• چگونه با پیاده روی کالری بسوزانیم؟

    چگونه با پیاده روی کالری بسوزانیم؟

    گروه سلامت الف، 

    یک متخصص ارتوپدی، با بیان اینکه قدم زدن کالری نمی سوزاند، گفت: پیاده روی سریع و تند باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد و پشت سر هم باشد تا عضلات گرم شود و جریان خود در غضلات زیاد شود.

  • رژیم غذایی مفید برای کاهش کالری مصرفی

    رژیم غذایی مفید برای کاهش کالری مصرفی

    گروه سلامت الف، 

    کاهش وزن از طریق روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. رژیم‌های غذایی بسیاری وجود دارند که افراد آن‌ها را رعایت می‌کنند اما تغییر در سبک زندگی نیز می‌تواند روشی در موفقیت آمیز بودن فرایند کاهش وزن باشد.

  •  با خوردن صبحانه مفصل کالری بیشتری بسوزانید

    با خوردن صبحانه مفصل کالری بیشتری بسوزانید

    گروه سلامت الف، 

    نتایج مطالعات متخصصان دانشگاه لوبک آلمان نشان می‌دهد که خوردن یک صبحانه مفصل می تواند به افراد کمک کند که دو برابر بیشتر از حد معمول کالری بسوزانند و این امر مانع چاق شدن بیش از حد افراد شود.

  • «صبحانه» کالری‌سوزی را دو برابر می‌کند

    «صبحانه» کالری‌سوزی را دو برابر می‌کند

    گروه سلامت الف، 

    نتایج یک بررسی تازه حاکی از‌ آن است مصرف یک صبحانه کامل به جای یک شام بزرگ می‌تواند به افراد کمک کند مقدار سوزاندن کالری را به دو برابر افزایش دهند.