• وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی به دانشگاهیان اعطا می‌شود

    رییس دانشگاه تهران: وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی به دانشگاهیان اعطا می‌شود

    رییس دانشگاه تهران از اعطای وام به دانشگاهیان با هدف تشویق جوانان به ازدواج خبر داد و گفت: به دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی ازدواج پرداخت می‌شود.

  • آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

    آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

    ثبت درخواست وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از امروز اول آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

  • نحوه دریافت وام دانشجویی پیاده روی اربعین اعلام شد

    نحوه دریافت وام دانشجویی پیاده روی اربعین اعلام شد

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با یکی از بانک‌ها، دانشجویان علاقه مند به حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.

  • ثبت نام ۶۳ هزار دانشجو برای دریافت وام تحصیلی

    ثبت نام ۶۳ هزار دانشجو برای دریافت وام تحصیلی

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش درخواست وام دانشجویی نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: بیشترین وام درخواستی از سوی دانشجویان وام تحصیلی بوده و وام شهریه در ردیف سوم قرار دارد.

  • افزایش مبلغ وام‌های دانشجویی از پاییز

    افزایش مبلغ وام‌های دانشجویی از پاییز

    رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از افزایش وام‌های «ودیعه مسکن»، «تحصیلی» و «ضروری» دانشجویان همزمان با آغاز ترم پاییز امسال خبر داد: در مورد خوابگاه‌ها نیز گفت: نام‌نویسی متقاضیان از چهارم اردیبهشت آغاز شده و تاکنون بیش از ۹ هزار نفر برای این منظور در سامانه صندوق رفاه ثبت درخواست کرده‌اند.