• مصباحی مقدم: طلا و ارزی که در دست مردم است وارد صنعت نفت و گاز شود / گرامی مقدم: تا کی مردم باید دنبال تورم بدوند؟  

    مصباحی مقدم: طلا و ارزی که در دست مردم است وارد صنعت نفت و گاز شود / گرامی مقدم: تا کی مردم باید دنبال تورم بدوند؟  

    خبرآنلاین نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی سال‌های گذشته مردم برای حفظ ارزش پول سرمایه‌های خود را به طلا و ارز تبدیل کرده اند و راکد ماندن این سرمایه‌ها اتفاق خوبی نیست و باید با  ایجاد تشویق و اعتماد در مردم، در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود و خوشبختانه صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در این حوزه مجوز کسب کرده و می‌تواند از طریق بازار سرمایه طلا و ارز مردم را در حوزه انرژی به کار گیرد.

  • مصباحی‌مقدم: انتخابات مجلس رقابتی است

    مصباحی‌مقدم: انتخابات مجلس رقابتی است

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به میزان رقابتی بودن انتخابات مجلس، گفت: حتما از همه جریان‌های سیاسی ثبت‌نام کرده‌اند، اما ممکن است مشاهیر آن‌ها نیامده باشند، اما جوان‌ترها آمده‌اند. کم و بیش می‌توان گفت انتخابات رقابتی است.

  • واکنش وحیدی به تذکر حجاب در مترو/ انتقاد وزیر ارشاد از لغو کنسرت‌ ها/ توصیه مصباحی‌مقدم به شورای نگهبان

    واکنش وحیدی به تذکر حجاب در مترو/ انتقاد وزیر ارشاد از لغو کنسرت‌ ها/ توصیه مصباحی‌مقدم به شورای نگهبان

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

  • «کُد» منتقل شده به خبرگان برای تعیین جانشین شایسته چه بود؟  

    «کُد» منتقل شده به خبرگان برای تعیین جانشین شایسته چه بود؟  

    یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین شاخصه‌هایی که باعث شد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جایگاه رهبری بعد از امام خمینی (ره) قرار بگیرد را توانایی و احاطه ایشان به مسائل داخلی و بین المللی و مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و... دانست و گفت: این احاطه باعث شده که ایشان سرآمد دیگران باشد.