• قبل از شروع چطور میگرن را متوقف کنیم؟  

    قبل از شروع چطور میگرن را متوقف کنیم؟  

    برخی از عوامل ساده مانند خواب منظم و با کیفیت، رژیم غذایی سالم، ورزش و مدیریت استرس ممکن است به شما کمک کنند تا قبل از شروع میگرن آن را متوقف کنید.

  • جوانان مبتلا به میگرن مراقب این خطر باشند  

    جوانان مبتلا به میگرن مراقب این خطر باشند  

    مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.

  • میگرنی ها چه بخورند؟!

    میگرنی ها چه بخورند؟!

    یک فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی، گفت: بنا بر آخرین پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان استفاده از رژیم غذایی مناسب می‌تواند به کمتر شدن سردردهای میگرنی و تنش‌زا در کودکان کمک کند.

  • کدام غذاها باعث تحریک سردردهای میگرنی می‌شوند؟  

    کدام غذاها باعث تحریک سردردهای میگرنی می‌شوند؟  

    غذاهای متعددی وجود دارند که تصور می‌شود احتمالا باعث حمله میگرنی می‌شوند؛ البته تقریبا همه غذاها با گزارش خودِ بیمار شناسایی می‌شوند.

  • عوارض مغزی آلودگی هوا را نادیده نگیرید

    عوارض مغزی آلودگی هوا را نادیده نگیرید

    عملکرد ذهنی در اثر قرارگرفتن طولانی مدت در معرض آلودگی هوا کاهش می‌یابد ضمن این که آلودگی باعث افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی نیز می‌شود.

  • با سردردها و میگرن‌های تابستانی چه کنیم؟
  • میگرن خود را در خانه درمان کنید

    میگرن خود را در خانه درمان کنید

    بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.

  • اینفوگرافیک / بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای میگرن

    اینفوگرافیک / بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای میگرن

    میگرن یکی از بیماری‌های شایع است که معمولا افراد زیادی درگیر آن می‌شوند. طبق اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، باید توجه کرد که یکسری غذاها برای مبتلایان به میگرن، ممنوع است و رعایت برخی نکات تغذیه‌ای می‌تواند شدت درد این بیماری را در افراد کاهش دهد. در این اینفوگرافیک بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در رابطه با میگرن را مشاهده می‌کنید.