• سرقت ناموفق زوج ترکیه ای از طلافروشی

    سرقت ناموفق زوج ترکیه ای از طلافروشی

    این مرد و نامزدش که برای تامین هزینه عروسی شان به یک طلافروشی در استانبول ترکیه دستبرد زدند، اینگونه در سرقت‌شان ناکام ماندند.

  • ۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی برای یک طلافروشی!

    ۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی برای یک طلافروشی!

    پشت پرده اعتراض برخی طلافروشان به صدور صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان و حتی بستن درب مغازه‌ها ظاهرا نگرانی از شناسایی فرارهای مالیاتی آنهاست؛ به طوری که فقط در یک فقره در استان مرکزی از یک طلافروش که اقدام به خرید و فروش غیررسمی بین طول سالهای ۹۷ تا ۹۹ می‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی شد.

  • شغل طلایی با اجرت و سود حداکثری و «مالیات حداقلی»!

    شغل طلایی با اجرت و سود حداکثری و «مالیات حداقلی»!

    فرار مالیاتی موضوعی حیاتی است که بر عدالت و اثربخشی نظام مالیاتی یک کشور تأثیر می‌گذارد. در بسیاری از موارد، مشاغل پردرآمد عامل اصلی فرار مالیاتی هستند که به از دست دادن درآمد دولت و تضعیف ثبات کلی اقتصادی منجر می‌شود، بنابراین اصلاح نظام مالیاتی برای رسیدگی به این موضوع و اطمینان از اینکه همه مشاغل و افراد سهم عادلانه خود را دارند، ضروری است

  • پایان گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی با دو کشته

    پایان گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی با دو کشته

    گروگانگیری و سرقت مسلحانه ‌در زرندیه از از طلافروشی با دو کشته پایان یافت.

  • کیفرخواست سارقان مسلح طلافروشی‌های شرق تهران صادر شد

    کیفرخواست سارقان مسلح طلافروشی‌های شرق تهران صادر شد

    دادستان تهران گفت: برای اعضای یک باند جرایم خشن که به صورت مسلحانه از طلافروشی‌های تهرانپارس سرقت می‌کردند و با شلیک گلوله به سمت مردم، موجب ایجاد رعب و ناامنی می‌شدند، در دادستانی تهران، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است.

  • کشف بیش از ۶۰ میلیارد طلای قاچاق از سه طلافروشی در سیرجان

    کشف بیش از ۶۰ میلیارد طلای قاچاق از سه طلافروشی در سیرجان

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از کشف بیش از دو کیلو طلای قاچاق از سه طلافروشی در این شهرستان خبر داد و گفت: تخلف از ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها ، موجب محکومیت افراد خاطی به ضبط کالا و پرداخت جریمه برابر ارزش کالا خواهد شد.