• پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

    پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

    شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران، در مسیر آزادراه تهران- ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است. روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنندو با الحاقات جدید انجام شده، بارگذاری افق جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در این شهر پیش بینی شده است.

  • تاسیس یک شهر جدید در استان تهران

    تاسیس یک شهر جدید در استان تهران

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری و آمایش سرزمین به جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین متقاضیان خبر داد.

  • ۴ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید

    با حضور رئیس‌جمهور؛۴ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید

    ۴ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور، به صورت رسمی تحویل متقاضیان شد تا پس از ۱۲ سال چشم انتظاری، پرونده مسکن مهر شهر جدید پرند بسته شود.

  • شهر جدید پرند، پایگاه مهم فرهنگی و هنری محسوب می‌شود

    شهر جدید پرند، پایگاه مهم فرهنگی و هنری محسوب می‌شود

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید موضوع فرهنگی و هنری در شهر جدید پرند دنبال شود و این شهر در استان تهران پایگاه مهم فرهنگی و هنری محسوب می‌شود.

  • بازداشت عضو شورای اسلامی شهر جدید سهند

    بازداشت عضو شورای اسلامی شهر جدید سهند

    دادستان عمومی و انقلاب اسکو گفت: در ادامه روند دستگیری‌های پرونده شورای اسلامی شهر جدید سهند، یک عضو دیگر این شورا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

  • امتیاز فروشنده و خریدار با فروش امتیاز مسکن ملی حذف می‌شود

    امتیاز فروشنده و خریدار با فروش امتیاز مسکن ملی حذف می‌شود

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فروش امتیاز مسکن ملی یا نهضت ملی، حذف امتیاز خریدار و فروشنده و قرمز شدن فرم «ج» را به همراه دارد.