
آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت
ایالات متحده آمریکا همزمان با سفر مارکو روبیو وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ به کویت اعلام کرد که فعالیت سفارت خود در این کشور را که بیش از سه ماه پیش و در جریان تهاجم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران متوقف شده بود، از سر گرفته است.

کویت: امیدواریم راهحلی مسالمتآمیز برای پایان تنشها میان ایران و آمریکا حاصل شود
«احمد عبدالله الاحمد الصباح»، نخستوزیر کویت روز چهارشنبه و در سایه گفتوگوهای آتی میان ایران و آمریکا، خواستار آن شد که «عقلانیت» بر گفتوگوهای میان دو کشور حاکم شود.
