روحانی : آرامش مردم زمانی تامین خواهد شد که شغل و درآمد داشته باشن آرامش مردم زمانی تامین خواهد شد وقتی که غروب بر میگردم پیش زن و بچه ام دست خالی و شرمنده زن و بچه ام نباشم. آرامش من زمانی هست که سرماه که میشه شرمنده صاحبخونه نشم و دستمو تو جیبم بکنم و کرایه خونه اش رو پرداخت کنم. تا زمانی که سفره مردم خالی باشه غیر از استرس و تنش چیز دیگه ای بعنوان آرامش در کانون خانواده ها یافت نخواهد شد
ناشناس۳۱۵۳۴۷۱۳:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۴
آرامش زندگی مردم و آرامش بازار را حفاظت خواهیم کرد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! یعنی الان وضعیت مردم و بازار خوبه واین وضعیت رو حفظ می کنید اااااااااااااااااااااا
ناشناس۳۱۵۳۹۰۱۴:۰۱:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۴
روحانی = حرف و حرف و حرف
ناشناس۳۱۵۳۹۳۱۴:۰۴:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۴
شعار های قشنگ...
مرتضی @۳۱۵۴۴۲۱۴:۳۵:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۴
دقیقا مثل زمان انتخابات فقط خوب حرف میزنه امیدی که در نتیجه ی بی عملی از دل مردم رفته، دیگه با حرررررررف و سخنراااااانی برنمیگرده
بهمن زاهدی۳۱۵۴۶۲۱۴:۵۱:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۴
ما اصلا دوست نداریم خاطر رییس جمهور محبوب و عزیز مکدر بشه.
ناشناس۳۱۵۸۵۶۲۱:۱۲:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۴
چرا؟
الف ر۳۱۵۴۸۵۱۵:۰۹:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۴
اگر موانع صاخبان رانت نبود روحانی خیلی کار برای مردم انجام میدادمتاسفانه همه ادم های منصف میدادنند چقدر سنگ اندازی در کار دولت میشود از اعمال سیاست خارجی گرفته تا کو چکترین انتصاب در داخل و از قاچاق کالا گرفته تامداخله در بازار ارز
ناشناس۳۱۵۵۷۸۱۶:۲۸:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۴
همان بهانه همیشگی اصلاحات: نگذاشتند
ناشناس۳۱۵۵۲۶۱۵:۳۹:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۴
"ملت بزرگ ایران در برابر هرگونه توطئه آنها با قدرت خواهد ایستاد." اون وقتی که برجام را تصویب کردید ملت بزرگ ایران اهمیتی نداشت حالا باید این ملت تاوان اشتباهات شما را بدهند
شاهرخ۳۱۵۵۳۷۱۵:۴۴:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۴
رییس جمهور یا داره برای مردم کشور دیگه مثلا مردم ژاپن صحبت می کنه ویا هنوز بعد از انتخابات از دفترشون بیرون نیومده ببینه بیرون چه خبره.....
ناشناس۳۱۵۶۲۹۱۷:۱۶:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۴
مملکت احتیاج به گرفتنتصمیمات سخت دارد
علی 671۳۱۵۶۹۸۱۸:۲۳:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۴
تا به حال با حرف و دستور چیزی درست نشده از این به بعد هم درست نمی شود .همش حرف توخال
ناشناس۳۱۵۷۷۴۱۹:۵۰:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۴
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس۳۱۵۸۸۲۲۱:۴۲:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۴
این یک ذزه آرامشی که مانده از ما نگیر حفظ آرامش پیشکش
ناشناس۳۱۶۰۸۷۰۲:۳۴:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۵
آخرین باری که گفتید مردم نگران نباشن دیدیم چی شد.
ناشناس۳۱۶۲۲۹۰۹:۲۳:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۵
بر اساس گزارش دانشگاه شریف در اخر سال 92 تراز دریاچه ارومیه 1270.62 بوده است در سال 94 تراز دریاچه به 1270.04 کاهش یافته است و فعلا نیز با وجود بارشهای سال تراز دریاچه 1270.68 میباشد . یعنی با اینکه بارشها خوب بوده ولی به علت عدم برنامه ریزی صحیح و مصرف بی رویه چیزی از بازشها نصیب دریاچه نشده است . یعنی اعتبارات مصرفی به باد فنا رفته اند
ناشناس۳۱۶۵۹۵۱۳:۳۹:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۵
مردم کدوم آرامش وآسایشی را داشته اند که شما می خواهید حفظش کنید؟؟؟!!!!!
ناشناس۳۱۶۶۵۷۱۴:۱۲:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۵
آدم بیکار آرامش نداره جناب آدمی که امنین شغلی نداره آرامش نداره آدمی که مستاجره و هر سال کل پس انداز و هر ماه نصف حقوقشو می ده به صاحبخونه آرامش ندارن آدمی که دختر و پسر مجرد داره و امکانات برای اشتغال وازدواجشون نداره از ترس به فساد افتادنشون آرامش نداره آدمی که از آینده ی خودش نگرانه آرامش نداره کشاورزان با این اوضاع خشکسالی آرامش ندارن صنعتگران و بازرگانان با این اوضاع اقتصادی آرامش ندارن فقط ژن های خوب و آقازاده ها آرامش دارن خیلی هم آرامش دارن ده بیست نسل بعدشون هم در رفاه کامل بدون رنج و زحمت آرامش خواهند داشت
ناشناس۳۱۷۴۵۲۱۰:۳۱:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۶
آرامشی هست ؟ نمونه اش بیکاری ، تورم ، گرانی و ... !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین