• وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی در پاییز امسال ۵.۱ درصد شد

    وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی در پاییز امسال ۵.۱ درصد شد

    وزیر اقتصاد در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین گزارش مرکز آمار در خصوص رشد اقتصادی اظهار کرد: رشد اقتصادی در پاییز امسال با ثبت عدد ۵.۱ درصد با نفت و ۲.۵ درصد بدون احتساب نفت، ادامه دهنده روند مثبت رشد در فصول گذشته بوده است.

  • رشد اقتصادی پاییز ۵.۱ درصد شد

    رشد اقتصادی پاییز ۵.۱ درصد شد

    آخرین نتایج حساب‌های ملی فصلی مرکز آمار ایران، نشان از رشد ۵.۱ درصد محصول ناخالص داخلی با نفت و ۲.۵ درصد محصول ناخالص داخلی بدون نفت در پاییز ۱۴۰۲ دارد.

  • «هتل» در اکران پاییزی از «فسیل» سبقت گرفت

    «هتل» در اکران پاییزی از «فسیل» سبقت گرفت

    آمار فروش بلیت آنلاین سینماها به همراه فیلم‌های پرفروش و سینماهای محبوب مردم در سراسر کشور طی سه ماهه پاییز منتشر شد.

  • ناگفته‌های زندگی «حاج قاسم» در«پاییز پنجاه سالگی»

    ناگفته‌های زندگی «حاج قاسم» در«پاییز پنجاه سالگی»

    فیلم مستند «پاییز پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده، روایتی از ناگفته‌های زندگی شهید قاسم سلیمانی در دوران مسئولیتش در جنوب‌شرقی کشور است.

  • طبیعت پاییزی دریاچه سد برنجستانک سوادکوه

    طبیعت پاییزی دریاچه سد برنجستانک سوادکوه

    برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.

  • پاییز در جنگل های هیرکانی

    پاییز در جنگل های هیرکانی

    جنگل‌های هیرکانی دومین اثر بزرگ طبیعی و متراکم‌ترین ناحیه جنگلی ایران را تشکیل می‌دهند. این جنگل‌ها در جنوب دریای خزر از منطقه هیرکان جمهوری آذربایجان شروع می‌شود و در ایران از حوالی آستارا تا گرگان ادامه دارد. این منطقه در همه فصول سال جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما در فصل خزان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها چشم اندازهای بدیع خلق کرده است.

  • پاییز هزار رنگ در جنگل «النگدره»

    پاییز هزار رنگ در جنگل «النگدره»

    طبیعت استان گلستان در فصل پاییز مناظر زیبایی را به رخ می‌کشد، جنگل النگدره در هوای سرد پاییزی زیبایی منحصر به فردی را با رنگ‌های نارنجی و زرد و قرمز به مناظر هیرکانی می‌دهد. پارک جنگلی النگدره یکی از زیباترین جنگل‌های شمال کشور و یکی از جاذبه‌های گردشگری برتر در ایران محسوب می‌شود.

  • نمای پاییزی آبشار بیشه در لرستان
  • جادوی هزار رنگ پاییز در زاینده‌رود در شهرستان سامان
  • کاهش ۱۲ درصدی بارندگی‌ها در کشور/ پیش‌بینی‌ها از پاییز پربارش محقق نشد

    کاهش ۱۲ درصدی بارندگی‌ها در کشور/ پیش‌بینی‌ها از پاییز پربارش محقق نشد

    سخنگوی صنعت آب کشور با اعلام اینکه میزان بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهر ماه ۱۴۰۲) تا کنون نسبت به وضعیت نرمال، کاهش ۱۲ درصدی داشته است، گفت: پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص افزایش بارش‌ها در پاییز امسال محقق نشد.

  • پاییز هزار رنگ در روستای «شیت»

    پاییز هزار رنگ در روستای «شیت»

    روستای «شیت» از توابع بخش «چورزق» شهرستان طارم در استان زنجان یکی از روستاهای نمونه گردشگری است که روی دامنه میانی کوهی قرار گرفته که از سمت مقابل و کناره‌ها نیز توسط کوه‌های بلندی احاطه شده‌ است. داخل دره‌های اطراف روستای «شیت» جنگل‌های طبیعی و باغات پرتراکم گیلاس وجود دارند.

  • تهران؛ پاییز ۱۴۰۲

    تهران؛ پاییز ۱۴۰۲

    فرارسیدن فصل خزان طبیعت جلوه های بینظیری از رنگ و زیبایی را به کلانشهر تهران که با آلودگی و شلوغی شناخته می شود بخشیده است. طبیعت زرد شهر این روزها جذابیت خیره کننده ای دارد که دیدن آن لذت بخش و دلنشین است.

  • طبیعت پاییزی زاینده رود

    طبیعت پاییزی زاینده رود

    هر فصلی از سال یادآور رنگ و حس وحال خاص خود بوده اما فصل هزار رنگ پاییز یادآور رنگ‌های طلایی، زرد و نارنجی و برگ‌ریزان‌های زیباست. زاینده‌رود، بزرگ‌ترین و پرآب‌ترین رودخانه فلات مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس مرکزی به ویژه زردکوه در استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه گرفته و در دشت مرکزی ایران به سمت شرق پیش می‌رود تا در نهایت به تالاب گاوخونی ختم می‌شود.

  • پاییزِ بجنورد

    پاییزِ بجنورد

    شهر بجنورد به‌واسطه وجود هزاران درخت، این روز‌ها همزمان با فصل پاییز شاهد ریزش برگ درختان بوده که تصویر زیبایی را در این شهر بخشیده است.

  • سبزیجات پاییزی که وزن را کاهش می‌دهند

    سبزیجات پاییزی که وزن را کاهش می‌دهند

    سبزیجات پاییزی علاوه بر طعم دلپذیری که دارند، می‌توانند منجر به کاهش وزن شوند.

  • بارش اولین برف پاییزی در تبریز

    بارش اولین برف پاییزی در تبریز

    بارش اولین برف پاییزی، سه شنبه ۳۰ آبان ماه شهر تبریز را سفیدپوش کرد.

  • رشد ۳۰درصدی خروجی آب از سدها/ نقش مهم سدها در تأمین آب کشت پاییزه

    رشد ۳۰درصدی خروجی آب از سدها/ نقش مهم سدها در تأمین آب کشت پاییزه

    درحالی که در سال آبی جاری در میزان ورودی آب به سدها ۴درصد رشد را شاهد هستیم، میزان خروجی آب از سدها رشدی ۳۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد و این نشان‌دهنده نقش مهم سدها در تأمین آب کشت پاییزه در کشور است.

  • شهاب‌باران پاییزی را بامداد جمعه ۲۶ آبان شاهد باشید

    شهاب‌باران پاییزی را بامداد جمعه ۲۶ آبان شاهد باشید

    مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران با اشاره به اوج بارش شهابی اسدی در بامداد جمعه، ۲۶ آبان ماه گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از عبور این دنباله‌دار از نزدیکی خورشید گذشته است، متوقع مشاهده شهاب‌های زیادی نیستیم و حداکثر ۱۵ شهاب در ساعت در بارش شهابی امسال آن هم در یک آسمان تاریک و به دور از آلودگی هوا و نور شهرها، قابل مشاهده خواهد بود.

  • طبیعت مازندران در پاییز هزار رنگ

    طبیعت مازندران در پاییز هزار رنگ

    پاییز، فصل هزار رنگ و فصلی پر از زیبایی با درخشش برگ‌های رنگارنگ، در نور آفتاب است. پاییز، در طبیعت زیبای مازندران، جلوه دیگری دارد و تعادل هوا و تنوع رنگ، در تک تک مناظر طبیعی شاهکار‌هایی از رنگ‌ها بوجود آورده که انسان را به وجد می‌آورد. طبیعت رنگارنگ پاییز، در جنگل‌های هزار رنگ، تو در تو و چشم نواز شمالی، دشت ها، جاده‌ها، یک شاهکار آفرینش به شمار می‌روند.

  • پاییز رنگارنگ البرز

    پاییز رنگارنگ البرز

  • طبیعت پاییزی - گیلان

    طبیعت پاییزی - گیلان

    جنگل لولمان از مناطق زیبای جنگلی که در اشکورات بخش رحیم آباد گیلان واقع شده است.جنگلی با پوشش گیاهی مرتعی که در نوع خود بی‌نظیر بوده دارای آب و هوایی خنک و معتدل است

  • چشم اندازی از طبیعت استرالیا در فصل پاییز

    چشم اندازی از طبیعت استرالیا در فصل پاییز

    فصل پاییز در اکثر کشور‌های جهان، فصلی زیبا و رنگارنگ است.

  • حال و هوای پاییزی دریاچه چورت، ساری
  • خسارت سیل پاییزی در مازندران

    خسارت سیل پاییزی در مازندران

    باران روز گذشته در منطقه غرب مازندران که متجاوز از ۱۰۰ میلی متر گزارش شد، موجب خساراتی به منازل، باغات و تاسیسات روستایی وشهری در محدوده شهر کلاراباد استان مازندران شد . بیشترین خسارت در روستاهای «چارز و جیسا» به بار آمد .

  • ایران زیباست؛ خزانِ همدان

    ایران زیباست؛ خزانِ همدان

    پاییز فصل «فصل هزار رنگ». فصلی پر از زیبایی با درخشش برگ‌های رنگارنگ در نور آفتاب بلندش.با آغاز فصل پاییز از سبزی و طراوت درختان کاسته شده و طبیعت به رنگ‌های زیبا آراسته می‌شود. کوچه باغ های گنجنامه همدان و منظره‌های بی‌نظیرش و با توجه به موقعیت کوهستانی و آب و هوای مطبوع آن دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبایی است که نگاه هر بیننده‌ای را محو خود می‌کند.

  • سیلاب پاییزی کندوان را مسدود کرد

    سیلاب پاییزی کندوان را مسدود کرد

    رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان دقایقی قبل براثر بارش سنگین و جاری شدن سیلاب مسدود شد.

  • لحظاتی زیبا از پاییز خوانسار
  • چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود

    چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود

    چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک ، با هدف جذب کمک های مردمی به نفع ۳۲۰۰ سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی ، با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه کار خود را آغاز می کند.

  • حساسیت پاییزی؛ علائم و درمان‌های خانگی
  • باران‌ پاییزی در غالب نقاط کشور

    باران‌ پاییزی در غالب نقاط کشور

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها و وزش باد و گرد و خاک در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.

  • طبیعت پاییزی طالقان

    طبیعت پاییزی طالقان

    طالقان منطقه‌ای ییلاقی و زیبا بین کوه‌های البرز است که در ۹۰ کیلومتری شهر کرج قرار گرفته‌ است. این منطقه زیستگاه حیات وحش و گونه‌های متنوع گیاهی است و به دلیل داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های زیبا در چهار فصل سال، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اکنون با سپری شدن نزدیک به نیمی از فصل پاییز، ییلاقات طالقان جلوه‌هایی چشم‌نواز از زیبایی‌های طبیعت را به ارمغان آورده است.

  • راهنمای حفظ سلامت در فصل پاییز
  • در واپسین روزهای پاییز به کدام کنسرت‌ها برویم؟  

    در واپسین روزهای پاییز به کدام کنسرت‌ها برویم؟  

    به نظر می‌رسد که موتور برگزاری کنسرت‌ها روشن شده و خواننده و گروه‌های مختلف در سالن‌های مختلف روی صحنه می‌روند و میزبان مخاطبان خود می‌شوند.

  •  چطور در پاییز، سالم بمانیم؟

    چطور در پاییز، سالم بمانیم؟

    متخصص طب سنتی تدابیر جلوگیری کننده از سرمای هوا در پاییز را تشریح کرد.

  • اعلام بسته‌های ویژه رومینگ همراه اول با امارات همزمان با شروع سفرهای پاییزی

    اعلام بسته‌های ویژه رومینگ همراه اول با امارات همزمان با شروع سفرهای پاییزی

    همراه اول با آغاز دور جدید سفرهای پاییزی و همزمان با شروع نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳، بسته‌های ویژه رومینگ خود با کشور امارات را اعلام کرد.

  • آغاز بارش‌های پاییزی در بیش از ۱۷ استان با هشدار احتمال سیلاب

    آغاز بارش‌های پاییزی در بیش از ۱۷ استان با هشدار احتمال سیلاب

    سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (دوشنبه) تا پایان روز پنجشنبه در بیش از ۱۷ استان خبر داد و اعلام‌کرد: احتمال جاری شدن روان‌آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد.