• احتمال محاکمه قلیچدار اوغلو

    احتمال محاکمه قلیچدار اوغلو

    تارنمای خبری سون دقیقه ترکیه طی گزارشی از قوت گرفتن احتمال محاکمه کمال قلیچداراوغلو رقیب سیاسی رجب طیب اردوغان و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه خبر داد.

  • ماجراجویی‌های اردوغان، دردسرهای ترکیه

    تحلیل نشریه "اسپکتیتور" از پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه؛ماجراجویی‌های اردوغان، دردسرهای ترکیه

    گروه جهان الف،

    نشریه "اسپکتیتور" در گزارشی می نویسد: «اردوغان از زمان حضور در کرسی ریاست جمهوری ترکیه در سال ۲۰۰۲، اقدامات ماجراجویانه زیادی را انجام داده است. با این همه، چه در مورد چالش‌های اردوغان در حوزه اقتصاد ترکیه و چه سلامت شخصی اش و چه موضوع مهاجرت، وی در ۵ سال آینده با سخت ترین دوران فعالیت های سیاسی خود رو به رو است».

  • قلیچداراوغلو: یک انتخابات ناعالانه را تجربه کردیم

    قلیچداراوغلو: یک انتخابات ناعالانه را تجربه کردیم

    نامزد شکست خورده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در اولین سخنرانی خود پس از پایان دور دور دوم انتخابات از روند انتخابات انتقاد کرد و آن را ناعادلانه خواند.

  • سخنگوی قلیچدار اوغلو: دولت و مردم ترکیه آرامش خود را حفظ کنند

    سخنگوی قلیچدار اوغلو: دولت و مردم ترکیه آرامش خود را حفظ کنند

    در بحبوحه شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، سخنگوی حزب جمهوریخواه از مردم و دولت خواست آرامش خود را حفظ کنند.

  • ۲ نکته مهم در مورد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه

    ۲ نکته مهم در مورد انتخابات ریاست جمهوری ترکیه

    «پاک کردنِ تاثیرات حضور ۲۰ ساله اردوغان و حزب عدالت و توسعه در صدر هرم قدرت سیاسی در ترکیه، کار چندان راحتی برای فردی نظیر قلیچدار اوغلو و متحدان همراه با وی(در صورت پیروزی نهایی آن ها در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه) نخواهد بود. اگرچه آرایش آرا دور اول انتخابات ترکیه و ائتلاف های انتخاباتی نیز از موقعیت برتر اردوغان در رقابت با قلیچدار اوغلو حکایت دارند.»