• برخورد با نانوایی‌هایی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند

    برخورد با نانوایی‌هایی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند

    مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی هیچ محدودیتی برای خرید نان ابلاغ نشده و با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت ورزد و اذهان عمومی را تشویش کند، برخورد قاطع می‌شود.

  • گرانی نان؛ توافق نانوشته یا تخلف نانوایان‌؟

    گرانی نان؛ توافق نانوشته یا تخلف نانوایان‌؟

    باوجود آنکه وزیر جهاد کشاورزی به صراحت اعلام کرده است «در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد»، مردم در بسیاری از نانوایی‌ها نان را گران‌تر از قیمت مصوب خریداری می‌کنند، نانواها هم در واکنش به گلایه‌های مردم مدعی هستند «به ما گفته شده نان‌ گران‌ شده است».

  •  دوربین مخفی قیمت نان در نانوایی‌ها

    دوربین مخفی قیمت نان در نانوایی‌ها

    احمد وحیدی وزیر کشور می‌گوید نرخ نان در کشور تثبیت شده است و با هر گونه گرانفروشی باید برخورد شود. به گفته وحیدی با ترمیم نرخ نان در برخی استان‌ها و پرداخت کمک هزینه ۴۰ درصدی به نانوایان هیچ گونه عرضه فراتر از نرخ مصوب نان قابل قبول نیست. یک خبرنگار به صورت مخفی به چند نانوایی سر زده است تا قیمت نان را جویا شود.

  • سهمیه آرد یک چهارم واحدهای نانوایی کاهش یافت

    سهمیه آرد یک چهارم واحدهای نانوایی کاهش یافت

    مشاور وزیر اقتصاد از کاهش سهمیه آرد یک چهارم نانوایی‌ها، خبر داد و گفت: ۷۵ درصد نانوایی های سراسر کشور با عدم تغییر یا افزایش سهمیه آرد مواجه شده‌اند.