•  ماجرای عفونت پای حسین رضازاده چیست؟  

    ماجرای عفونت پای حسین رضازاده چیست؟  

    حسین رضازاده رئیس پیشین و عضو فعلی کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری، از چند روز قبل به دلیل جراحی روی پایش در بیمارستان بستری شده است.  

  • «فونتانا» رسما هدایت تیم ملی بوکس را برعهده گرفت

    «فونتانا» رسما هدایت تیم ملی بوکس را برعهده گرفت

    قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس و فونتانا به امضا رسید تا این مربی نام‌آشنای بوکس جهان رسما هدایت تیم ملی بزرگسالان را عهده‌دار شود.

  • پنج توصیه مهم و ساده برای پاکسازی مثانه   

    پنج توصیه مهم و ساده برای پاکسازی مثانه   

    ایسنا نوشت: مثانه یکی از حساس‌ترین اندام‌های بدن است و می‌تواند به هرگونه ویروس یا باکتری سریعا واکنش نشان دهد. برای مراقبت از سلامت مثانه باید حداقل هر دو ماه یک بار، برای سم‌زدایی این عضو بدن اقدام شود.

  • خالق ۷ فونت فارسی درگذشت

    خالق ۷ فونت فارسی درگذشت

    «صابر راستی کردار» خالق ۷ فونت فارسی از جمله وزیری امروز سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه درگذشت.

  • هشدار یک متخصص درباره افزایش این بیماری  

    هشدار یک متخصص درباره افزایش این بیماری  

    ایسنا نوشت: رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: ما معمولاً اوایل پاییز و اواخر شهریور ماه شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و الان هم مراجعه سرپایی و بستری به این علت افزایش پیدا کرده است.

  • چرایی افزایش عفونت‌های تنفسی در کشور / آنفلوآنزا شایع‌تر از کرونا

    چرایی افزایش عفونت‌های تنفسی در کشور / آنفلوآنزا شایع‌تر از کرونا

    عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا ضمن تشریح چرایی افزایش عفونت‌های تنفسی بویژه در یکی - دو هفته اخیر در کشور، گفت: در حال حاضر آنفلوآنزا نسبت به کرونا شایع‌تر است؛ با این وجود تاکید می‌شود که هنوز کرونا وجود دارد و لازم است افراد و خانواده‌ها رعایت موارد بهداشتی را جدی بگیرند.

  • شایع‌ترین عفونت‌های ویروسیِ دستگاه تنفسی

    شایع‌ترین عفونت‌های ویروسیِ دستگاه تنفسی

    عفونت‌های ویروسی تنفسی روی ارگان‌هایی از بدن انسان مانند ریه‌ها، بینی و گلو تأثیر می‌گذارند و این ویروس‌ها معمولا از طریق استنشاق یا همان تنفس قطراتی که حاوی ذرات ویروسی هستند و در هوا پخش شده‌اند، انسان را بیمار می‌کنند.

  • علائم و دلایل التهاب و عفونت مثانه
  • خطر انتقال عفونت از سگ به انسان

    خطر انتقال عفونت از سگ به انسان

    متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با عنوان اینکه سگ ها یکی از مخازن مهم عفونتهای مشترک بین انسان و حیوانات هستند گفت: این حیوانات میتوانند بیماری های متنوع ویروسی و باکتریال را به انسانها منتقل نمایند.