•  «عقرب»‌ها با ۴۳ کیلو شیشه دستگیر شدند

    «عقرب»‌ها با ۴۳ کیلو شیشه دستگیر شدند

     جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند عقرب۲ که اعضای آن اقدام به تهیه و توزیع قرص‌های روانگردان در شهر تهران کرده بودند، خبر داد.

  • انهدام باند «عقرب ۲» با کشف ۴۳ کیلوگرم پودر آغشته به شیشه

    انهدام باند «عقرب ۲» با کشف ۴۳ کیلوگرم پودر آغشته به شیشه

    جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند عقرب ۲، باند بزرگ تهیه و توزیع قرص‌های روانگردان از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی یک عملیات ضربتی خبر داد و گفت: از مخفیگاه این باند ۴۳ کیلوگرم پودر آغشته به ماده مخدر شیشه و تعداد ۱۱۷ هزار عدد قرص روانگردان کشف شد.

  • ۵ روش عجیب جنگی در دنیای باستان؛ از پرتاب بمب‌ عقرب تا حمله با آتش یونانی

    ۵ روش عجیب جنگی در دنیای باستان؛ از پرتاب بمب‌ عقرب تا حمله با آتش یونانی

    ارتش‌های دنیای باستان برای درهم شکستن سپاه دشمن و همینطور مقاومت شهرهای محاصره‌شده نه تنها از جاندارانی چون خوک‌ها و فیل‌ها استفاده می‌کردند بلکه بیماری‌های مهلک را نیز به خدمت می‌گرفتند.

  • مزرعه عقرب در کره جنوبی

    مزرعه عقرب در کره جنوبی

  • سرگردانی میان عقربه‌ها

    سرگردانی میان عقربه‌ها

    تغییر نکردن ساعت رسمی کشور و تغییر ساعت کاری ادارات به یکی از موضوعات مورد انتقاد این روزها تبدیل شده است. موضوعی که با رفت و برگشت‌های پینگ پنگی میان دولت و مجلس و تغییر چندباره تصمیمات، مانند ثانیه‌شمار سرگردانی میان عقربه‌هاست.

  • ایران در رتبه سوم عقرب‌زدگی در جهان

    ایران در رتبه سوم عقرب‌زدگی در جهان

    مار و عقرب از مهم‌ترین جانوران زهرآگین هستند که گزش آنها از دلایل مهم مراجعه بیماران بـه بخش فوریت‌های پزشکی است؛ به شکلی که هر ساله شاهد بروز حوادث ناشی از مار و عقرب گزیدگی در منـاطق مختلف کشور هستیم.