• بیماری یا ویروس «X» مرگبارتر از کرونا

    بیماری یا ویروس «X» مرگبارتر از کرونا

    برخی کارشناسان از ظهور بیماری یا ویروسی به نام «X» خبر می‌دهند که می‌تواند کشندگی ۲۰ برابری نسبت به کرونا داشته باشد. سازمان بهداشت جهانی برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ واژه بیماری X را اصطلاحی برای یک بیماری همه‌گیر بین‌المللی و جدی معرفی کرد. محققان معتقدند بیماری ایکس ممکن است ۲۰ برابر کشنده‌تر از کووید-۱۹ باشد.

  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان و فوتی های روزانه  

    آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان و فوتی های روزانه  

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید ۱۹)، مجموع موارد ابتلا در کشورهای مختلف تاکنون به ۷۰۰ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۳۵۲ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۲۴ بیمار نیز تأیید شده است.

  • از سویه جدید ویروس کرونا چه می‌دانیم؟

    از سویه جدید ویروس کرونا چه می‌دانیم؟

    شیوع سویه جدید ویروس کرونا در چندین کشور جهان، باعث ایجاد نگرانی شده و سازمان جهانی بهداشت نیز آن را سویه قابل توجه طبقه‌بندی کرده اما از این سویه چه می‌دانیم؟

  • آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۶۹۹.۵ میلیون ابتلا از آغاز همه‌گیری  

    آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۶۹۹.۵ میلیون ابتلا از آغاز همه‌گیری  

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید۱۹)، مجموع مبتلایان به این بیماری در کشورهای مختلف تاکنون به ۶۹۹ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۳۳۹ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۵۶ هزار و ۵۳۰ بیمار نیز تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ ثبت ۱۰۲ فوتی در روز گذشته  

    آمار جهانی کرونا؛ ثبت ۱۰۲ فوتی در روز گذشته  

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید۱۹)، مجموع مبتلایان به این بیماری در کشورهای مختلف تاکنون به ۶۹۸ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۴۲۸ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۴۴ هزار و ۹۷۱ بیمار نیز تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ بیش از ۴۰۰۰ ابتلای جدید در روز گذشته  

    آمار جهانی کرونا؛ بیش از ۴۰۰۰ ابتلای جدید در روز گذشته  

    بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید۱۹) در کشورهای مختلف به بیش از ۶۹۶ میلیون و ۵۰ هزار و ۴۶ نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و ۹۲۲ هزار و ۳۷۲ بیمار تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا و فیلیپین رکورددار فوتی‌های روزانه  

    آمار جهانی کرونا؛ آمریکا و فیلیپین رکورددار فوتی‌های روزانه  

    بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید-۱۹ (ناشی از کروناویروس) ۴۴۴۳ ابتلای جدید داشته و جان ۲۷ بیمار را گرفته است.

  • جدیدترین آمار جهانی کرونا؛ این کشور رکورددار مبتلایان روزانه  

    جدیدترین آمار جهانی کرونا؛ این کشور رکورددار مبتلایان روزانه  

    ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید-۱۹ (ناشی از کروناویروس) ۴۸۸۰ ابتلای جدید داشته و جان ۲۶ بیمار را گرفته است.

  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه  

    آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه  

    بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید-۱۹ (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان ۲۸ بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و ۶۹۵۳ ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

  • جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان  

    جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان  

    براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید-۱۹ (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان ۲۷ بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و ۲۲ هزار و ۱۳۰ ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۷۱ هزار ابتلای جدید در شبانه روز گذشته

    آمار جهانی کرونا؛ ثبت بیش از ۷۱ هزار ابتلای جدید در شبانه روز گذشته

    بنابر جدیدترین آمار جهانی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا تاکنون به ۶۸۳ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۱۵ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۷ بیمار نیز تایید شده است.