• اسنپ کتابخانه‌های مدارس مناطق کم‌برخودار را تجهیز می‌کند

    اسنپ کتابخانه‌های مدارس مناطق کم‌برخودار را تجهیز می‌کند

    گزارش بازرگانی، 280945،

    شانزدهمین طرح نیکوکاری‌ ​اسنپ‌کلاب به «تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق کم‌برخوردار» اختصاص یافته است. این طرح، که با همکاری خیریه‌ «مهرگیتی» اجرا می‌شود، اولین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ در ۱۴۰۳ است. نیکوکاری‌کلاب اسنپ از فروردین ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و همزمان با تولد سه‌سالگی خود به سراغ طرحی در حوزه کتاب و کتابخوانی رفته است.

  • بدنبال اعتبار ۵۰۰ خودرو برای راه اندازی کتابخانه‌های سیار در کشور هستیم

    بدنبال اعتبار ۵۰۰ خودرو برای راه اندازی کتابخانه‌های سیار در کشور هستیم

    دبیر کل کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور داده تا اعتبار ۵۰۰ خودرو برای راه‌اندازی کتابخانه های سیار را تأمین کند.

  • افزایش کتابخانه‌های سیار

    افزایش کتابخانه‌های سیار

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش کتابخانه‌های سیار خبر داد و گفت: هرچقدر بچه‌ها از کتاب و کتابخوانی فاصله داشته باشند، آثار نامطلوب خودش را در آینده کشور به جا خواهد گذاشت.

  • جهش‌های بزرگی در حوزه کتابخانه‌ها داشتیم

    جهش‌های بزرگی در حوزه کتابخانه‌ها داشتیم

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه کتابخانه‌ها جهش‌های بزرگی داشتیم و در دو سال اخیر تلاش شد بخش مهمی از مشکلات مربوط به حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه‌ها حل‌وفصل شود.

  • ایران به لحاظ شبکه کتابخانه‌ای جزو ۱۴ کشور برتر دنیاست  

    ایران به لحاظ شبکه کتابخانه‌ای جزو ۱۴ کشور برتر دنیاست  

    ایسنا نوشت: دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ شبکه کتابخانه‌ای جزو کشورهای پیشرو دنیاست، گفت: از این حیث در منطقه اول، در آسیا جزو پنج کشور اول و در دنیا جزو ۱۴ کشوربرتر هستیم.

  • سهم ۶۰ درصدی کودکان و نوجوانان از عضویت کتابخانه‌های عمومی

    سهم ۶۰ درصدی کودکان و نوجوانان از عضویت کتابخانه‌های عمومی

    مهدی رمضانی با بیان اینکه قریب به ۶۰ درصد از اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور کودکان و نوجوانان هستند، گفت: برنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی در حوزه کودک و نوجوان جدی است و تلاش کرده‌ایم که عمیق، چندبعدی، اثربخش و پیش‌برنده باشد.