• تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان

    تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان

    ️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آیین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.

  • ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در فروردین ۱۴۰۳/ پلمب ۸۸۶ مرکز غیردولتی غیرمجاز   

    ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در فروردین ۱۴۰۳/ پلمب ۸۸۶ مرکز غیردولتی غیرمجاز   

    رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارس غیردولتی فروردین ۱۴۰۳ ابلاغ می‌شود.

  • کف و سقف «شهریه» مدارس غیردولتی اعلام شد

    کف و سقف «شهریه» مدارس غیردولتی اعلام شد

    رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال در فرمول شهریه مدارس غیر دولتی «نیروی انسانی» را همراه با لزوم «آموزش» این نیروها مد نظر قرار داده‌ایم، گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ میزان شهریه مصوب مدارس غیر دولتی از ۵ میلیون آغاز می‌شود و تا ۴۸ میلیون تومان است که فقط دو مدرسه ما مجاز به دریافت شهریه ۴۸ میلیون تومانی هستند.

  • شهریه برای دبستان غیر انتفاعی تا ۶۰میلیون تومان!

    شهریه برای دبستان غیر انتفاعی تا ۶۰میلیون تومان!

    شهریه‌های درخواستی برخی مدارس غیرانتفاعی برای مهر ۱۴۰۲ با افزایش قابل‌توجه همراه بوده و همین موضوع موجب شگفتی و البته سردرگمی خانواده‌ها شده است؛ برخی مدارس شهریه ۶۰، ۵۳ و ۵۰ میلیون تومانی برای ثبت‌نام در دبستان دارند!