• قبور لاکچری

    قبور لاکچری

    احداث مقابر شخصی و خانوادگی مجلل در بزرگترین آرامستان شهر قم نشان از آن دارد که بازماندگان برخی اموات تسلی خاطر فراغ را در زرق و برق مادی و دنیوی جستجو می‌کنند و چه بسا بیشتر از خانه و زندگی هر متوفی، قبر و خانه آخر اوست که باید عظمت داشته و با شکوه باشد تا روح مرحوم یا مرحومه بیشتر به آرامش برسد و آلام بازماندگان فروکش.

  •  اتوبوس های ۳ طبقه و فوق لاکچری در پاکستان!
  • آموزش و پرورش: مدرسه لاکچری نداریم

    آموزش و پرورش: مدرسه لاکچری نداریم

    معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس لاکچری نداریم بلکه مدارس با امکانات بهتر و کیفیت آموزشی بالاتر داریم و شهریه مدارس را با توجه به امکانات و کیفیت آن اعلام می‌کنیم.

  • زندگی لاکچری این سنجاب

    زندگی لاکچری این سنجاب

  • پشت پرده مهمانی‌های لاکچری زیرزمینی

    پشت پرده مهمانی‌های لاکچری زیرزمینی

    «مهمانی‌های ویژه شب یلدا، ورودی آن ۹۵۰هزار تومان. فقط باید قبل از این‌که ظرفیت تکمیل شود، بیعانه واریز کنید تا حضورتان قطعی شود.‌» شاید با این آگهی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده باشید که در چند روز گذشته در حال دست به دست شدن بود.

  •  ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی ممنوع است

    ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی ممنوع است

    قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر برخورد جدی دستگاه‌های نظارتی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی را تهدید می‌کند لذا نباید اجازه ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی منطقه صادر شود.

  • غذای لاکچری یک مدرسه، به همه ما ربط دارد

    غذای لاکچری یک مدرسه، به همه ما ربط دارد

    به نظر می‌رسد که آقای وزیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مدارس غیردولتی این اجازه را می‌دهد که شهریه‌های نجومی بگیرند و هر کاری که می‌خواهند انجام دهند، اما آیا در قانون جمهوری اسلامی آمده‌است که هر کسی که پول بیشتری بدهد می‌تواند خدمات آموزشی کیفی و غذای لاکچری بگیرد و هر کسی که پول ندارد هم به تماشای آن‌ها بنشیند؟ ا

  • واکنش صحرایی به منوی لاکچری یک مدرسه غیردولتی

    واکنش صحرایی به منوی لاکچری یک مدرسه غیردولتی

    وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نظارتی بر منوی غذایی مدارس غیردولتی نداریم.

  • آشنایی با محصولات لاکچری لایت

    آشنایی با محصولات لاکچری لایت

    گزارش بازرگانی،
  • ساختمانی فوق لاکچری که حسن روحانی ساخت!

    ساختمانی فوق لاکچری که حسن روحانی ساخت!

    ساختمان لاکچری «سلام» همان ساختمانی است که حسن روحانی در سال پایانی دولتش به منظور استقرار پس از دوران ریاست جمهوری با وجود مخالفت شهرداری و به صورت غیرقانونی ساخت.دولت سیزدهم بلافاصله پس از استقرار، این ساختمان را پلمب و اقدامات لازم برای فروش این ساختمان فوق لاکچری را آغاز کرد.قرار است درآمد حاصل از فروش این ملک، صرف مناطق محروم شود./تسنیم

  • حمله خونین سگ لاکچری به زن همسایه

    زن آرایشگر، شامگاه در شهرک غرب غافلگیر شدحمله خونین سگ لاکچری به زن همسایه

  • بیماری لاکچریسم و جامعه نمایشگاهی

    بیماری لاکچریسم و جامعه نمایشگاهی

    این ماجرای تولد نوزادها در تاریخ رند از سال ۸۸ شروع شد و نقطه اوج آن سال ۹۹ بود که برخی والدین اصرار داشتن فرزندشون درست روز ۹/۹ و رأس ساعت ۰۹:۰۹ به دنیا بیاد! حالا هم در تاریخ ۲/۲/۲ باز هم والدینی هستن که برای داشتن تاریخ تولد لاکچری و خاص حاضرن سلامتی بچه رو فدا کنن.

  • زایمان لاکچری با تاریخ رند یا بازی با جان نوزاد؟

    زایمان لاکچری با تاریخ رند یا بازی با جان نوزاد؟

    متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ خبر از زایمان‌های تاریخ رند یا اصطلاحا لاکچری به خواست برخی والدین داد و این اقدام را بازی با جان مادر و نوزاد دانست.

  • خطر در کمین بچه دار شدن در تاریخ لاکچری/ لطفاً زایمان در ۲ اردیبهشت امسال را فراموش کنید!

    خطر در کمین بچه دار شدن در تاریخ لاکچری/ لطفاً زایمان در ۲ اردیبهشت امسال را فراموش کنید!

    در حالی که همه متخصصان زنان و زایمان نسبت به عوارض خطرناک سزارین‌های تقویمی مانند ۱۴۰.۲.۲ هشدار جدی می‌دهند و انجام زایمان اجباری در این تاریخ را همراه با بروز عوارض جبران ناپذیری نظیر نارسایی ریه و کمبود اکسیژن برای نوزاد می دانند اما برخی مادران بر این تاریخ اصرار دارند!

  • این شکلات لاکچری ۸ میلیون تومان قیمت دارد+عکس

    این شکلات لاکچری ۸ میلیون تومان قیمت دارد+عکس

    شکلات تخم‌مرغی پوشیده از ورقه‌های طلا، احتمالاً لوکس‌ترین محصولی است که در آستانه عید پاک در انگلستان روانه بازار شده است.