• ضرغامی :دانشجویان خط امام هیچگاه از تسخیر سفارت آمریکا پشیمان نشدند
  • روایت رهبر انقلاب از لحظه‌ای که در ایام حج خبر تسخیر لانه جاسوسی را دریافت کردند
  • راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

    راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

    راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در تهران و همچنین سایر شهرها و شهرستان‌های کشور در حال برگزاری است.

  • راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد

    راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد

    راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان تهران از میدان فلسطین به‌سمت لانۀ جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد.

  • انقلاب دوم

    انقلاب دوم

    دانشجویان پیرو خط امام ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ در اعتراض به مداخلات ایالات متحده آمریکا در طول دوران رژیم پهلوی به نشانه اعتراض سفارت این کشور در تهران که بعدها به لانه جاسوسی معروف شد را تسخیر کردند.پس از این رویداد و آزادی گروگان‌ها، مسئولان تصمیم گرفتند این محل را به موزه استکبارشناسی تبدیل کنند. محلی که در آن علاوه بر نمایش جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران، تجهیزات جاسوسی آمریکا نیز به نمایش گذاشته شده است.

  • راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان فلسطین تا لانه جاسوسی آغاز شد

    راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان فلسطین تا لانه جاسوسی آغاز شد

    راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد

  • آیا تسخیر لانه جاسوسی حاصل خط‌دهی «کاگ‌ب» روسیه بود؟!

    آیا تسخیر لانه جاسوسی حاصل خط‌دهی «کاگ‌ب» روسیه بود؟!

    حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی گفت: امروزه در فضای رسانه سخن‌هایی از تاریخ معاصر می‌شود که مغایر واقعیت است، این افراد باید بیایند از حاضران در آن زمان و دوران پرسش کنند. اخیرا نوشته بودند تصرف لانه جاسوسی پیگیری خط‌دهی کاگ‌ب روسیه است!

  • ارتش ایران به روایت اسناد لانه جاسوسی آمریکا

    ارتش ایران به روایت اسناد لانه جاسوسی آمریکا

    ارتش، یکی از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که قبل و بعد از انقلاب همواره مورد توجه گزارشگران سفارت آمریکا بود. بررسی تحلیل‌ها و برنامه‌های آمریکا برای ارتش ایران در این سیر تاریخی نکات ویژه‌ای از ارتش و ساختار آن را نشان می‌دهد. از این رو، امروزه بازخوانی ارتش در اسناد لانه جاسوسی بیش از پیش اهمیت یافته و نقش این ارگان را هرچه بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.