• آخرین خبرها از ارائه سیم‌کارت گردشگری

    آخرین خبرها از ارائه سیم‌کارت گردشگری

    با گذشت یک سال از اعلام رسمی ضرورت ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی از سوی مسئولان، اخیرا وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده است توانستند تعدادی سیم‌کارت بدون فیلتر تهیه کنند و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهند.

  • فریب با وعده تعویض سیم‌کارت ۵G

    فریب با وعده تعویض سیم‌کارت ۵G

    روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که از عدم اطلاع مردم بهره می‌گیرند.

  • چراغ سبز مجلس به وزارت ارتباطات برای مسدود کردن برخی سیم‌کارت‌ها

    چراغ سبز مجلس به وزارت ارتباطات برای مسدود کردن برخی سیم‌کارت‌ها

    نمایندگان مجلس در بررسی بندهایی از لایحه هفتم توسعه به وزارت ارتباطات مجوز دادند تا برخی سیم کارت‌ها را با دستور قضایی مسدود کند.

  • سیم‌کارت گردشگری نداریم؟

    سیم‌کارت گردشگری نداریم؟

    با گذشت چند ماه از مطرح شدن موضوع ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی به تازگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است تا این لحظه چیزی به اسم سیم‌کارت گردشگری وجود خارجی ندارد.

  • تکلیف ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران مشخص شد؟

    تکلیف ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران مشخص شد؟

    با گذشت چند ماه از درخواست ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی یک مقام مسؤول به تازگی اعلام کرده این طرح در کارگروه رفع مصادیق مجرمانه دادستانی کل کشور تصویب شده است.

  • استقبال فاطمی امین از استیضاح/ سیم‌کارت بدون فیلتر برای گردشگران در آستانه تصویب/ توضیحات جواد لاریجانی درباره مسئله رفراندوم

    استقبال فاطمی امین از استیضاح/ سیم‌کارت بدون فیلتر برای گردشگران در آستانه تصویب/ توضیحات جواد لاریجانی درباره مسئله رفراندوم

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.