• تالاب شادگان

    تالاب شادگان

    تالاب شادگان یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران است که در نزدیکی شهر شادگان در استان خوزستان قرار دارد. این تالاب زیستگاه گونه‌های بسیاری از پرندگان، گیاهان و آبزیان است. در نزدیکی این تالاب تعدادی روستا از جمله روستای «صراخیه» قرار دارد که این روستا به عنوان یکی از روستاهای دارای جاذبه گردشگری خوزستان معرفی شده‌است. سالانه مسافران و توریست‌های بسیاری برای قایق سواری در تالاب به این روستا می‌آیند.

  • تالاب شادگان

    تالاب شادگان

    تالاب بین‌المللی شادگان یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است این تالاب در جنوب‌غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع شده‌است.

  • افزایش جانباختگان حادثه انفجار گاز در شادگان /یکی از فوتی‌ها رهگذر بود

    افزایش جانباختگان حادثه انفجار گاز در شادگان /یکی از فوتی‌ها رهگذر بود

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شادگان با اشاره به آخرین وضعیت تلفات حادثه روز گذشته انفجار گاز در این شهر، گفت: این حادثه چهار فوتی داشته است.

  • یررسی  علت جان باختن دو کارگر فولاد شادگان

    یررسی علت جان باختن دو کارگر فولاد شادگان

    مدیر بهداشت، ایمنی اجرایی و محیط زیست شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: در حال بررسی دقیق ابعاد حادثه جان باختن دو کارگر در حادثه سقوط از ارتفاع هستیم.

  • دو کارگر شرکت فولاد شادگان بر اثر سقوط از جرثقیل فوت شدند

    دو کارگر شرکت فولاد شادگان بر اثر سقوط از جرثقیل فوت شدند

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: دو کارگر شرکت فولاد شادگان که در بالای جرثقیل به ارتفاع ۵۰ متر مشغول به کار بودند به دلیل نقص فنی جرثقیل به سمت پایین سقوط و در جا فوت می‌شوند.

  • توضیحات دادستان شادگان درخصوص سوقصد به جان نماینده شادگان

    توضیحات دادستان شادگان درخصوص سوقصد به جان نماینده شادگان

    دادستان عمومی و انقلاب شادگان در خصوص سوءقصد یکی از شهروندان به نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی ارائه کرد.

  • ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس‌جمهور برای تهیه سند توسعه تالاب شادگان  

    ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس‌جمهور برای تهیه سند توسعه تالاب شادگان  

    رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان بویژه تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.