واکنش اهالی رسانه به اظهارات ناپخته امام جمعه مسجد مکی زاهدان: «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4030215053 ۲۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

اظهارات ناپخته امام جمعه مسجد مکی زاهدان در واکنش به روایت‌ جعلی رسانه «بی‌بی‌سی» در خصوص مرگ «نیکا شاکرمی» موجب انتقاد اهالی رسانه شد.

«عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

به گزارش الف، مواضع اخیر عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان در واکنش به روایت‌های جعلی بی‌بی‌سی پیرامون مرگ نیکا شاکرمی، واکنش اهالی رسانه‌ را به دنبال داشت.

علی علیزاده، فعال رسانه‌ای مقیم لندن در توییتی نوشت: «مولوی عبدالحمید مثل فردی که تازه از کما بیدار شده باشد، بعد از ۴ روز نسبت به مستند جعلی بی‌بی‌سی که نه فقط اصلاح‌طلبان بلکه حتی براندازان هم از آن فاصله گرفتند اظهار نظر کرده. این تلفیق بی‌خردی سیاسی، شجاعت درموضع ناصحیح گرفتن، بی‌سوادی رسانه‌ای و کُندی و تاخیر در واکنش بی‌نظیر است و مولوی عبدالحمید را به یک نمونه عالی از useful idiot در جهت تکمیل پروژه‌های امنیتی غرب و اسرائیل تبدیل می‌کند.»

محمد صالح مفتاح، از فعالین رسانه‌ای داخل کشور هم در واکنش به اظهارات اخیر امام جمعه مسجد مکی نوشت: « مولوی عبدالحمید یا نمی‌داند قصاص چیست یا نمی‌داند تجاوز به عنف چیست یا نمی‌داند قانون چیه! شاید هم قانونی است که ما از آن بی‌اطلاعیم!»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۷۶۴۴۳۱۶:۵۸:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۱۵
خود علی علی زاده مشکل دارد .
ناشناس۳۴۷۶۵۲۸۱۸:۵۳:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۵
ببخشید که آن سر دنیا دارد از ایران دفاع و علیه دروغ واکنش نشان می دهد!!
ناشناس۳۴۷۶۷۱۵۲۲:۰۰:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۵
برگردد همین ایران
ناشناس۳۴۷۷۵۰۶۰۹:۲۹:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چه ربطی دارد؟!!
علی۳۴۷۸۳۵۸۱۵:۱۶:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده کسی رو به کشتن ندادفقط حرف حق و وطن پرستی رو میزنه شما میگین برگرده ایران ولی امثال کریمی و مزدک و.... که خون جوونای ما از جاهلیت اونا ریخته شد قبول میکنید و نمی‌گید بیان ایران...
ناشناس۳۴۷۶۷۳۰۲۲:۱۲:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۵
علیزاده انصافاً تا اینجای کار در برنامه‌ی شرافت و غیرت و لیاقت و کفایت و درایت و قابلیت و اهلیت یه ایرانی رو به وضوح نشون داده ، هر چند ممکنه ضعف‌هایی هم داشته باشه ، اما مگه ما و شما نداریم؟ به هر حال امیدواریم در برنامه‌ی تبیینیِ جدال موفق باشه
ناشناس۳۴۷۷۷۵۲۱۱:۲۳:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هرکی از انسجام ملی و اقتدار ایران دفاع و حمایت میکنه یه عده دردشون میگیره
ناشناس۳۴۷۷۵۶۳۰۹:۵۰:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبالحمید یک روز حامی اسرائیل می شود یک روز چیز دیگری می گوید. اینها از خود هیچ چیزی ندارند . فقط پول می شناسند.
حقیقت۳۴۷۷۷۷۳۱۱:۳۰:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کدوم پول ...
ناشناس۳۴۷۸۰۸۳۱۳:۳۰:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
پول وهابی های از خدا بیخبر پول بودجه فرهنگی سیستان و بلوچستان پول اعانات و کمکهای پیدا و ناپیدای این و آن
ناشناس۳۴۷۸۷۰۸۱۸:۱۷:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
پول وهابی سعودی
ناشناس۳۴۷۷۸۸۹۱۲:۲۱:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
برچسب به دیگران نزنید
ارسلان۳۴۷۸۰۸۰۱۳:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
پول از کجا می گیرند تو یک مدرک بیار بعد این جوری صحبت کن .
ناشناس۳۴۷۸۰۹۰۱۳:۳۲:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولا نا هیچ وقت طرف اسراییل نیست او فقط فکر مردم اهل سنت ایران است
ناشناس۳۴۷۸۲۱۰۱۴:۱۵:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام داداش چرا تهمت میزنی شیخ الاسلام همچین آدمی نیست.
جابر۳۴۷۸۲۹۷۱۴:۵۳:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید
ناشناس۳۴۷۸۳۴۵۱۵:۰۸:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کی حامی اسرائیل بوده
ناشناس۳۴۷۸۵۸۶۱۷:۰۲:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کجا حامی اسراییل بودهرکسی ازدولت و حکومت انتقادکنه شما فوری بهش میگید حامی اسراییل
ناشناس۳۴۷۸۹۷۸۲۱:۰۶:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ایشان بخاطر پول ثروت مقام شهرت در این جایگاه نیستند بلکه بخاطر راستگویی نزد مردم مورد احترام هستند
ناشناس۳۴۷۷۸۹۳۱۲:۲۲:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده چرا لندن نشین شده
ناشناس۳۴۷۸۱۲۵۱۳:۴۳:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کیست که بدون مشکل باشه؟
ناشناس۳۴۷۸۱۵۵۱۳:۵۶:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شیخ الاسلام هر چی هست در خاکش ایران زمین خیانت نکرد و فرار نکرد زیر دست یهودیان تو انگلیس و آمریکا .
توحید۳۴۷۸۳۸۳۱۵:۲۶:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ابوموسی اشعری
ناشناس۳۴۷۸۴۴۷۱۵:۵۵:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چون که ازکشورش دفاع میکنه خودش مشکل داره??.مشکل از امثال مولوی هست که همیشه سر در اخور اینترنشنال وبی بی سی داره.این مولوی که چرا حمله صهیونیستها وجریان راسک رومحکوم نکرده.
ایران۳۴۷۸۵۹۱۱۷:۰۵:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کاملا درست است
ناشناس۳۴۷۸۶۳۴۱۷:۲۳:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده مشکل ندارد مسوولین خیلی بیش از حد با این مولوی مماشات دارن تا کی ما شاهد ناامنی و پرپر شدن جوانان مان باشیم بجای تمام خون های ریخته شده باید با عبدالحمید برخورد بشه .
ناشناس۳۴۷۶۴۴۵۱۷:۰۰:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
علی علی زاده اصلا کی هست؟؟؟
ناشناس۳۴۷۶۶۵۵۲۱:۰۴:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۱۵
یکی که شرف داره و از مملکت دفاع میکنه .
ناا۳۴۷۸۱۵۸۱۳:۵۷:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ولی از دور
ناشناس۳۴۷۸۳۹۱۱۵:۲۸:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خب بیاد ایرا ن
حسن۳۴۷۸۸۷۶۲۰:۰۷:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
یک آدم بی سواد
ناشناس۳۴۷۸۹۹۶۲۱:۱۸:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگه شرف داره بیاد بین مردم وبا مردم باشه.
اعتدال۳۴۷۷۱۱۸۰۴:۰۵:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده انسان وطن دوست و شناخت عالی وکافی نسبت به دشمنان ایران دارد شاید خیلی دین مدار نباشد اما آزاد مرد است و متاسفانه عبدالحمید نه دین مدار است و نه آزاد
ناشناس۳۴۷۸۴۶۱۱۶:۰۳:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چون این فرد لندن نشین است و به مولانا توهین کرده مورد تأیید شماست الان؟؟
ناشناس۳۴۷۸۵۶۲۱۶:۵۲:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگر آقای علیزاده ایرانی است و دیندار چرا خارج را به ایران ترجیح داد ه است
داود۳۴۷۸۴۰۵۱۵:۳۴:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علی علیزاده به رغم اینکه در لندن زندگی میکنه ولی به خیلی از دوستان و مخصوصا سلبریتی های داخل شرف داره،....
ناشناس۳۴۷۶۴۴۷۱۷:۰۱:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
وضع علیزاده روشنه
عبدالمجید۳۴۷۸۴۵۷۱۵:۵۹:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
وضع علیزاده هرچی هست ازمولوی که بهتره.بخدا مولوی اگه یک مناظره بتوانه سئوال وجواب کنه.از من بپرس درمورد مولانا یاهمان مولوی مسجدمون
ناشناس۳۴۷۶۴۴۹۱۷:۰۲:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۵
علیزاده یک لندن نشین .....است
ناشناس۳۴۷۶۵۳۰۱۸:۵۵:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۵
چرا یک خارجه نشین باید به فردی مورد احترام نزد کثیری از اهل تسنن توهین آمیز حرف بزنه ؟ فارغ از موافقت یا مخالفت با سخنان مولوی عبدالحمید احترام ایشان واجب است.
هادی۳۴۷۶۷۱۲۲۱:۵۹:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
یه با به تیتر سخن مولوی نگاه کن! چرا یه همچین آدمی باید محترم باشه؟
مسعود۳۴۷۶۹۹۳۰۱:۰۱:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
واقعا یک آدم بیسواد اونم در این سطح و جایگاه دفاع کردن داره ؟! تجاوز به عنف قصاص داره ؟ یعنی کسی که بر فرض به فردی تجاوز کرده قانون میگه باید در باره او حد جاری کرد ؟! یعنی در این سطح بی سواد ؟ خب این آدم باید تخریب بشه چون عده کثیری دارن پشت اون حرکت میکنند .
ناشناس۳۴۷۷۸۶۶۱۲:۱۱:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
نگاه بکنید ببینید تجاوز به عنف حکمش چیه بعد حرف بزن .
ناشناس۳۴۷۸۷۵۲۱۸:۴۵:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
یعنی اون همه آدم که پشت سر مولوی عبدالحمید هستن همه نادان و تو دانایی ؟
ناشناس۳۴۷۷۱۸۵۰۵:۴۱:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ساده لوحی تا چه حد .
ناشناس۳۴۷۷۷۰۰۱۱:۰۳:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این فرد حتی نزد ما اهل سنت هم مورد قبول نیست الا متعصبان مذهبی افراطی‌ و وابستگانش‌ و البته‌ تمام دشمنان ایران زمین با ایشان قرابت‌ نزدیکی دارند بیشتر دنبال جلب توجه و مطرح کردن خود دارد فکر می کند برخلاف حکومت ایران نظر دادن حتی به ناحق‌ برای او مشروعیت می آورد. غزه را محکوم می کند اسراییل را تطهیر. مدافع اشاعه بی حجابیست‌ و آزادی زنان در انتخاب ولی زن زیر پانزده سال اختیارمی کند و........
ناشناس۳۴۷۸۱۷۱۱۴:۰۱:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولانا نزد همه مردم استان چه شیعه و چه سنی مورد احترام هستند
ناشناس۳۴۷۸۲۲۱۱۴:۲۰:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
از حرفهات معلومه اهل سنت نیستی
......۳۴۷۸۴۷۴۱۶:۱۲:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولانا عبدالحمید نزد مردم اهل سنت مورد قبول هست .
ناشناس۳۴۷۸۵۳۲۱۶:۴۰:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اهل سنت به اتفاق احترام حاصی نسبت به ایشان قائل هستند
ناشناس۳۴۷۸۵۶۸۱۶:۵۴:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
تو اهل سنت نیستی
ناشناس۳۴۷۸۵۹۵۱۷:۰۶:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
نه بابا مطمئنی که اهل سنتی که این حرفو میزنی
ناشناس۳۴۷۸۶۰۰۱۷:۰۷:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کجازن زیر پانزده سال اختیار کرده چراتهمت دروغ میزنی .
ناشناس۳۴۷۸۷۲۰۱۸:۲۳:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگه اهل سنت باشی همچنین حرفی نمیزدی
ناشناس۳۴۷۸۰۴۳۱۳:۱۶:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
وقتی نه علیزاده و نه عبدالحمید نمیشناسی آخه چرا نظر میدی یکی تو ایران سر مردم برای پول کلاه می‌زاره یکی تو لندن از ایران و ایرانی دفاع می‌کنه که آدمهایی همچون عبدالحمید رو به بقیه بشناسونه که کی هست و از چه کشوری داره دفاع می‌کنه منم چند سال پیش خیلی عبدالحمید دوست داشتم ولی وقتی دستش رو شد هیچ ارزشی دیگه ندارد
فرهاد۳۴۷۸۰۷۵۱۳:۲۶:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا؟کی گفته احترام هر کسی که بیاد و خزعبل ببافه واجبه این واجب رو کی تعیین کرده؟ حرف درست و حسابی بزنه تا بهش بی احترامی نشه ضمناً به نظرم اصلا بی احترامی نکرده عین حقیقت و واقعیت رو گفته.
ناشناس۳۴۷۸۸۲۲۱۹:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آندوقت بی بی سی ایران نشین است و به منافع ایران فکر می کند !
عبدالله۳۴۷۸۸۷۲۲۰:۰۱:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
حرف حساب ، جواب نداره. مولوی عبدالحمید متاسفانه درگیر دام‌های شیاطین شده. خدا هدایتش کنه، چون مسلمانان امروز به وحدت نیاز دارند نه تفرقه
ناشناس۳۴۷۹۰۵۵۲۱:۵۳:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آخه مولوی حرف درستی نزده
ناشناس۳۴۷۶۵۴۵۱۹:۱۱:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۵
بهتر از کسی هست که از وهابی پول بگیرد!
ناشناس۳۴۷۸۰۷۴۱۳:۲۶:۴۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سند لطفا
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۷۶۵۹۳۲۰:۰۴:۴۵ ۱۴۰۳/۲/۱۵
لندن نشین باشند یا نباشند مسأله ای نیست اما اینکه الف تیتر زده است،: واکنش اهالی رسانه ... به نظر نمی رسد این دو نفر بتوانند اهالی محترم و فرهیخته رسانه را نمایندگی کنند چرا که هم از ادبیات ضعیف و هم از منطق ضعیف تری برای پاسخگویی به اظهارات آقای مولوی عبدالحمید استفاده کرده اند و قدر مسلم توقع از اهالی رسانه خیلی بیش از اینهاست،! ..
ناشناس۳۴۷۶۴۵۱۱۷:۰۲:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۵
علیزاده چرا بر نمی گردی ایران ؟؟؟لندن خوش می گذره؟؟؟
ناشناس۳۴۷۸۸۸۳۲۰:۰۹:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ملاک کجا بودن نیست ملاک حق و باطل است آقای عبد الحمید حرف بی بی سی که همان جا است را خوب قبول دارد ولی علیزاده را نه؟
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۷۶۴۵۶۱۷:۰۵:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
انسانها معصوم نیستند و از جمله آقای مولوی عبدالحمید هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند و در اظهار نظرات شان احتمال خطا و عدم صحت همیشه وجود داشته و دارد!
ناشناس۳۴۷۶۵۴۶۱۹:۱۲:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
حالا چرا ایشان در مناقاشات خاص علیه ایران حرف می زنند؟!!!
ناشناس۳۴۷۷۹۲۶۱۲:۳۴:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آخه یه بار خطا دوبار خطا قابل چشم پوشیه اما کسی که همه مواضعش خطاست معلومه کاسه ای زیر نیم کاسه اش هست.از قدیم گفتن کسی که خوابه با یه اشاره بیدار میشه اما کسی که خودشو به خواب زده یا نفعش تو خوابیدنه رو با توپ هم نمیشه بیدار کرد.
حسن دهقانی۳۴۷۶۴۷۶۱۷:۳۱:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اینکه مولوی عبدالحمید کلا درکی از شرایط دنیا نداره درسته ولی اینکه برخی از مردم به حرفش گوش میکنن نشون میده مسیولان ما خیلی بد عمل کرده اند
ناشناس۳۴۷۷۰۶۰۰۱:۵۷:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اهل تسنن واقعی و فهیم به هیچ وجه عبدالحمید را قبول ندارند وان دسته هم ک اصطلاحا پا منبری هستند در واقع برای پول های سعودی جمع شده اند والا اراجیف این مولوی خریداری ندارد و بسیار پرت هم هست در تمامی مواردش
مصطفی۳۴۷۷۷۴۱۱۱:۱۹:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سعودی‌ها که روابطشان با ایران خوب شده فکر نمی‌کنم به مولوی عبدالحمید حالا دیگه پول بدن .
ناشناس۳۴۷۸۹۰۶۲۰:۲۰:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
البته رابطه ایران با عربستان به پای رابطه عبد الحمید با عربستان نمی رسد
ناشناس۳۴۷۷۷۵۸۱۱:۲۵:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کی گفته اهل تسنن شیخ السلام رو قبول ندارن؟؟
ناشناس۳۴۷۸۲۴۴۱۴:۳۲:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شیخ الاسلام!!!!
مهران۳۴۷۸۳۰۵۱۴:۵۶:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
من قبولش ندارم ایشان از مذهب من خارج شده در مذهب من اینگونه رفتار ها اکیدأ ممنوع است
ناشناس۳۴۷۸۴۳۷۱۵:۴۸:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
همکاریش با استعمار انگلیس را چطور قبول دارید ؟
ناشناس۳۴۷۸۸۰۸۱۹:۲۳:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
من به عنوان ی اهل تسنن ایشون رو به عنوان رهبر اهل تسنن ایران قبول ندارم چون بسیار بی سواد و از روی کینه و غرض ورزی صحبت میکنند
ناشناس۳۴۷۹۰۰۵۲۱:۲۱:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
فقط آدم جاهل و بیخرد حرفشو قبول داره اونم چشم و گوش بسته و بدون فکر از یه عالم به اصطلاح دین بعید هست درجامعه امروزی اینطور حرف زدن و نشان از بی اطلاعی ایشان از فقه و قانون دارد
ناشناس۳۴۷۸۶۷۶۱۷:۵۷:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
تو زاهدان بودی و دیدی که اهل سنت مولانا را قبول ندارن .
ناشناس۳۴۷۶۵۲۰۱۸:۳۸:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اینکه چرا برخورد با این نفوذی نمی شود عجیب هست
کارمند ساده۳۴۷۶۵۳۵۱۹:۰۲:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۵
او یک پروژه وهابی است که بر اساس زمان و مکان به زمین بازی می آید و چون از در دایلگو و گفت و گو جلو آمده باید حوزه های علمیه تشیع و تسنن و مراکز علمی مثل دانشگاهها جوابش را بدهند و اگر با بادیگارد هایش و سفره‌های بره کباب و مبل های استیل و شاهنشاهیش ک عکس هایش در اینترنت هست، به زمین آمد آتش به اختیار ها جوابش را می دهند ......
حق طلب 123۳۴۷۹۱۹۵۲۳:۲۵:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید نه از اعراب پول میگیره برای این کار ها و نه علیه ملت ایرانه ایشون یک فرد دلسوز برای جامعه ایران و جهان است .
ناشناس۳۴۷۶۵۴۹۱۹:۱۳:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۱۵
چرا با این برخورد نمی شود و همچنان آنجا هست عجیب هست
ناشناس۳۴۷۷۸۶۴۱۲:۱۱:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ساده نباش کسانی که به عبدالحمید اشعری ماموریت دادند تا مشکلات کوچک نظام را برجسته سازی کند منتظر همین مسئله هستند که نظام با این عالم خودخوانده بی سواد برخورد کنند تا بهره برداری های سیاسی کنند و در راس آن فرقه ضاله وهابی های سعودی و اماراتی هستند تمام هزینه های مثلا بادیگاردهای این شیخ تفرقه افکن را آل سعود پرداخت میکنه این شیخ طماع به مسایل دینی کوچکترین آشنایی ندارد و فقط عالم و استاد تفرقه و نفاق و دوبهم زنی است.
ایرانی مسلمان۳۴۷۸۱۸۶۱۴:۰۶:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
من خودم اهل زاهدان هستم و شیعه مذهب. اینکه با این شخص برخورد نمیشه به این خاطره که بسیاری از مردم این استان بخصوص زاهدان دانسته یا ندانسته ازش پیروی و طرفداری می کنن ،و با برخورد غیر اصولی و غیر برنامه ریزی شده آرامش و امنیت ما شیعیان و حتی اهل سنتی که اون رو قبول ندارن به خطر میوفته و حتی ممکنه دست دشمن بهانه بیوفته و باز مملکت رو به آشوب بکشونن
علی۳۴۷۸۶۰۶۱۷:۰۹:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
به وقتش اونم جواب پس میده
ناشناس۳۴۷۶۵۵۱۱۹:۱۴:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اتفاقا اگر محاکمه ای باشد ایشان در صدر است چون در آشوب می دمد
ناشناس۳۴۷۶۵۶۴۱۹:۲۸:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اقای علیزاده برگرد ایران مثل ما زندگی کن
مونا۳۴۷۷۱۸۶۰۵:۴۵:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این حرف یعنی چی ؟ ایشون یه تحلیلگر و مثل خیلی های دیگه تحلیل خود را دارند . به جای منطقی بودن حرف بی ربط برگرد بیا می زنید . کار و زندگیش اونجاست . حرفهاش رو بشنوید . گول زدن خودتان تا کی؟؟؟
ناشناس۳۴۷۸۹۴۵۲۰:۴۶:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده باید بیاد ایران تا حرفش قبول شود؟ علیزاده باید مثل ما زندگی کند؟
هانا۳۴۷۸۹۵۸۲۰:۵۸:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده ایران زندگی میکنه،پس بحث ایران به اون ربطی نداره
ناشناس۳۴۷۶۵۷۰۱۹:۳۷:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اینایی که میگن علی علیزاده کی هست و اصل مطلب رو با این حرف زیر سوال می برن واقعا تعطیلن!
محمد۳۴۷۶۵۸۲۱۹:۵۱:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱۵
.. خدا شر هر چی نفوذی هست رو از سر این کشور کم کنه.
سیف الله رشیدی۳۴۷۸۳۳۶۱۵:۰۵:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
واقعا عجیب از مردمی که هنوز نفهمیده اند که عبدالحمید درست در زمین صهیونیست ها و وهابیت بازی میکند. از او سوال کنید چرا نسل کشی صهیونیست ها را در غزه که بالای چهل هزار نفر را قتل و عام کرده که نصف آن کودک و زن هستند و نزدیک به یکصد هزار زخمی از مردم بی دفاع را محکوم نکرده اسم ایشان را باید چه گذاشت
ناشناس۳۴۷۶۵۹۰۲۰:۰۱:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱۵
چرا با این اختلاف افکن برخورد شدید نمی شود
ناشناس۳۴۷۶۵۹۸۲۰:۱۲:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۱۵
این بنده خدا یک چیزی در مایه های زیبا کلام است هرچی دلش بخواهد می گوید وخیالش کاملا راحت است ....
ناشناس۳۴۷۷۶۸۹۱۱:۰۱:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
نه کاملآ مثل زیباکلام کمی ساده‌تر و کمی مغرور تر و کمی ...
سید علی محمد۳۴۷۸۵۵۴۱۶:۵۰:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
به نظرم اصلا شباهتی با دیدگاههای دکتر زیباکلام ندارد چون استدلالی در بیانش دیده نمیشود.
ناشناس۳۴۷۶۷۱۳۲۲:۰۰:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۱۵
اصلا در مورد این موضوع اظهار نظر نمی کنم اما هر وقت علی علیزاده آمد در ایران همراه بقیه مردم زندگی کرد، می تواند در مورد مسائل داخلی هم نظر بگیرد.
ناشناس۳۴۷۸۹۱۲۲۰:۲۴:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بی بی سی توی انگلیسه عبد الحمید حرفش را می پذیرد علیزاده باید برگرده ایران تا حرفش حساب شود؟
ناشناس۳۴۷۸۹۳۶۲۰:۴۲:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده حرف دل ما را زده ما ایرانیم اصلا علیزاده نه من که ایرانم از تو و عبد الحمید سوال می کنم: چرا حرف بی بی سی برای تو حجت است در حالی که خودشان گفتند این ادعا سند ندارد؟
ممدجفر۳۴۸۰۲۸۱۱۴:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۷
کسیکه منافع کشورش رو میخواد از هرجای دنیا حق روشنگری و اظهارنظر داره. کسی هم که مثل عبدالحمید سواد و آگاهی نداشته باشه بهتره سکوت اختیار کنه و خلاف جهت رودخانه شنا نکنه...
ناشناس۳۴۷۶۸۶۱۲۳:۳۷:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۱۵
علیزاده راست می گوید اول بیاد ایران
ناشناس۳۴۷۶۹۲۲۰۰:۱۰:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
قصاص!!! اینجوریش رو ندیده بودم
ناشناس۳۴۷۶۹۷۱۰۰:۴۶:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کسانی که به مردم پشت کنند عاقبت بخیر نمیشن
حسین قلی خان۳۴۷۷۰۱۷۰۱:۲۳:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید امام جمعه مورد احترام تعداد زیادی از اهالی زاهدان است و علیزاده حق نداره به او توهین کنه حتی اگه با حرفاش مخالف باشه
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۷۷۶۱۱۱۰:۲۲:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
الف وظیفه انعکاس توییت حاوی توهین به احدالناسی را ندارد تا چه برسد نسبت به امام جمعه مسجد مکی زاهدان! با درج تمام کامنت های انتقادی نسبت به واکنش آقای علیزاده لطفا ایشان و امثال ایشان را متوجه ادبیات دور از ادب و نزاکت چاشنی واکنش شان! بنمایید چرا که اگر نمی توانند منطقی و مستدل واکنش نشان بدهند اجباری به اینگونه واکنش های توهین آمیز هم نیست. والله اعلم
ناشناس۳۴۷۷۷۴۰۱۱:۱۸:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
امام جمعه‌ای که سنگ دشمن رو به سینه میزنه ، تفرقه افکنی میکنه و دلایل دروغی و ساختگی BBC که اهداف انگلیس و آمریکا رو دنبال میکنن به سادگی قبول میکنه و مثل یه بچه کوچیک گول میخوره و بخاطر سمتی که داره دیگران رو به گمراهی می کشاند رو نباید به عنوان یک امام جمعه قبول کرد
یعقوب۳۴۷۸۴۲۲۱۵:۴۲:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگرایشان ازنظام بیزاراست چرااستفانمیکندازاین سمت درضمن یکی نیست بپرسه ایشان چقدردرآمدداردکه این همه ماشین لندکروزباده برابرش محافظ دارد.برای خودش .
ناشناس۳۴۷۸۹۰۷۲۰:۲۲:۴۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
با پول و ساپورتی که از وهابی ها و دشمنان این مملکت میشه .
ممدجفر۳۴۸۰۳۱۱۱۴:۵۰:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۷
جمعیت کشور ۸۵ ملیون نفره که دارای تابعیت ایرانی و دین اسلام و مطیع قانون جمهوری اسلامی هستن... عبدالحمید و حامیان و پامنبری هاش در مقابل قانون و نظام هستن از تواضع و مدارای حکومت سواستفاده میکنن و حرفهای بی منطق و دشمن پسند میزنن.
ناشناس۳۴۷۷۳۲۹۰۷:۴۳:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
در دنیایی که علیزاده ملاک حقانیت فردی مورد احترام اهل سنت باشد باید ... گریست !
ناشناس۳۴۷۸۸۶۶۱۹:۵۸:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
در دنیایی که کسی خود را عالم بداند و به صدای بی بی سی اعتماد کند باید برایش گریست .
علی۳۴۷۷۴۰۹۰۸:۳۴:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
صدایی که از حلقوم عبدالحمید در می آید ناشی از هدایت فکری او توسط بیگانگان میباشد و برای اینکه هرچند وقت بگوید هنوز در صحنه حضور دارد حرفهای بدون سندو مدرک دیگران ملاک سخنان خود قرار میدهد حالا باید علمای اهل سنت منطقه بگویند ایا ایشان در مورد احکام اسلامی هم به همین طریق یعنی احادیث جعلی استناد میکند و فتوای میدهد ؟
ناشناس۳۴۷۸۷۳۹۱۸:۳۷:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شیخ السلام از حق عامه مردم دفاع میکنه .
سیدرضا۳۴۷۷۶۱۶۱۰:۲۵:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
با سلام باید از هر سخن یا عملی که باعث اختلاف مذاهب شود خودداری شود(یادتان باشد هدف هفته وحدت همین بوده)واحترام علمای اهل سنت حفظ شود.
ناشناس۳۴۷۸۷۷۹۱۸:۵۹:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
نمیبینی که دو ساله داره ضد مملکت حرف میزنه ؟
بهروز۳۴۷۷۶۶۹۱۰:۵۴:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هردورانی یه ابوموسی اشعری داریم مولوی عبدالحمیدابوموسی اشعری دوران ماست
شیرازی۳۴۷۷۶۷۷۱۰:۵۷:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگه کسی واقعا خائنه، باید کلکش رو کند. چه زیبا کلام، چه مولوی، چه .....
8888 نه8۳۴۷۷۶۷۸۱۰:۵۷:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هیچ کس حق ندارد به مولانا توهین بکنه
محفوظ۳۴۷۸۱۰۶۱۳:۳۷:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هیچ مولوی حق خیانت به ایران و این نظام رو هم نداره اگر بخواهد خیانت کنه پیش خدا و مخلوق خدا رو سیاه می شود.
ناشناس۳۴۷۸۶۷۰۱۷:۵۲:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عامل فتنه
ناشناس۳۴۷۸۷۸۰۱۸:۵۹:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
برای تو مولاناست برای مردم ، یک خائن است
ناشناس۳۴۷۸۹۳۲۲۰:۳۸:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خوب عبد الحمید هم حق ندارد با پذیرش حرف دشمنان ایران اختلاف افکنی کند
ناشناس۳۴۷۹۱۳۵۲۲:۴۵:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام زمانی من زاهدان سفر کاری میرفتم وچندین نماز م رو به ایشان اقتدا کردم در ضمن شیعه ام من اکه امروز مجدد گذرم افتاد این اشتباه رو نمیکنم .
ناشناس۳۴۷۹۱۸۰۲۳:۱۶:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ولی مولانا حق دارد هرچه از دهان مبارک در آمد بگوید.
علی۳۴۷۷۶۹۰۱۱:۰۱:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
متاسفم برای مردمی که پشت سر این شخص نماز میخونن
ناشناس۳۴۷۷۸۵۲۱۲:۰۵:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
تو حق نداری به مولوی بی احترامی کنی.
ناشناس۳۴۷۹۴۴۱۰۲:۵۹:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۱۷
شما برا خودت متاسف باش به مولانا توهین نکن بی سواد
ناشناس۳۴۷۷۶۹۴۱۱:۰۲:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کار مملکت به جایی رسیده که هر بی سوادی که کوچکترین اطلاعی از هیچ جا نداره میاداظهار نظر بی ربط می‌کنه مملکت رو به هم می‌ریزد .
ناشناس۳۴۷۷۷۰۶۱۱:۰۷:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبد الحمید مولوی یک طالبانی ساکن ایران است که باید با او به شدت برخورد کرد و هرگونه تریبون و منبر سخنرانی را از او گرفت و خانه نشین کرد.چون فرد بسیار خطرناکی است که تفکر افراطی و تندروی دارد.
حمید۳۴۷۷۷۱۸۱۱:۱۲:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آقای اسماعیل زهی فقط به احترام مردم نجیب و رنج کشیده بلوچ به شما بی احترامی نمی کنند . اما شما از روزی که با حکام آل سعود سر وسری داشتید شما را با رژیم کودک کش صهیونیست وصل کردند .و پوست موز انداختند زیر پاهات بترس از روزی که دست شما برای مردم بلوچستان رو شود. هرچند همین الان زندگی لاکچری و شاهانه شما به زندگی عالمان دین نمی خورد .نظام صبر استراتژیک دارد. یه مقدار به سرنوشت کسانی که مقابل نظام بودند فکر کن این نظام صاحب داره.
ناشناس۳۴۷۹۳۴۰۰۰:۴۷:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۱۷
ببخشید اقای محترم ما مردم بلوچستان عقل داریم مولوی را میشناسیم ودرضمن حرفی غیر از حرف خدا نمیزنه فقط حرف حق ما موندیم چرا همه دنیا منتظره مولوی حرفی بزنه تا همه جا شایعه بسازن چکار مولوی دارید چرا قضاوت میکنید قاضی فقط خدا
مهدی۳۴۷۷۷۴۸۱۱:۲۱:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
باعث ناامنی استان عبدالحمید هست باید برخورد شود با هنجار شکنان،صبر استراتژیک حدی دارد.
ناشناس۳۴۷۹۰۵۱۲۱:۵۲:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام با نظرت مخالفم دوستم اینطور نیست
ناشناس۳۴۷۹۱۰۲۲۲:۲۶:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بابا این طرفدار اسرائیل هستش چرادرموردمردم غزه چرا دفاع نکرد
ناشناس۳۴۷۷۷۶۳۱۱:۲۶:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
تو اگه نظری از مولوی عبدالحمید در این مورد داشتی دیر وقت بود که جار می زدی . کو حرفایی که زده ؟ در سخنرانی او همه خبرنگاران و روزنامه نگاران هستند و منتظرم فقط مولوی نظری در مورد کسی بگه تا همون را سوژه کنند . اما مولوی در این مورد هیچ چیزی نگفتند . فقط حرف مولوی اینه که صدای مردم را حکومت بشنوه و به خواسته هایی که دارن احترام قائل بشه . با اینکه مولوی در مذهب خود پایبند ترینه اما با حجاب اجباری مخالفه .
شلمچه۳۴۷۸۳۱۷۱۴:۵۹:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگه با حجاب اجباری مخالف است بفرمایید زنان اهل سنت را اجازه بده در نماز جمعه و جماعت شرکت کنند و یا زنان خودش را اجازه بده بدون حجاب اسلامی و شرعی بیایند بیرون از خانه بزرگوار حجاب حکم اسلام است نه حکم و قانون جمهوری اسلامی ایران که بشه با ان مخالفت کرد گرچه طبق فقه اهل سنت مردم حق مخالفت با حاکم جامعه را ندارند کمی به کتاب احکام مالا بدمنه از مولانا سربازی مراجعه کن بعد با حجاب که حکم اسلام است مخالفت کن
ناشناس۳۴۷۸۷۹۳۱۹:۰۷:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شماها چرا از یک چنین شخصی دفاع میکنین ؟
ناشناس۳۴۷۸۹۱۷۲۰:۲۹:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
فقط این مورد نیست موارد زیادی آقا دشمن شاد کرده ثانیا چرا این آقا حرف ملت را گوش نمی ده و حرفای بی سند دشمنان را تکرار می کنه ؟
ممدجفر۳۴۷۹۷۹۲۰۹:۴۲:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۷
عبدالحمید درمورد مسائل داخلی کشور ازخودش هیچ اراده و اختیار و نظری نداره فقط حرفهای دشمن رو تکرار میکنه و عمدا قصد داره توی کشور بحران و تنش راه بندازه و حقوق بیشتری از وهابی ها دریافت کنه...
علی سبزواری۳۴۷۷۷۸۸۱۱:۳۶:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبدالحمید فقط یه آدم ساده لوح که بازیچه دست غربی ها شده خدا به راست هدایتش کنه انشااله
ناشناس۳۴۷۷۹۵۴۱۲:۴۶:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید افتخار همه سنی هاست .
سامر۳۴۷۸۹۶۴۲۱:۰۱:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
توباچه مدرکی این حرفو میزنی اول برو مدرک بیار بعد حرف بزن
محمد۳۴۷۷۷۹۴۱۱:۳۸:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خوب که چی فقط تو این فضا یکی را بکوبید ویکی را بالا ببرید،،،،
ناشناس۳۴۷۷۸۰۲۱۱:۴۲:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
قضاوت ممنوع چرا ؟؟ چون آدمهای مهمتری از من شماها در کشور وجود دارن با سواد تر با عقل تر باسیاست تر من و شماها کی باشیم هی نظر میدیم توهین میکنیم ما که زندگی نامه این دو نفر نخواندیم که بشناسیم کی هستن چکاره هستن فقط میدونیم یکی علیزاده هست یکی عبدالحمید ؟؟
بنده خدا۳۴۷۸۸۰۴۱۹:۱۵:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
در پاسخ به شما دوست عزیز باید گفت که هر انسان عادی باید حداقلی از مسائل سیاسی آگاهی داشته باشه، باید فعالیت های رسانه ای معاندین و معتمدین رو رصد کنه. البته در بسیاری از رسانه ها هم باید عقل رو بکار انداخت ، چون راست و دروغشون سخت معلوم میشه. بله آقای علیزاده درسته که اصطلاحا لندن نشینه ، اما به مراتب با غیرت تر و شجاع تر از خیلی از مدعیان هست. تکلیف آقای اسماعیل زهی هم که مشخصه ، دیگه چه ساختارشکنی ای مانده که انجام نداده باشه؟
ناشناس۳۴۷۸۸۴۹۱۹:۴۶:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این موضوع خیلی سخت نیست که نتوان قضاوت کرد چرا؟ اولا نباید دشمنان ایران که هزاران آسیب زدند شاد شوند ثانیا : خود دشمن نظرش را پس گرفت پس سخت نیست
Neda۳۴۷۷۸۱۷۱۱:۴۹:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
جداازتمام نظرات کاربران بایدبگم احترام مولوی عبدالحمیدواجبه ایشون کسی هستن که همه جوره هوای مردم اهل سنت رودارن به هرحال منم نظرموگفتم
ناشناس۳۴۷۸۸۴۳۱۹:۴۳:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
برای شما واجبه نه ما ایشون بیشتر هوای مال و اموال خودشونو دارن
بنده خدا۳۴۷۸۹۱۳۲۰:۲۶:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
متاسفانه پول خیلی کاربرد دارد از جمله عبدالحمید را تبدیل به آدم وهابی ها کرده است و مردم عادی را نیز به خطا و اشتباه می اندازد
ناشناس۳۴۷۷۸۱۸۱۱:۴۹:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا ما از حقیقت فرار میکنم الله همه ما هدایت کنه
ناشناس۳۴۷۸۸۳۹۱۹:۴۲:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا بی بی سی برای تو حقیقت میاره؟
ناشناس۳۴۷۸۹۲۱۲۰:۳۱:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خدا عبالحمید را هدایت کنه
ناشناس۳۴۷۷۸۲۲۱۱:۵۱:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شاید قصاص تجاوز به عنف در قانون وهابیت باشدکه دیگران از آن بی اطلاعند
ناشناس۳۴۷۷۸۲۳۱۱:۵۲:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا هر انسانی مخالف حرف شما حرف بزنه نا پخته است فقط حرف شما درسته پس کی حرفهای دیگران را گوش می کنید و واقع بینانه درک می کنید
امید۳۴۷۸۲۲۴۱۴:۲۳:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
صحبت از حرف درست و اشتباه و گوش کردن یا نکردن گذشته.چیزی که از این عالم جلب توجه می‌کنه توجه آدم رو جلب می‌کنه.ولی امکانش هست این بنده خدا تحت تاثیر قرار گرفته باشد. حالا رگ تعصب تون در نزنه،ولی یادتون باشه تا بوقتش..صبر استراتژیک در مورد ایشون هم داره اجرا میشه انگار.. بزودی خیلی چیزهای جدید رو میشه به لطف حق...
ناشناس۳۴۷۸۸۳۴۱۹:۴۰:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شما چرا فکر می کنید هر کی مخالف ما حرف زد پخته است؟
ناشناس۳۴۷۹۲۹۸۰۰:۲۱:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۱۷
بحث مخالف و موافق نیست دوست عزیز! این آقای مولوی میگه حکم تجاوز به عنف قصاصه، شما معنی قصاص رو میدونی؟
مهدی۳۴۷۷۸۲۹۱۱:۵۳:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
جهل جماعت چندین سال شمشیر علی ع رابه دیوار می اویزد
ناشناس۳۴۷۷۸۴۱۱۲:۰۰:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
درودبرمولوی عبدلحمید
بنده خدا۳۴۷۷۸۴۶۱۲:۰۱:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبدالحمید قرآن وازرو نمی تونه به درستی بخونه الان بازیچه بقیه شده ازحکومت چی می دونه فقط یک عده براش دیکته می نویسند واین می خونه
ناشناس۳۴۷۷۸۴۹۱۲:۰۲:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مردم مسائل فقهی را بهتر از عبدالحمید می دانند
ناشناس۳۴۷۷۸۵۹۱۲:۱۰:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام من فکر میکنم امثال ایشان که طرفدار تفکر طالبانی هستن، اصلا به هیچ و جه حق اظهار نظر در امور زنان را ندارن.در بیشتر موارد تناقض در گفتار و رفتار ایشان کاملا مشهود می باشد و نظرات ایشان هم بیشتر جهت یار گیری می باشد و حتی گفتار ایشان در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی در خیلی از مواردبا فقه اهل سنت هم همخوانی ندارد.
حجت۳۴۷۷۸۶۲۱۲:۱۱:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده هر کی هست و هر جا هست حرف حق گفته وسلام
ناشناس۳۴۷۷۹۰۰۱۲:۲۴:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی در داخل ایران به وضوح مواضعش بیان می کنه و اونوقت تو خارج نشستی از واقعیت‌های داخل خبر نداری نطق می کنی.
مصطفی۳۴۷۷۹۵۵۱۲:۴۶:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
نسل جوان وتحصیلکرده استان عبدالحمیدراقبول ندارند
ناشناس۳۴۷۷۹۸۹۱۲:۵۵:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
من نه علینژاد بنده خدا میشناسم نه داستان شاکرمی را.ولی از BBS و رادیو فردا و اینترنشنال خبر دارم..و ازتریبون عبدالحمید حدودی باخبر میشم...بنظر من هرکسی اخبارش از این چند رسانه دروغ گو دریافت میکنه دیگه همه چیز روشنه. خداوند به همه چیز اگاه است واگر کسی به نفع خودش طبل دشمنی بین مسلمانان بزند هم این دنیا رسوا خواهد شد وهم اخرت روسیاه
ایران۳۴۷۷۹۹۴۱۲:۵۸:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ایشون فقط صلاح مملکت رو میخان و دور ترها رو میبینن اما شما ازش انتقاد تخریبی میکنین.
ناشناس۳۴۷۸۰۰۶۱۳:۰۳:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اونای که میگن ما اهل سنتیم ولی مولانا رو قبول نداریم دروغ میگن .
رحمن۳۴۷۸۰۴۶۱۳:۱۶:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام علیکم شمارو بخدا قسم میدم دنبال حرف وتفرقه نباشید دشمن همینو میخواد باید اهل سنت وشیعه مثل برادر باشن با همدیگه رهبر همه امت آیت ا... خامنه ای عزیز وبزرگوار هستش همه باید پیروی حرف ایشان باشیم انشاا... ،جزاکم ا... خیر ممنون
،،،،،۳۴۷۸۰۵۸۱۳:۲۰:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
کسی که از اسرائیل دفاع کنه معلومه جیره خور اونهاست
ناشناس۳۴۷۸۰۶۰۱۳:۲۱:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
یه سری فقط دلشون میخواد یه چی بگن منم هستم
محمد۳۴۷۸۰۶۷۱۳:۲۴:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شیخ‌الاسلام انسان دوست ومرد باتقوایی هست خدا حفظش کنه
tarnama۳۴۷۸۰۷۰۱۳:۲۵:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
سلام یه سری فقط دلشون میخواد یه چی گفته باشند
ناشناس۳۴۷۸۰۷۷۱۳:۲۸:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ای بابا تلاش کنید مشکل گرانی فقر درست شود.
شیرک۳۴۷۸۰۹۹۱۳:۳۶:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی بسیار انسان بزرگی هست .
ناشناس۳۴۷۸۱۲۹۱۳:۴۴:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
لطفاً از حرکات و موضوعات تفرقه افکنانه جلوگیری کنید....من پدرم پدربزرگم وجدوابادم همه شیعه بودن اما حق توهین به هیچ قومیت و مذهب و دین دیگه ای را نداریم...اگه برادری راه را اشتباه رفته یا می‌ره چه شیعه وچه سنی و هر دین و مذهب دیگه ای باید با دقت و ظرافت برخورد بشه تا زمینه سواستفاده دیگران فراهم نشه....درضمن انتقاد پذیری اولین اصل دموکراسیه...یعنی ما باید انتقادات را پاسخ بدیم ونه برعکس .....
ایرانی اصیل۳۴۷۸۱۳۳۱۳:۴۷:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چه کنیم از دست این جماعت ! مولوی ها یی مثل این اقا هستن که بعضی از سران عرب با خیال راحت با اسرائیل رابطه دارن ..سوخت هواپیماهای اسرائیلی رو تامین میکنن و......اونجاها این جماعت هیچی نمیگن و به خواب زدگی میرن و....
ع۳۴۷۸۱۳۵۱۳:۴۹:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مگر زاهدان خودمختار است که کسی راجع به عزل و نصب این شهرستان دخالت نمی‌کنه بابا کسی که از ولايت فقیه اطاعت نمی‌کنه صلاحیت امام جمعه بودن را ندارد آخه این شخص چه منافعی برای مردم دارد
عمو۳۴۷۸۱۳۹۱۳:۵۰:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
رفتار طالبان با زنان و دختران افغانستان همه طبق فتواهای این شخص و ملا هبةالله هست.
ناشناس۳۴۷۸۱۴۸۱۳:۵۲:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا مگه کجای حرف مولوی بد بود .
ناشناس۳۴۷۸۱۵۷۱۳:۵۷:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آقای عبدالحمید دروه امثال تو به پایان رسیده است.
علی۳۴۷۸۱۶۸۱۴:۰۰:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
دیوار حاشا بلند است ما حرف درست از شما نشنیدیم
ایرانی۳۴۷۸۱۷۶۱۴:۰۲:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اقای عبدالحمید اول از حکومت میخواد شفاف سازی کنه بعدش گزارش سازمان جهانی بی بی سی را که ۴۵ساله دشمنیش با ایران و ایرانی ثابت شده تایید میکنه؟فقط یک غیر ایرانی به شبکه جهانی بی بی سی اعتماد داره
ناصر واعظیان۳۴۷۸۱۸۸۱۴:۰۷:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
دمکراسی این نیست که یک آدم بیاد یک عده رو تحریک کنه ودلش به چهارتا پاترول که اسکورت میکنند خوش باشه یکی نیست به این بگه زمانی اجانب در گنبد وزمانی در کردستان ووخوزستان وحتی اوایل انقلاب درتبریزمثلا بلوا به پا کردندچی شد .
ناشناس۳۴۷۸۲۰۷۱۴:۱۴:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بلاخره این مرد هم میخواهد بگوید من هم یه چیزی هستم هر از گاهی حرفهای میزنه تا توجه اطراف را بخود جلب کند غافل از اینکه نمداند کشور عزیز ایران از این جور آدم ها زیاد دیده است.
ناشناس۳۴۷۸۲۳۰۱۴:۲۴:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این آقای عبدالحمید همون حرفایی بی بی سی اینتر نشنال و شبکه های دشمن را تکرار می‌کند متأسفانه کسانی هم شدن پا منبری این آقا که ندانسته و چشم بسته دنباله رو این آقا شدن بخدا قسم ای برادران اهل سنت چشم باز کنید و ببینید
مظفری۳۴۷۸۲۳۶۱۴:۲۸:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبدالحمید هم یکی مثل علی کریمی اونم هر چی بهش میدن و میگن رو باز نشر میکنه بعد هم پولش رو میگیره. مسئله عبدالحمید موضوع شیعه و سنی نیست این مرد آبروی اهل سنت را هم برده.
ناشناس۳۴۷۸۲۷۵۱۴:۴۳:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید شخص طالبانی می باشد خودش حقوق زنان را رعایت نمی کند
A۳۴۷۸۳۱۰۱۴:۵۷:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ایشان فعلا جا ومکان خوبی برای کسب درآمد وعده ای دوروبرش پیدا کرده است .
ناشناس۳۴۷۸۳۳۱۱۵:۰۳:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولانا مورد احترام هم شیعه و هم اهل تسنن است .
ایرانی۳۴۷۸۳۳۳۱۵:۰۴:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولانا عبدالحمید تخریب شدنی نیست.
علی۳۴۷۸۳۳۷۱۵:۰۵:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
فقط یه سئوال دارم اگه یکی مثل عبدالحمید در کشور دیگری اینقد واضح وطن فروشی کند به نظر شما چکارش می‌کنند. خدا هدایتش کنه وگر نه راه بنی صدر و رجوی رو داره میره. اینقدر تیر به این نظام ننداز خانه خراب خواهی شد. مذهبت محترم وطن هم حفظ امنیتش واجبه. مستمعین شایدندانند که چکار میکنی ولی خودت که خبر داری؟!! نکن که چوب خدا صدا ندارد.....
ناشناس۳۴۷۸۳۴۷۱۵:۰۹:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اهل تسنن خیلی هم مولوی عبدالحمید را قبول دارند از کم سوادی ایشون میگید ولی وای بر بی اخلاقی و بد زبانی مردمی که فقط ادعای انسانیت دارند و از زیر پا له کردن دیگران لذت میبرند هیچ وقت نمیشود با از دور خواندن و مشاهده کردن به اصل موضوع پی برد اینقدر پشت سر مولوی بد نگید.
ناشناس۳۴۷۸۳۵۰۱۵:۱۱:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ما در آخرالزمان زندگی می‌کنیم باید آدمهایی مثل عبدالحمید باشند تا بفهمی خوارج نظراتشان مثل این بوده باید بدانید که جهل چیست و چگونه اسلام از اینها ضربه فراوان دیده ....باید نگران آدمهایی بود که پشت سر این نماز می‌خوانند و حرفش را می‌شنوند و فکر می‌کنند به حرف یک آدم عاقل گوش می‌دهند.
ناشناس۳۴۷۸۳۷۳۱۵:۲۴:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این مولوی در مقاطع وسنوات مختلف اینقدر برای کشور مشکل درست کرده ومردم واقوام وطوایف درمنطقه را برعلیه حکومت اسلامی وعلیه همدیگر تحریک کرده که هیچ جای ارفاق ومماشات نگذاشته و باید دستگیر ومحاکمه شود .
محمد۳۴۷۸۳۷۵۱۵:۲۶:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مورد احترام همه تسنن هست مولانا زنده با مولانا
نجفی۳۴۷۸۳۷۶۱۵:۲۶:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چرا جمهوری اسلامی یکبار برای همیشه با این شخص بر خورد نمی کند.
ناشناس۳۴۷۸۳۷۸۱۵:۲۶:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اگه ایران اینقدر خوبه تو برا ی چی رفتی انگلیس ، بیا همین ام القرای مسلمین زندگی کن .
امیر۳۴۷۸۳۷۹۱۵:۲۶:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
الان همه شدن باسواد عبدالحمید شد بیسواد.
aliya۳۴۷۸۴۰۱۱۵:۳۳:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هر استان برای خودش امام جمعه داره بالاترین مقام وهرچی نفع این کشور وملت باشد حالا شما در مورد کسی صحبت میکنید که جزء امامان جمعه هستش
محمد۳۴۷۸۴۰۳۱۵:۳۳:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبالحمید از هر طرف پول بیشتری بگیره همون طرفه من نمی‌دونم این جماعت چرا دنبالش راه می‌افتند . از حکومت تعجب میکنم چرا با این شخص برخورد نمیکنه
میرخان۳۴۷۸۴۱۷۱۵:۴۰:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علی علی زاده زیاد خوش نباش همه جا هستیم ....
مولانا۳۴۷۸۴۳۲۱۵:۴۶:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اکثر رسانه های جمهوری اسلامی قصد تخریب مولانا را دارن..فقط همین کامنت های مردم اندازه محبوبیت مولانا را نشان میدهد.
بحث قصاص نیست،بحث همگامی با استعمار انگلیس هست۳۴۷۸۴۳۳۱۵:۴۶:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بحث استعمار انگلیس هست نه قصاص
ناشناس۳۴۷۸۴۴۳۱۵:۵۱:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خدااخر عاقبت ملت وکشوررا به خیرکند.. اولا هیچ کشوری چشم دیدن ترقی ایران رانداردوانشالله کوربشوند. وثانیاایرانی اصیل ذره ای چشمداشت به هیچ کشوری نداشته نخواهد اشت بدویاخوب ماخودمان می‌دانیم که کشورمان وملت مان چگونه زندگی کنند چگونه باشند به هیچ کشوری اجازه دخالت به وطن ملتمان نخواهیم داد.
افشین۳۴۷۸۴۵۳۱۵:۵۸:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
چه کسی جناب عبدالحمید را امام جمعه مسجد مکی انتخاب کرده آیا همان کس نمی تواند تریبون را ازش پس بگیرید .
علی۳۴۷۸۴۶۰۱۶:۰۲:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
از لندن هم فکر ما هستن چه دلسوز.....
افشین۳۴۷۸۴۶۸۱۶:۰۹:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خوشم میاد از سیاست کشور که این عبد الحمید رو آزاد گذاشته تا خودش کلک خودش رو بکنه... علی علیزاده هم فعلا خوب عمل کرده..تا ببینیم آینده بعد از اینکه وزنی پیدا کرد خط و ربطش آشکارتر میشه.
K.a۳۴۷۸۴۷۸۱۶:۱۵:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هر وقت یاد گرفتیم به طرف مقابل توهین نکنیم اون وقت باید اظهار نظر کرد
حسن۳۴۷۸۵۲۲۱۶:۳۶:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آخه من یک سنی هستم و لی خجالت میکشم یک بیسواد گذاشتن مولوی ما اهل تسنن .
ناشناس۳۴۷۸۵۲۵۱۶:۳۷:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ایشون خیلی هم باسواد و خرد مند هستند، بخاطر کینه ای که دارید سعی می‌کنید ایشان را تخریب کنید، من و شما که همه دنیا را متهم به بیسوادی میکنیم عبدالحمید که سهل است
واقعه بین۳۴۷۸۵۲۷۱۶:۳۷:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آقای عبدلحمیدمشکلش فقط بانظام است کاری به راست دروغ ندارداگردفاع کنه چراازکودکان مظلوم غزه دفاع نمیکنه چرانمیگه کشورهای سنی بااسراییل روابطشان راقطع کنند کسانی که طرفدارش هستنددنبال حقیقت نیستندطرزتفکرخودش وبعضیهاهم تعصب بیخودی دارند
اسفندیار۳۴۷۸۵۳۱۱۶:۳۹:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
حالا ایشان یه حرفی زد دشمنان اسلام ازحرفهاش بهره برداری میکنن.
رسول۳۴۷۸۵۳۶۱۶:۴۱:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
من بارها گفته ام که یک معاویه دارد در سیستان و بلوچستان رشد می کند.... ودر اینده می تواند درد سر ساز باشه.... زودتر یه فکری بکنید....
واقع بین۳۴۷۸۵۹۳۱۷:۰۶:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
ایشان اینقدر جسارت داردکه موضع خود راکاملا مشخص کرده وبه عبارتی منافع عامه رابه منافع خود ترجیح داده است.
عباس اکبری۳۴۷۸۵۹۴۱۷:۰۶:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
خیلی پرو شده به خدا
ناشناس۳۴۷۸۶۴۸۱۷:۳۲:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شما که اسلام شناسید چرا بدون محاکمه توهین میکنید.
احمد۳۴۷۸۶۶۶۱۷:۵۰:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
حالا خود علی زاده کی هست؟؟
امین زد۳۴۷۸۶۸۲۱۸:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بابا این مولوی رو چرا بزرگش می کنید،اصلا در موردش تو رو خدا اظهار نظر نکنید، الان فکر میکند یک کسی تو مملکت هست..
علی بلوچ۳۴۷۸۶۸۴۱۸:۰۳:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
اهل حق و منطق نیاز به سواد ندارند بلکه به عقل و عدالت نیاز دارند.
محمد۳۴۷۸۶۹۰۱۸:۰۵:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
هیچ کس حق توهین به مولانا را ندارد.
احمد۳۴۷۸۶۹۵۱۸:۰۹:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
باسلام‌اون بنده خدای که میگه من اهل تسنن هستم ومامولوی عبدلحمیدروقبول نداریم این بنده خداراست میگه وقتی بلوچ باشی ومذهب خودتوعوض کنی بایدم بگی قبول نداریم .
ناشناس۳۴۷۸۷۰۶۱۸:۱۵:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی مهره سوخته دشمنان اسلام وایران است . و با این یاوه گویی ها بیشتر خود را مورد تنفر خداوند و خلق می کند. فریب اربابان غربی را خورده است.
زاهدان۳۴۷۸۷۱۳۱۸:۲۰:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عدم برخورد مناسب مسولین استان با یک امام جماعت مسجد به اینجا رسیده که ایشان در هر موردی نظر میده و باعث تمام ناامنی ها و درگیری ها در استان سیستان و بلوچستان شده .
ناشناس۳۴۷۸۷۲۶۱۸:۲۹:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
متاسفانه در کشور ماکوبیدن این وان گویاثواب دارد.
ناشناس۳۴۷۸۷۲۸۱۸:۳۰:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
علیزاده درست میگه هر چی اینترنشنال و بی بی سی براش میفرستن تو نماز جمعه اینم میخونه بابتش پول میگیره. یکی نیست بهش بگه دولت داره مماشات میکنه ، وقتی وهابی های سعودی این همه کشتار فلسطین میبنند و تازه دلشون لک زده با اسرائیل رابطه برقرار کنن خب این عبدالحمید از قماش همین سعودیها هستش .
ناشناس۳۴۷۸۷۳۲۱۸:۳۳:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
دقیقا مثل ماشین کوکی !! هیچ نشانه ای از هوش و عقل و علم و ایمان در این فرد دیده نمی شود. فقط به فرامین دریافتی از اربابانش عمل می کند.
عثمان۳۴۷۸۷۴۹۱۸:۴۳:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
بی سواد ترین و بی اطلاع ترین فردی که تا الان شناختم عبدالحمید هست این نه سواد حوزوی داره و نه دانشگاهی و نه از سیاست و دین چیزی بلد هست هر چقدر هم نشستم پای صحبت هایش یا گریه و زاری بوده انگار بزرگترین گناهکار عالم هست هر چیزی هم میگه مشاور بی سواد تر از خودش داره دیکته می‌کنه براش اصلا درک درستی نسبت به مسایل روز جامعه و دنیا نداره هیچ
عثمان۳۴۷۸۷۵۱۱۸:۴۴:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آقای عبدالحمید عزیز اگر حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی ، آخه خود بی بی سی هم راجع به خانم شاکرمی قبول کرده که خبر جعل بوده ، چرا آبروی ما رو می‌بری .
ناشناس۳۴۷۸۷۷۱۱۸:۵۴:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
آقای عبدالحمید حرف حق میزنند.
ناشناس۳۴۷۸۸۴۱۱۹:۴۳:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این هنوز تو کما هست خدا زده پس کله اش که بیدار نشه بدبخت کسانیکه دنباله روی از این میکنن نه سواد مذهبی داره نه اجتماعی...
حق۳۴۷۸۸۶۳۱۹:۵۷:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این مولوی فقط میخواد با جمهوری اسلامی مخالفت کنه . بنابر این با هر کسی که مخالف جمهوری اسلامیه همصدا میشه
آشنا۳۴۷۸۸۶۵۱۹:۵۸:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبدالحمید رو فقط بعنوان یه مقام پرست و وطن فروش باید شناخت.والسلام
صادق۳۴۷۸۸۸۲۲۰:۰۹:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
دوستان قضاوت کار خداست .
رضا داغلان تاکستان۳۴۷۸۹۰۵۲۰:۱۸:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
باسلام خدمت شما عزیزان نظر بنده این است در این باره زهن تفکر را درگیر این جور مسائل نکنید بزرگان نظام بهتر میداننه با این جور مسائل چه‌طور برخورد کنند
ناشناس۳۴۷۸۹۱۶۲۰:۲۹:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۱۶
جعلیات بی بی سی بر همگان روشن است .
ناشناس۳۴۷۸۹۲۲۲۰:۳۱:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۶
مولوی عبدالحمید مردی وابسته به عربستان است
ناشناس۳۴۷۸۹۲۸۲۰:۳۶:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۶
عبدالحمید شایستگی امام جماعت ندارد چه رسد اینکه امام جمعه باشد چرا بااین بی سواد برخور نمیشه، چرا آب به آسیاب دشمن میریزد.
بلوچ۳۴۷۸۹۴۳۲۰:۴۵:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱۶
فقط خداوند عالم آگاه وداناهست هیچ چیزی ازنظرالله پنهان نمیشود
قورچی۳۴۷۸۹۵۱۲۰:۵۰:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۶
این آقا اگر تونست دو ساعت تمام حرف بزنه کم نیاره حرف تکراری نزنه تاریخ ایران عزیز مان را ایشون بلد نیست ایشون خط از عربستان میگیره
ناشناس۳۴۷۸۹۵۲۲۰:۵۱:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱۶
یک راه ساده وجود داره علیزاده با عبد الحمید مناظره بذاره عیار هر دو معلوم میشه
مجیدنسیمی۳۴۷۸۹۵۵۲۰:۵۶:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۱۶
شهیدعزیزمان حاج قاسم بسیارزیبافرمود: والله هرکسی به طرف این نظام تیرانداخت آواره شد.
ایرانی وطن پرست۳۴۷۹۲۷۰۰۰:۰۹:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۷
باسلام،مولوی عبدالحمید،به دنبال ناامنی ایران عزیزمون است،ومیخواهد،جنگ وجدل راه بیندازد،وازرژیم کودک کش ونسل کش رژیم صهیونیست طرف داری کند،چقدرجمهوری اسلامی به این فردمیخواهدمیدان بدهد،وجوانان اون منطقه رابه کشتن بدهد،کاملاروشن است که اوبه دنبال چه چیزی است ،اگربه همین منوال پیش برودمشخص است که به دنبال ناامنی است،هرگزجمهوری اسلامی چنین کارهای رانمی کند،وبه هیچ دخترایرانی بی احترامی یاتجاوزی صورت نگرفته است ،چون این کشورحکومتش حکومت امام زمانی است،درراستای حق حرکت میکند،اومیخواهدبگویدحکومت ایران ناحق است وبه دنبال نابودی ایران حرکت میکند،دین شیعه برحق است فرقی نمیکنه اهل تسنن باشه یاشیعه مرتضی علی ،هم ازناموس اهل تسنن دفاع میکندهم ازناموس سایردین های دیگر،اونبایدبه حرفهای شبکه های بیگانگان حق بدهدوفکرکندهرچی اونهامیگنددرست است،بخداقسم کاملامولوی عبدالحمیددراشتباه است،اوخودشم میداندکه دراشتباه است امامیخواهدایران عزیزمان رابه ناامنی تبدیل کندوجوانان بلوچ رابه درگیری باحکومت تشویق کند.
محمود۳۴۷۹۲۹۰۰۰:۱۹:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۷
چه جالب گفته تجاوز جنسی رو کی قصاص میکنه مجریش کیه اینم تو قانون عبدالحمید اومده
یکتا۳۴۷۹۳۰۷۰۰:۲۷:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۷
حجاب دل بخواهی نیست که عبدالحمید بگه اختیاری هست اجباری نباید باشه حکم خدا هست تو قرآن اومده که اولین مهمترین فایده به جامعه میرسه .. هرکسی هم بگه حجاب اختیاری خائن به احکام خدا مقابل خدا وایساده و سلام.. بنیاد خانواده رو می‌خوان از بین ببرند..از بی حجابی شروع میشه.
ناشناس۳۴۷۹۳۲۲۰۰:۳۹:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۱۷
کی گفته مولوی عبدالحمید سواد نداره مولوی از۹سالگی شروع به درس خوندن کرده وتاالان درس میخونه باسواد بالا ودرک بالا حرف حق میزنه چون حرف حق تلخه بعضی ها نارحت میشن توهین نکنید به این بزرگوار .
Amir۳۴۷۹۳۳۶۰۰:۴۵:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۷
شما آنقدرمتکبروخودبین هستیدکه هرکسی که برخلاف عقیده شماچیزی بگویداورامتهم میکنیدبه بیسوادی وبی خردی،درمقابل هیچ مرجع بین المللی هم پاسخگونیستید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  18. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  25. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

آخرین عناوین