
واکنش شهرنوش پارسیپور به حمله به ایران
شهرنوش پارسیپور در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران میگوید: بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج میبرم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته میشوند.

شهرنوش پارسیپور در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران میگوید: بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج میبرم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته میشوند.