• نامه ایران به شورای امنیت در پی حمله تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان

    نامه ایران به شورای امنیت در پی حمله تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان

    سفیر ایران در سازمان ملل در پی حمله تروریستی موسوم به جیش العدل (جیش‌الظلم) در سیستان و بلوچستان ایران با محکوم کردن این «اقدام منفور و وحشیانه ترویستی» از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدامات شنیع را به شدت محکوم و تدابیر مناسب در راستای تعهدات خود در مبارزه با تروریسم اتخاذ کند.

  • نامه ایران به شورای امنیت در باره حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان

    نامه ایران به شورای امنیت در باره حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان

    سفیر ایران در سازمان ملل در پی حمله تروریستی جیش العدل در سیستان و بلوچستان ایران با محکوم کردن این «اقدام منفور و وحشیانه ترویستی» از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدامات شنیع را به شدت محکوم و تدابیر مناسب در راستای تعهدات خود در مبارزه با تروریسم اتخاذ کند.

  • نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی

    نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی

    نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت درباره آنچه وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به رئیس شورای امنیت به دروغ، مبادرت به انتشار اطلاعات نادرست و ایراد ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است، پاسخ داد.

  • نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس آمریکا

    نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس آمریکا

    سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه به شورای امنیت ضمن رد ادعاهای بی اساس نماینده آمریکا، طرح این ادعاها را بهانه‌ای خواند که آمریکا از آن برای توجیه و مشروعیت بخشیدن به اقدامات غیرقانونی و تجاوز نظامی خود به یمن استفاده می‌کند.

  • نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی کرمان

    نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی کرمان

    نماینده ایران در نامه به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی کرمان، اعلام کرد که ایران متعهد به استفاده از تمامی سازوکارهای موجود برای اطمینان از پاسخگو کردن مسؤولان و همدستان آن‌ها در این اقدام شنیع تروریستی است.

  • نامه ایران به شورای امنیت درباره اظهارات جنگ‌افروزانه رئیس موساد

    نامه ایران به شورای امنیت درباره اظهارات جنگ‌افروزانه رئیس موساد

    سفیر ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت در پی اظهارات جنگ‌افروزانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) هشدار داد که ایران از اعمال حقوق ذاتی و مشروع خود برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود و نیز حمایت از مردم ایران دریغ نخواهد کرد.