• جمع آوری امضا برای بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرروش در کمیسیون تخصصی

    فلاحی خبر داد:جمع آوری امضا برای بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرروش در کمیسیون تخصصی

    سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از جمع آوری امضا برای طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در کمیسیون تخصصی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی خبر داد و گفت: امیدواریم با تصویب این طرح بتوانیم ضمن برگزاری یک آزمون داخلی معلمان دارای سابقه در آموزش و پرورش را تعیین تکلیف کنیم.

  • انتقاد نماینده مجلس: چرا پزشکان را به تهران می فرستید؟!

    انتقاد نماینده مجلس: چرا پزشکان را به تهران می فرستید؟!

    نماینده همدان در مجلس می گوید در برخی موارد، خود وزارت بهداشت باعث می‌شود پزشکان در منطقه بومی خود خدمت نکنند و آن‌ها را به تهران می‌فرستد و این کار اشتباهی است که توسط وزارتخانه انجام می‌شود.

  • میدان دادن به تروریست‌های منافق، بیانگر سیاست دوگانه اروپایی هاست

    میدان دادن به تروریست‌های منافق، بیانگر سیاست دوگانه اروپایی هاست

    ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: میدان دادن به گروهک تروریستی منافقین از سوی پارلمان ایتالیا، نشان دهنده سیاست دوگانه کشورهای اروپایی در حوزه‌های مختلف از جمله حقوق بشر و تروریسم است.

  • فلاحت‌زاده: نکونام بهترین گزینه ایرانی برای هدایت استقلال است

    فلاحت‌زاده: نکونام بهترین گزینه ایرانی برای هدایت استقلال است

    پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد نبود بازیکنان تأثیرگذار در جمع آبی‌پوشان عامل مهم کسب نتایج بد در انتهای فصل و بازی‌های بزرگ بوده است.

  • وقوع انفجار منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران

    وقوع انفجار منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران

    آتش نشانی با رسیدن به محل موفق شدند ۶ نفر که سه آقا و دو خانم و یک کودک یک الی دو ساله را که زیر آوار محبوس شده بودند را نجات دهند. چهار خانم هم در طبقه بالا زندگی می‌کردند که در اثر این انفجار در خانه محبوس شده بودند و راهی برای خروج نداشتند و آتش نشانان با استفاده از نردبان به آنها رسیدند. تا این لحظه ۱۰ نفر از این حادثه خارج شده اند.