• اسرائیل و کابوس جنگ با ارتش اشباح

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛ اسرائیل و کابوس جنگ با ارتش اشباح

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «توجه داشته باشیم که جنبش حماس از نیروی نظامی برخوردار است که عجیب نیست اگر آن را "ارتشِ اشباح" بنامیم. اینکه اسرائیل بخواهد علیه ارتش اشباح دست به جنگ افروزی بزند، حقیقتا کابوسی ترسناک است. اشباح، آزادانه می گردند و شما را از یک خوابِ آرام محروم می کنند.»

  • اسرائیل فقط باید خودش را سرزنش کند

    اسرائیل فقط باید خودش را سرزنش کند

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «جریان مقاومت فلسطین به جهانیان نشان می دهد که هم مایل است و هم قادر است به نبرد با رژیم اسرائیل بپردازد و از سرزمین و ملت فسلطین دفاع کند. اسرائیل در مواجهه با بحران های جاری خود، هیچکس الا خودش را نباید سرزنش کند.»

  •  چرا صهیونیست ها دروغ کودک‌کُشی حماس را پخش کردند؟!

    چرا صهیونیست ها دروغ کودک‌کُشی حماس را پخش کردند؟!

    گروه جهان الف،

    «اذعان و اعتراف افرادی که دروغ کشتار شماری از کودکان ساکن در اراضی اشغالی به دست رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین را برای نخستین بار نشر دادند و البته تاکید برخی خبرنگاران اسرائیلی بر دروغ بودن این مساله، حاکی از این است که رزمندگان جریان مقاومت در میدان عمل، جدا از برخی خطاهای احتمالی، به صورت جدی و عینی، به اصول اخلاقی پایبند است و همچون صهیونیست ها در این رابطه، صرفا نقش بازی نمی کنند.»

  • وقتی دم خروس قدرتِ صهیونیست ها بیرون می زند!

    وقتی دم خروس قدرتِ صهیونیست ها بیرون می زند!

    گروه جهان الف،
  • چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!

    چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!

    گروه جهان الف،
  • دورویی غرب در مواجهه با "حق دفاع از خودِ" فلسطینی ها

    میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛دورویی غرب در مواجهه با "حق دفاع از خودِ" فلسطینی ها

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «چرا غرب مدام بر حق دفاع اسرائیل از خود تاکید دارد اما برای فلسطینی ها و حق آن ها جهت دفاع از خودشان، از برچسبِ اقدامات و رویه های تروریستی استفاده می کند؟»

  •  ۱۰ ساعتی که اسرائیل را شوکه کرد

    ۱۰ ساعتی که اسرائیل را شوکه کرد

    گروه جهان الف،

    «عملیات "طوفان اقصی"، تا حد زیادی موقعیت منطقه ای اسرائیل را ویران کرد. اکنون آن دسته از دولت هایی که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل کرده اند، بسیار احمق به نظر می رسند و هر ساعت که از جنگ اسرائیل و جریان مقاومت می گذرد، این مساله تشدید و تعمیق می شود. اکنون هرگونه تعامل دولت های منطقه با اسرائیل برای آن ها پرهزینه شده است.»

  •  "طوفان اقصی" در خانه عنکبوت!

    "طوفان اقصی" در خانه عنکبوت!

    گروه جهان الف،

    «جریان مقاومت با یک عملیات ترکیبی گسترده و فراگیر علیه اشغالگران صهیونیست که در حوزه های سایبری، عملیات زمینی و عملیات موشکی صورت گرفت، جدای از اینکه هماهنگی قابل توجه نظامی-امنیتی خود را به رخ صهیونیست ها کشید، بار دیگر جلوه ای عینی از تقویت دستِ قدرت خود در برابر صهیونیست ها را نیز به نمایش گذاشت.»