• بهترین دعا در ماه شعبان

    بهترین دعا در ماه شعبان

    مرحوم آیت الله آقامجتبی تهرانی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان گفته است: در این چند روز انسان بتواند کوتاهی‌های گذشته خودش را جبران کند، و به بهترین اعمال نزد خداوند که همان استغفار است، توجّه کند. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در حدیثی می فرمایند: »خَیرُالدُّعاءِ اَلاِستَغفارُ؛ بهترین دعا استغفار است»؛ اصول کافی ج ۲ ص ۵۰۴ – وسائل الشيعة، ج‌۷، ص،۱۷۶ – بحار الأنوار ج‌۹۰، ص، ۲۸

  • حرم امام حسین (ع) در شب میلاد

    حرم امام حسین (ع) در شب میلاد

    ماه شعبان، هشتمین ماه قمری است که روز تا روزش متبرک و منور است به عید ولادت بزرگی از اولیای دین که ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر (ع) و در نهایت امام مهدی (عج) در این ماه قرار دارد. در شب میلاد امام حسین (ع)، حرم مطهر در کربلا، میزبان زائران و دوستداران اهل بیت (ع) است.

  • حرم امام علی(ع) در آستانه اعیاد شعبانیه

    حرم امام علی(ع) در آستانه اعیاد شعبانیه

    ماه شعبان، هشتمین ماه قمری است که روز تا روزش متبرک و منور است به عید ولادت بزرگی از اولیای دین که ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل، امام سجاد(ع)، حضرت علی اکبر (ع) و در نهایت امام مهدی (عج) در این ماه قرار دارد. در آستانه اعیاد شعبانیه، حرم امام علی(ع) در نجف اشرف، آماده میزبانی از زائران و دوستداران اهل بیت (ع) است.

  • آغاز پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای تهران ـ کربلا برای نیمه دوم ماه شعبان

    آغاز پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای تهران ـ کربلا برای نیمه دوم ماه شعبان

    پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای تهران ـ کربلا برای نیمه دوم ماه شعبان با تخفیف حدود ۱۵ تا ۲۰ درصدی آغاز شد.

  • نزار قطری و سیدرضا نریمانی در ترکیب جدید «حسینیه معلی»/ ضبط قسمت‌های ماه شعبان با نجم‌الدین شریعتی آغاز شد

    نزار قطری و سیدرضا نریمانی در ترکیب جدید «حسینیه معلی»/ ضبط قسمت‌های ماه شعبان با نجم‌الدین شریعتی آغاز شد

    قسمت‌های جدید «حسینیه معلی» در حالی ضبط خود را از امروز آغاز می‌کند که نزار قطری و سیدرضا نریمانی به ترکیب کارشناسان اضافه شدند و قرار است شاهد بازنمایی آیین‌های جشن و سرود اهل‌بیت در سراسر دنیا باشیم.