• بزرگترین آبشار قطره‌ای جهان

    بزرگترین آبشار قطره‌ای جهان

    بزرگترین آبشار قطره‌ای جهان در جنگل‌های آمازون قرار دارد. آبشار کائتور با ارتفاع سرگیجه آور ۲۲۶ متر در کشور گویان در آمریکای جنوبی بزرگترین آبشار قطره‌ای در جهان است.آب در آبشارهای قطره‌ای به صورت کاملا عمودی ریزش دارد. این آبشار عظیم که ارتفاع آن به چهار برابر ارتفاع آبشار نیاگارا و دو برابر آبشار ویکتوریا می‌رسد در بستر رود پوتارو قرار گرفته است.

  • منطقه‌ای دیدنی با چشم‌انداز‌های طبیعی در چین

    منطقه‌ای دیدنی با چشم‌انداز‌های طبیعی در چین

    منطقه دیدنی شنژیاجو در استان چژیانگ، نزدیک دریای چین شرقی واقع شده است. این منطقه دیدنی با چشم اندازهای طبیعی باشکوه شامل کوه‌ها، دره‌ها، درختان و رودخانه‌ها می شود و صحنه‌هایی هیجان انگیز و بی‌نظیری را برای گردشگران به همراه می‌آورد.

  • فیلمی از روز‌های برفی جاده چالوس

    فیلمی از روز‌های برفی جاده چالوس

    مسیر جاده تهران-چالوس یکی از زیباترین جاده‌های شمالی کشور است و این مسیر در روزهای برفی و زمستانی رنگ و شکلی سفید و منحصربه فرد به خود می‌گیرد.

  • آمازون ایران کجاست؟

    آمازون ایران کجاست؟

    مناطق و مناظر بکر و زیبا در نقاط مختلف ایران به فراوانی یافت می‌شود که یکی از آنها بدون شک به جنگل‌های حرا اختصاص دارد که از آن به عنوان آمازون ایران یاد می‌کنند.

  • منظره رویایی سیاهکل در میان ابر و جنگل

    منظره رویایی سیاهکل در میان ابر و جنگل

    تلفیق هوای بارانی و مه در منظره‌ای زیبا، فرمت شگفت انگیزی را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود با هر میزان احساس، مدت زیادی درگیر تماشا بشوید.

  • مجموعه‌ای چشم‌نواز از آبشار‌های طبیعی

    مجموعه‌ای چشم‌نواز از آبشار‌های طبیعی

    در کشور هند منطقه‌ای در مگالایا وجود دارد که دارای تعداد زیادی آبشار است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.