• تهرانی‌ها رکورد کاهش مصرف آب را شکستند

    تهرانی‌ها رکورد کاهش مصرف آب را شکستند

    تهرانی‌ها با همکاری گسترده در مدیریت مصرف، رکورد جدیدی در کاهش مصرف آب به جا گذاشتند؛ به‌طوری‌که سرانه مصرف خانوارهای پایتخت در نیمه نخست امسال از ماهانه ۱۶ هزار لیتر به حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر کاهش یافت. هم‌زمان، با اجرای طرح‌های فنی و مدیریتی، مصرف و تولید آب تهران در مجموع ۶۵ میلیون مترمکعب کمتر شد و سهم مشترکان خوش‌مصرف افزایش یافت.

  • کاهش مصرف برق با اجرای ۳۶ بسته مدیریت مصرف  

    کاهش مصرف برق با اجرای ۳۶ بسته مدیریت مصرف  

    مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) از اجرای موفق ۳۶ بسته مدیریت مصرف در سطح کشور خبر داد.