• مشکل یبوست در ایام روزه‌داری را چطور رفع کنیم؟

    مشکل یبوست در ایام روزه‌داری را چطور رفع کنیم؟

    یکی از مشکلات شایع روزه‌داری، یبوست است؛ در زمان روزه داری از آنجا که حجم آب و مایعات کمتری مصرف می‌شود، افراد با مشکل یبوست روبرو می شوند.

  • چگونه در ماه رمضان یبوست نگیریم؟
  • هفت توصیه برای درمان‌های خانگی یبوست

    هفت توصیه برای درمان‌های خانگی یبوست

    خبرآنلاین نوشت: یبوست یکی از مشکلات گوارشی است که سلامت فرد مبتلا را در درازمدت به خطر می‌اندازد. با تغییر سبک زندگی و پیروی از رژیم غذایی مناسب می‌توان یبوست را درمان کرد.

  • توصیه‌های طب سنتی برای پیشگیری از مشکلات گوارشی در راهپیمایی اربعین

    توصیه‌های طب سنتی برای پیشگیری از مشکلات گوارشی در راهپیمایی اربعین

    یبوست، اسهال و استفراغ جزو شایع‌ترین مشکلاتی هستند که در سفر در ایام اربعین برای زائران رخ می‌دهند، اما طب سنتی ایرانی،‌ توصیه‌هایی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری‌ها دارد.

  • مصرف کدام ویتامین‌ها از بروز یبوست جلوگیری می‌کند؟

    مصرف کدام ویتامین‌ها از بروز یبوست جلوگیری می‌کند؟

    بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ... اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.

  • ادویه‌ای که برای یبوست خواص شگفت انگیز دارد  

    ادویه‌ای که برای یبوست خواص شگفت انگیز دارد  

    همشهری آنلاین نوشت: اگر دیابت دارید، این ادویه را جزئی ثابت از برنامه غذایی خود قرار دهید؛ مصرف منظم این چاشنی به بهتر شدن پاسخ انسولین کمک می‌کند.

  • درمان یبوست در ماه مبارک رمضان

    درمان یبوست در ماه مبارک رمضان

    یبوست؛ یکی از مشکلات گوارشی است.شاید بتوان گفت که تقریبا تمامی افراد در مرحله‌ای از زندگی خود، آن را تجربه می‌کنند.از آنجایی که طی روزه داری رژیم غذایی روزه داران تغییر می‌کند و وعده‌های غذایی کمتری مصرف می‌شود، ممکن است بعد از چند روز یبوست به سراغ برخی از روزه داران برود. در این گزارش به راهکارهایی برای جلوگیری از یبوست و تغذیه سالم در ماه رمضان می‌پردازیم.

  •  مقابله با یبوست در روزه‌داری

    مقابله با یبوست در روزه‌داری