

واکنش یک نماینده مجلس به گزارش صداوسیما از دیسپاچینگ آب تهران
مالک شریعتی در در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رییس آبفای تهران و حراستش باید برکنار و تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.


مالک شریعتی در در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رییس آبفای تهران و حراستش باید برکنار و تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.