• قطعی آب فدراسیونها در ورزشگاه آزادی و واکنش معاون فنی

    قطعی آب فدراسیونها در ورزشگاه آزادی و واکنش معاون فنی

    معاونت فنی ورزشگاه آزادی درباره خرابی پمپ چاه آب ورزشگاه آزادی و قطعی آب فدراسیون‌های ضلع شرقی این مجموعه گفت: این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

  • ماجرای افت فشار آب برخی مناطق شرقی تهران چه بود؟

    ماجرای افت فشار آب برخی مناطق شرقی تهران چه بود؟

    به گفته روابط عمومی اداره آب و فاضلاب استان تهران مشکل افت فشار آب در برخی از مناطق شرقی تهران برطرف شده و هم اکنون فشار آب برخی مناطق به حالت اول باز گشته و تا یک ساعت دیگر تمام مناطق به حالت عادی بر می‌گردند.

  • قطعی آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر رانش زمین

    قطعی آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر رانش زمین

    آب آشامیدنی ۲۲ هزار مشترک آب و فاضلاب چالوس که تا روز گذشته براثر بروز سیل قطع شده بود امروز -سه شنبه- باردیگر بنا به گفته مسوولان امر براثر رانش زمین متاثر از سیلاب و شکستی خط انتقال حفاری شرکت گاز قطع یا با افت فشار مواجه شد.

  • قطعی چند روزه آب در شهریار/ ‌ آبرسانی با ۵ تانکر انجام می‌شود

    قطعی چند روزه آب در شهریار/ ‌ آبرسانی با ۵ تانکر انجام می‌شود

    معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران از قطعی چند روزه آب و آبرسانی با تانکر در برخی محلات شهریار خبر داد و گفت: تولید و تقاضای آب در شهرستان شهریار نابرابر است و گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده است.

  • علت قطعی آب خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته چه بود؟

    علت قطعی آب خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته چه بود؟

    معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره علت قطعی آب برخی شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته، گفت: این قطعی‌ها در حال برطرف‌شدن هستند.

  • قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان

    قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان

    در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب ‌کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.

  • ماجرای قطعی آب تهران چه بود؟

    ماجرای قطعی آب تهران چه بود؟

    به گزارش ایرنا، سیلاب روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه سال جاری باعث تخریب جاده کرج چالوس و مسدود شدن خروجی آب سد کرج شد. این امر باعث قطعی آب در برخی نقاط تهران و کرج شد.

  • تهران چگونه از چالش آب عبور کرد؟/ خطری که پایتخت‌نشینان پشت سر گذاشتند

    تهران چگونه از چالش آب عبور کرد؟/ خطری که پایتخت‌نشینان پشت سر گذاشتند

    مدیریت مخازن و عملیات رفع انسداد جریان آب از سد امیرکبیر ۲ اقدامی بود که سبب شد تهران چالش دشوار زمین‌لغزش جاده چالوس و ریزش دیواره رودخانه کرج را پشت سر بگذارد.

  • قطعی آب چه زمانی برطرف می شود؟

    قطعی آب چه زمانی برطرف می شود؟

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در محلی که مسیر جریان آب بسته شد، با توده‌های عظیمی از سنگ از چهار جهت، دسترسی امکان پذیر نبود. امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از شهر قطعی آب نداریم.

  • از امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از تهران قطعی آب نداریم

    از امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از تهران قطعی آب نداریم

    مدیرعامل آبفای تهران با اشاره به قطعی و نوسان فشار آب در برخی از مناطق طی روزهای گذشته گفت: به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با ۱۲۲ تماس بگیرند.

  • ادامه قطعی آب در برخی مناطق تهران و کرج/ مردم صرفه‌جویی کنند

    ادامه قطعی آب در برخی مناطق تهران و کرج/ مردم صرفه‌جویی کنند

    بعد از گذشت سه روز از آسیب دیدن شبکه انتقال آب از سد کرج به تهران علیرغم تلاش شبانه رو‌زی نیروهای آبفا اما کماکان برخی مناطق تهران دچار قطعی آب هستند.

  • ادامه قطعی پراکنده آب شرب در برخی مناطق تهران

    ادامه قطعی پراکنده آب شرب در برخی مناطق تهران

    طی قطعی آب مناطقی از تهران به علت سیلاب روز جمعه ۱۹ خرداد، شرکت آن منطقه‌ای تهران از رفع مشکل تا ساعاتی دیگر اطلاع داد که در این خصوص یکی از کارشناسان حوزه انرژی گفت: پیش بینی می‌شود تا فردا شب شبکه آبرسانی استان تهران به حالت پایدار برسد و مشکلی در تامین آب وجود نداشته باشد.